Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 35 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
8
THE EFFECT OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ATTITUDE TOWARDS ONLINEPURCHASE BEHAVIOR INTENTION OF GOODS (VEGETABLE AND FRUIT)IN BANGKOK
KWANSIRI SUNTONTUMKUN
;
ขวัญศิริ สุนทรธรรมกุล
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
kanyakit@swu.ac.th
;
kanyakit@swu.ac.th
8
AN INVESTIGATION OF RELATIONSHIPS AMONG SERVICE QUALITY,CUSTOMER ATTITUDES AND CUSTOMER SATISFACTION IN BANKING SECTOR:A CASE STUDY OF BUALUANG EXCLUSIVE BANGKOK BANK IN SILOM
KWANTA CHUAMUANGPHAN
;
ขวัญตา เชื้อเมืองพาน
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatm@swu.ac.th
;
nattapatm@swu.ac.th
8
RELATIOSHIPS BETWEEN PERCIEVED SERVICE QUALITY, PERCEPTION,BEHAVIORAL INTENTION TOWARD TOURIST ATTRACTIONS MUSEUM IN NAKHONPHATHOM
TANADECH MAHACHIRAPHAT
;
ธนเดช มหาจิราภัทร์
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatm@swu.ac.th
;
nattapatm@swu.ac.th
8
BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
ARADA TUANCHAEM
;
อารดา ต่วนชะเอม
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
8
SERVICE MARKETING MIX AND LIFESTYLE PATTERNS RELATINGTO CONSUMER'S USAGE SERVICE ON GENERATION YIN JAPANESE RESTAURANTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
KESINEE CHAROENKITTIPORN
;
เกศินี เจริญกิตติพร
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
Srinakharinwirot University
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
jarin@swu.ac.th
;
jarin@swu.ac.th
8
FACTORS INFLUENCING CUSTOMER DECISIONS WHO CHOSE TO USE EXPRESS DELIVERY IN BANGKOK
TAPANEE KEAWSANENANI
;
ฐาปนี แก้วเสน่ห์ใน
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
8
BEHAVIOR IN USING PERSONAL PROTECTIVE EQUIPMENT FOR PREVENT GETTING INFECTED AND SPREADING OF NOVAL CORONAVIRUS 2019 (COVID-19) OF CONSUMERS LIVING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PHONLACHA RUNGRUANGPAISALSUK
;
พลชา รุ่งเรืองไพศาลสุข
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
kanyakit@swu.ac.th
;
kanyakit@swu.ac.th
8
ASTROLOGICAL FORECASTING BEHAVIOR OF CONSUMERS VIA E-COMMERCE INTHAILAND
SOPITA POLSA
;
โสภิตา พลสา
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
8
FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURCHASE PRODUCTS FROM GRABMART OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK
CHONPHATSORN LERTSIRITHANAKUL
;
ชลภัสสรณ์ เลิศศิริธนะกุล
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
8
SOCIAL MEDIA GREEN MARKET AND SERVICE QUALITY AFFECTING THE DECISION OF THE CAFE SERVICE NAKHON PATHOM PROVINCE
JIRAPAT WANNAMONTHA
;
จิราพัชร วรรณมณฑา
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
Discover
Subject
23
Business
14
Social Sciences
8
Marketing and advertising
7
Administrative and support servic...
7
Information and communication
6
Other service activities
5
Sociology and cultural studies
4
Management and administration
4
Motivation
3
Accommodation and food service ac...
.
next >