Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 20 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
27
RELATIONSHIP OF THE HAPPINESS COMPONENT AT WORK TO THE ENGAGEMENT OF EMPLOYEES IN A GROUP A COMPANY
NAWAPON SOMSRI
;
นวพล สมศรี
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatm@swu.ac.th
;
nattapatm@swu.ac.th
8
SOCIAL MEDIA GREEN MARKET AND SERVICE QUALITY AFFECTING THE DECISION OF THE CAFE SERVICE NAKHON PATHOM PROVINCE
JIRAPAT WANNAMONTHA
;
จิราพัชร วรรณมณฑา
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
27
THE EVIDENT FACTORS INFLUENCING PASSENGER’S DECISION OF AIR CONDITIONED BUS AT SERVICE BUS TERMINAL IN BANGKOK
ARRIRAT SEETHAP
;
อารีรัตน์ ศรีทับ
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
27
THE INFLUENCE OF ONLINE MARKETING MIX FACTORS AND APPLICATION COMPONENTS ON SATISFACTION OF TWITCH APPLICATION USERS IN BANGKOK
SIRAPOB KUNLOKE
;
สิรภพ คุณโลก
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
8
MOTIVATION, TRUST, AND CHARACTERISTIC OF SOCIAL COMMERCE INFLUENCING PURCHASING DECISIONS OF GEN-Y CONSUMERS ON APPARELS OVER FACEBOOK LIVE IN THAILAND
SUPANIDA LAKSUKTHOM
;
สุภนิดา หลากสุขถม
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
27
FACTORS AFFECTING THE EMPLOYEE PERFORMANCE EFFECTIVENESS IN A NON-PROFIT ORGANIZATION A CASE STUDY OF POPULATION AND COMMUNITY DEVELOPMENT ASSOCIATION (PDA)
SUJIRA MOONARSA
;
สุจิรา มูลอาษา
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
21
ORGANIZATIONAL COMMITMENT AND QUALITY OF WORK LIFE ASSOCIATED WITH WORKING EFFICIENCY ON HYBRID WORKING OF OFFICE WORKER IN BANGKOK METROPOLITAN AREAS
KRITSAWAN MAKMAI
;
กฤษวรรณ เมฆใหม่
;
Phutip Meethavornkul
;
ภูธิป มีถาวรกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Phutip Meethavornkul
;
ภูธิป มีถาวรกุล
;
phutip@swu.ac.th
;
phutip@swu.ac.th
21
A STUDY OF CONSUMERS' DECISION-MAKING BEHAVIOR IN PURCHASING PREMIUM DOG FOOD IN BANGKOK
TANAWIT KANGVALNARAKUL
;
ธนวิทย์ กังวาลนรากุล
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
19
LIFESTYLE AND MOTIVATIONS AFFECTING CONSUMER ON WATCHINGGAMES STREAMING IN THAILAND
NITRADEE KAOUDOM
;
นิตย์รดี เก้าอุดม
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
LIFESTYLE AND SERVICE MARKETING MIX AFFECTINGCONSUMER’S BUYING DECISIONS ON OOLONG TEA IN THAILAND
KONTATORN ATIDTAPOKIN
;
กณตธร อธิศฐโภคิน
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
Discover
Subject
10
Business
9
Social Sciences
8
Marketing and advertising
2
Lifestyle
2
Management and administration
2
Organizational commitment
2
Quality of work life
2
Religion
2
Trust
2
ความผูกพันต่อองค์กร
.
next >
Date issued
2
2022