Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
17THE CASE STUDY OF FACTORS AFFECTING ORGANIZATION EFFECTIVENESS BUSINESS DEVELOPMENT GROUP'S HEADQUARTER THE VIRIYAH INSURANCE PUBLIC COMPANY LIMITEDTOSAPON PAMDEE; ทศพล เพิ่มดี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27FACTORS INFLUENCING WORK EFFICIENCY OF PRIVATE COMPANY EMPLOYEES IN BUSINESS DISTRICTS IN BANGKOK AREA UNDER THE SITUATION OF THE EPIDEMIC OF THE COVID-19 VIRUSSAKHON AMATHIN; สาคร อามาตหิน; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
27MOTIVATION AND ATTITUDE TOWARD CONSUMERS’ PURCHASING DECISIONOF PENSION LIFE INSURANCE, MUANG THAI LIFE ASSURANCE PCL.IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.NUTTHAPOL SIRIKACHORNKIJ; ณัฐพล ศิริขจรกิจ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
27A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF PTT STATION IMAGENAPAT KLINPRACHUM; ณภัทร กลิ่นประชุม; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
8THE MOTIVATION AND SERVICE QUALITY THAT RELATED TO TRUST FOR PRE-ORDER KOREAN PRODUCTS BUYING OF GENERATION Y IN BANGKOKKANOKRAT UABHAIBOOL; กนกรัตน์ เอื้อไพบูลย์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
19UX RESEARCH FOR DEVELOPMENT ORDER MANAGEMENT SYSTEM (OMS)NUTTHA LOHAJOTI; ณัฏฐา โลหะโชติ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
19E-SERVICE QUALITY, AND MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER'S PERSPECTIVES AFFECTING THE SATISFACTION FOR LINE AGENCY PARTNER OF ONLINE MERCHANTS GENERATION YNUTTHAPONG JUMPASRI; ณัฐพงศ์ จำปาศรี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
19QUALITY OF WORK LIFE AND WORK-LIFE BALANCE ASSOCIATEDWITH JOB SATISFACTION AND ORGANIZATIONAL COMMITMENTFOR EMPLOYEES OF GENERATION Y PRIVATE COMPANIES IN BANGKOKPAMOK SUKKAPAT; ปาโมกข์ สุขพัฒน์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
16FACTORS AND ATTITUDE AFFECTING INTENTION TO TAX E-FILING AT BANGKOK AREA REVENUE OFFICE 25MATHUMON JINAKUL; มธุมน จินากุล; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
16MOTIVATION THAT AFFECTS ONLINE GAMING BEHAVIORPLOYRUNG SAEJUENG; พลอยรุ้ง แซ่จึง; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th