Issue Date | Title | Author(s) |
19 | COMPOSITION OF THAI FESTIVAL SERIES PIANO FOUR-HANDS BY COMBINING SUNTHARAPORN SONGS WITH APPLICATION OF WESTERN AND CHINESE MUSICAL THEORIES | WANG YIYING; WANG YIYING; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; Srinakharinwirot University; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; chanick@swu.ac.th; chanick@swu.ac.th |
19 | A CULTURAL VALUE STUDY OF CIGARETTE LABEL DESIGN PATTERNS: A CASE STUDY OF HUANGHELOU CIGARETTES IN WUHAN, HUBEI, CHINA | LIU MI; LIU MI; Ina Puyuthanon; อัยนา ภูยุทธานนท์; Srinakharinwirot University; Ina Puyuthanon; อัยนา ภูยุทธานนท์; ina@swu.ac.th; ina@swu.ac.th |
19 | ANALYZING THE SOCIAL ORGANIZATION AND AESTHETIC VALUE OF THE WESTERN HAN DYNASTY THROUGH THE ARTWORKS OF THE HAIHUNHOU TOMB | XIONG YING; XIONG YING; Chakapong Phatlakfa; จักรพงษ์ แพทย์หลักฟ้า; Srinakharinwirot University; Chakapong Phatlakfa; จักรพงษ์ แพทย์หลักฟ้า; chakapon@swu.ac.th; chakapon@swu.ac.th |
19 | THE STUDY OF CULTURAL ACCOMMODATION OF GUZHENG MUSIC IN A THAI TRADITIONAL SONG | SHAN RUIYA; Shan RUIYA; Veera Phansue; วีระ พันธุ์เสือ; Srinakharinwirot University; Veera Phansue; วีระ พันธุ์เสือ; veerap@swu.ac.th; veerap@swu.ac.th |
19 | HISTORICAL DEVELOPMENT AND LEARNING OF MARIMBA IN CHINESE EDUCATIONAL INSTITUTIONS | KANGYI MIAO; KANGYI MIAO; Pongsapich Kaewkulthorn; พงศพิชญ์ แก้วกุลธร; Srinakharinwirot University; Pongsapich Kaewkulthorn; พงศพิชญ์ แก้วกุลธร; pongsapich@swu.ac.th; pongsapich@swu.ac.th |
19 | DEVELOPMENT OF LEARNING RESOURCES THROUGH ART EDUCATION ACTIVITIES BY COMMUNITY BASED PARTICIPATION IN KUDEEJEEN COMMUNITY AREA | SUPRANEE CHOMJUMJANG; สุปราณี ชมจุมจัง; Chakapong Phatlakfa; จักรพงษ์ แพทย์หลักฟ้า; Srinakharinwirot University; Chakapong Phatlakfa; จักรพงษ์ แพทย์หลักฟ้า; chakapon@swu.ac.th; chakapon@swu.ac.th |
19 | A DEVELOPMENT OF A MODEL FOR LEARNING EAR TRAINING OF SAW DUANG PLAYERS IN A HIGHER EDUCATION | VEERAWAT SENCHANTICHAI; วีรวัฒน์ เสนจันทร์ฒิไชย; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th |
19 | THE DEVELOPMENT OF PERFORMING FOLK SONGS MODEL
TO DEVELOP HOLISTIC HEALTH IN ELDERLY | PANURAT BOONSONG; ภาณุรัชต์ บุญส่ง; Rawiwan Wanwichai; ระวิวรรณ วรรณวิไชย; Srinakharinwirot University; Rawiwan Wanwichai; ระวิวรรณ วรรณวิไชย; rawiwan@swu.ac.th; rawiwan@swu.ac.th |
19 | THE DEVELOPMENT OF THAI BUENG CULTURAL IDENTITY TRANSMISSION MODEL THROUGH PERFORMING ARTS | KANITTHA SANGKHARAT; กนิษฐา สังขรัตน์; Piyawadee Makpa; ปิยวดี มากพา; Srinakharinwirot University; Piyawadee Makpa; ปิยวดี มากพา; piyawadee@swu.ac.th; piyawadee@swu.ac.th |
19 | A STUDY OF MUSICAL IDENTITY AND CULTURE
