Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Title
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1757 to 1776 of 2656
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
19
MACHINE LEARNING APPROACH TO PREDICT E-COMMERCE CUSTOMER SATISFACTION SCORE
PONGTHANIN WANGKIAT
;
พงศ์ธนิน หวังเกียรติ
;
Chantri Polprasert
;
จันตรี ผลประเสริฐ
;
Srinakharinwirot University
;
Chantri Polprasert
;
จันตรี ผลประเสริฐ
;
chantri@swu.ac.th
;
chantri@swu.ac.th
15
MACHINE LEARNING MODEL FOR FORECASTING PARTICULATE MATTER CONCENTRATION (PM 2.5)
KOJCHARAT NARUPATPAJONG
;
กชรัตน์ นฤพัฒน์ผจง
;
Napa Sae-Bae
;
นภา แซ่เบ๊
;
Srinakharinwirot University
;
Napa Sae-Bae
;
นภา แซ่เบ๊
;
napasa@swu.ac.th
;
napasa@swu.ac.th
15
MACHINE LEARNING TECHNIQUES FOR WATER QUALITY CLASSIFICATION AND WATER QUALITY INDEX FORECASTING OF THAILAND'S RIVERS
KEEREELUK SIRIKARIN
;
คีรีลักษณ์ ศิริคะรินทร์
;
Subhorn Khonthapagdee
;
ศุภร คนธภักดี
;
Srinakharinwirot University
;
Subhorn Khonthapagdee
;
ศุภร คนธภักดี
;
subhorn@swu.ac.th
;
subhorn@swu.ac.th
14
MACHINE LEARNING-BASED ONE-CLASS FRUIT CLASSIFICATION MODELSFOR APPLE IMAGES
SIRICHAI CHOTICHATMALA
;
ศิริชัย โชติชาติมาลา
;
Nuwee Wiwatwattana
;
นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Science
15
MALA SHABU CONSUMPTION BEHAVIOR OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLIS
ANGKAWAN DEELERT
;
อังควรรณ ดีเลิศ
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
17
MANAGEMENT MODEL FOR EXISTENCE OF LOCAL KNOWLEDGE AMPHAWA FLOATING MARKET SAMUT SONGKHRAM PROVINCE
CHITSUPHANG KERDSAMANG
;
ชิตสุภางค์ เกิดสำอางค์
;
Chakapong Phatlakfa
;
จักรพงษ์ แพทย์หลักฟ้า
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
21
MANAGEMENT MODEL OF MEDIUM AGRIBUSINESS FOR SUSTAINABILITY
SAOWANEE WILEPANA
;
เสาวณี วิเลปะนะ
;
Tannikarn Soonsinpai
;
ธันนิกานต์ สูญสิ้นภัย
;
Srinakharinwirot University
;
Tannikarn Soonsinpai
;
ธันนิกานต์ สูญสิ้นภัย
;
tannikarn@swu.ac.th
;
tannikarn@swu.ac.th
8
MANAGEMENT OF PUBLIC RELATIONS TO CREATE THE IMAGEOF THE ROYAL THAI POLICE
JIDAPA PHAOHARUHANSA
;
จิดาภา เผ่าหฤหรรษ์
;
Preechaya Nakfon
;
ปรีชญาณ์ นักฟ้อน
;
Srinakharinwirot University
;
Preechaya Nakfon
;
ปรีชญาณ์ นักฟ้อน
;
preechayan@swu.ac.th
;
preechayan@swu.ac.th
27
MANAGEMENT OF SPECIAL FUNDAMENTAL EDUCATION PROGRAMSIN ANGTHONG PROVINCE
SIRIKARN THIPPHAKDEE
;
สิริกานต์ ทิพย์ภักดี
;
Taweesil Koolnaphadol
;
ทวีศิลป์ กุลนภาดล
;
Srinakharinwirot University
;
Taweesil Koolnaphadol
;
ทวีศิลป์ กุลนภาดล
;
taweesil@swu.ac.th
;
taweesil@swu.ac.th
17
MARGINAL ADAPTATION AND SURFACE CHARACTERISTICOF TWO CALCIUM SILICATE CEMENTS AFTER BLOOD CONTAMINATIONIN RETROGRADE FILLING MODELS
BHANUMAS WANPIA
;
ภานุมาศ วันเปี้ย
;
Jaruma Sakdee
;
จารุมา ศักดิ์ดี
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Dentistry
18
MARKETING COMMUNICATIONS, ATTITUDES, AND FUNDRAISING MODEL AFFECTING FUNDING INTENTIONS FOR STARTUP BUSINESSES BY THE CROWDFUNDING OF FUNDED PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
KHAMPON PINIJKITYANGKUN
;
กำพล พินิจกิตยางกูร
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
MARKETING MIX 4Es AND APPLICATION TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING REPURCHASE INTENTION TREND OF FOOD DELIVERY SERVICES CUSTOMER IN BANGKOK METROPOLITAN
NAPATPORN LAIPRASERT
;
ณภัทร์พร ไหลประเสริฐ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
19
MARKETING MIX 4Es AND MOTIVATION AFFECTING THE DECISIONS OF THAI TOURISTS ON TRAVELING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
INTOUCH OEUSOONTHORNWATTANA
;
อินทัช เอื้อสุนทรวัฒนา
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
MARKETING MIX AND LIFESTYLE FACTORS AFFECTING PURCHASINGBEHAVIORS OF SUPALAI CONDOMINIUMS IN COVID -19
SAKUNDEE RUKNISAI
;
สกุนดี รักนิสัย
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
19
MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREA
JANYAPORN BUBPHAN
;
จรรยพร บุบผัน
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
18
MARKETING MIX AND MOTIVATION INFLUENCING DECISIONS TO BUY DHC BRAND DIETARY SUPPLEMENTS AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SARISA HARDSINE
;
สาริศา หาดทราย
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
MARKETING MIX AND PERCEIVED RISKS RELATED TO DECISION TO BUY USED CARS IN BANGKOK
TORRANICH PHUKSEE
;
ธรณิช ผูกสี
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
18
MARKETING MIX AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE AFFECTING CONSUMER BUYING DECISIONS ON FASHION PRODUCTS FROM ONLINE APPLICATIONS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
WARANYA SANTIBOOT
;
วรัญญา สันติบุตร
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
THE MARKETING MIX AND THE QUALITY OF INFORMATION SYSTEMS RELATED TO THE ACCEPTANCE OF MOBILE BANKING TECHNOLOGY OF KRUNGTHAI BANK CUSTOMER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RINRAPAT CHOTJARUWATTANA
;
ริญญ์รภัส โชติจารุวัชร์ธนะ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
MARKETING MIX FACTORS (7Ps) AFFECTING SATIFACTION USING DONGKI MALL SHOPPING CENTER THONGLOR
KRITSALUCK CHUMDOKPAI
;
กฤษลักษณ์ ชุ่มดอกไพร
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society