OF XIANING PEOPLE IN HUBEI PROVINCE | FEIYAN WANG; FEIYAN WANG; Metee Punvaratorn; เมธี พันธุ์วราทร; Srinakharinwirot University; Metee Punvaratorn; เมธี พันธุ์วราทร; matee@swu.ac.th; matee@swu.ac.th |
19 | THE ARTISTIC CHARACTERISTICS AND FUTURE DEVELOPMENT
OF THE NATIONAL ARTS FUND OF CHINA | XIAOLIN YANG; XIAOLIN YANG; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th |
19 | CULTURE OF PU'ER TEA IN YUNAN: DEVELOPMENT OF AWARENESS IN TERM OF PUER'S CULTURE IN CHINA | FAN YU; FAN YU; Nuttida Pujeeb; ณัฐธิดา ภู่จีบ; Srinakharinwirot University; Nuttida Pujeeb; ณัฐธิดา ภู่จีบ; nuttida@swu.ac.th; nuttida@swu.ac.th |
19 | THE EXISTENCE OF FEMALE CHARACTERS ROLE IN KHON MASKED DRAMA PORTRAYED BY MALE ACTORS IN THAI DRAMATIC DANCES | WRAAWHEE WRUANGSREE; รวี เรืองศรี; Kittikorn Nopudomphan; กิตติกรณ์ นพอุดมพันธุ์; Srinakharinwirot University; Kittikorn Nopudomphan; กิตติกรณ์ นพอุดมพันธุ์; kittikornn@swu.ac.th; kittikornn@swu.ac.th |
19 | A MODEL FOR CURRICULUM DEVELOPMENT OF MUSIC TECHNOLOGYAND SOUND DESIGN IN UNDERGRADUATE INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATION | WORAPHOP PRASANTRI; วรภพ ประสานตรี; Prapansak Pum-In; ประพันธ์ศักดิ์ พุ่มอินทร์; Srinakharinwirot University; Prapansak Pum-In; ประพันธ์ศักดิ์ พุ่มอินทร์; prapansak@swu.ac.th; prapansak@swu.ac.th |
24 | THE STUDY OF THE CROSS-CULTURAL DIALOGUE BETWEEN TRADITIONAL SOUTHEAST ASIAN AND CHINESE MUSIC IN THE BELT AND ROAD INITIATIVE CONTEXT | XIONG ZI; XIONG ZI; Veera Phansue; วีระ พันธุ์เสือ; Srinakharinwirot University; Veera Phansue; วีระ พันธุ์เสือ; veerap@swu.ac.th; veerap@swu.ac.th |
24 | THE IDENTITY OF GANNAN HAKKA FOLK SONGS IN THE SOUTHERN GAN RIVER BASIN IN JIANGXI PROVINCE | YUAN WENWEN; YUAN WENWEN; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th |
24 | THE STUDY OF VOCAL MUSIC IN THE CONTEXT OF ANCIENT CHINESE POETRY
IN SONG DYNASTY | XINGJIE XIE; XINGJIE XIE; Metee Punvaratorn; เมธี พันธุ์วราทร; Srinakharinwirot University; Metee Punvaratorn; เมธี พันธุ์วราทร; matee@swu.ac.th; matee@swu.ac.th |
24 | THE DESIGN OF THE THAI MUSICAL CULTURE AND PERFORMING ARTS COURSE FOR CHINESE UNIVERSITIES FROM THE PERSPECTIVE OF MULTICULTURALISM | SONG SHENGYA; SONG SHENGYA; Metee Punvaratorn; เมธี พันธุ์วราทร; Srinakharinwirot University; Metee Punvaratorn; เมธี พันธุ์วราทร; matee@swu.ac.th; matee@swu.ac.th |
24 | THE TRANSCULTURATION OF CHINESE MUSIC IN THE PHENOMENA OF WESTERN FLUTE INFLUENCED | SUN YIZHEN; SUN YIZHEN; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th |
24 | A STUDY OF VOCAL TECHNIQUE IN 'WHERE IS THE WIND BLOWING'
BY LIAO CHANGYONG | PENGZHEN NI; PENGZHEN NI; Metee Punvaratorn; เมธี พันธุ์วราทร; Srinakharinwirot University; Metee Punvaratorn; เมธี พันธุ์วราทร; matee@swu.ac.th; matee@swu.ac.th |