Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1915 to 1934 of 2903 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
19MACHINE LEARNING APPROACH TO PREDICT E-COMMERCE CUSTOMER SATISFACTION SCOREPONGTHANIN WANGKIAT; พงศ์ธนิน หวังเกียรติ; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; Srinakharinwirot University; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; chantri@swu.ac.th; chantri@swu.ac.th
15MACHINE LEARNING MODEL FOR FORECASTING PARTICULATE MATTER CONCENTRATION (PM 2.5)KOJCHARAT NARUPATPAJONG; กชรัตน์ นฤพัฒน์ผจง; Napa Sae-Bae; นภา แซ่เบ๊; Srinakharinwirot University; Napa Sae-Bae; นภา แซ่เบ๊; napasa@swu.ac.th; napasa@swu.ac.th
24MACHINE LEARNING TECHNIQUES FOR ASSESSING RISK BEHAVIOUR ASSOCIATED WITH CONTRACTING HIVPEARPARN PUMPHOSUWAN; แพรพรรณ พุ่มโพธิ์สุวรรณ; Napa Sae-bae; นภา แซ่เบ๊; Srinakharinwirot University; Napa Sae-bae; นภา แซ่เบ๊; napasa@swu.ac.th; napasa@swu.ac.th
15MACHINE LEARNING TECHNIQUES FOR WATER QUALITY CLASSIFICATION AND WATER QUALITY INDEX FORECASTING OF THAILAND'S RIVERSKEEREELUK SIRIKARIN; คีรีลักษณ์ ศิริคะรินทร์; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; Srinakharinwirot University; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; subhorn@swu.ac.th; subhorn@swu.ac.th
14MACHINE LEARNING-BASED ONE-CLASS FRUIT CLASSIFICATION MODELSFOR APPLE IMAGESSIRICHAI CHOTICHATMALA; ศิริชัย โชติชาติมาลา; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; Srinakharinwirot University. Faculty of Science
24MACHINE LEARNING MODELSFOR CREDIT CARD DEFAULT PREDICTIONSAKULKRAN THONGKHAM; สกุลกาญจน์ ทองคำ; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; Srinakharinwirot University; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; nuwee@swu.ac.th; nuwee@swu.ac.th
15MALA SHABU CONSUMPTION BEHAVIOR OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLISANGKAWAN DEELERT; อังควรรณ ดีเลิศ; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
17MANAGEMENT MODEL FOR EXISTENCE OF LOCAL KNOWLEDGE AMPHAWA FLOATING MARKET SAMUT SONGKHRAM PROVINCECHITSUPHANG KERDSAMANG; ชิตสุภางค์ เกิดสำอางค์; Chakapong Phatlakfa; จักรพงษ์ แพทย์หลักฟ้า; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
21MANAGEMENT MODEL OF MEDIUM AGRIBUSINESS FOR SUSTAINABILITYSAOWANEE WILEPANA; เสาวณี วิเลปะนะ; Tannikarn Soonsinpai; ธันนิกานต์ สูญสิ้นภัย; Srinakharinwirot University; Tannikarn Soonsinpai; ธันนิกานต์ สูญสิ้นภัย; tannikarn@swu.ac.th; tannikarn@swu.ac.th
24MANAGEMENT OF CIGARETTE CESSATION  CLINIC IN PRIEST HOSPITALWARINTRON SRIPIROM; วรินทร ศรีภิรมย์; Chulasak Channarong; จุลศักดิ์ ชาญณรงค์; Srinakharinwirot University; Chulasak Channarong; จุลศักดิ์ ชาญณรงค์; chulasak@swu.ac.th; chulasak@swu.ac.th
8MANAGEMENT OF PUBLIC RELATIONS TO CREATE THE IMAGEOF THE ROYAL THAI POLICEJIDAPA PHAOHARUHANSA; จิดาภา เผ่าหฤหรรษ์; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; preechayan@swu.ac.th; preechayan@swu.ac.th
27MANAGEMENT OF SPECIAL FUNDAMENTAL EDUCATION PROGRAMSIN ANGTHONG PROVINCESIRIKARN THIPPHAKDEE; สิริกานต์ ทิพย์ภักดี; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
17MARGINAL ADAPTATION AND SURFACE CHARACTERISTICOF TWO CALCIUM SILICATE CEMENTS AFTER BLOOD CONTAMINATIONIN RETROGRADE FILLING MODELSBHANUMAS WANPIA; ภานุมาศ วันเปี้ย; Jaruma Sakdee; จารุมา ศักดิ์ดี; Srinakharinwirot University. Faculty of Dentistry
18MARKETING COMMUNICATIONS, ATTITUDES, AND FUNDRAISING MODEL AFFECTING FUNDING INTENTIONS FOR STARTUP BUSINESSES BY THE CROWDFUNDING OF FUNDED PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAKHAMPON PINIJKITYANGKUN; กำพล พินิจกิตยางกูร; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21MARKETING MIX 4Es AND APPLICATION TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING REPURCHASE INTENTION TREND OF FOOD DELIVERY SERVICES CUSTOMER IN BANGKOK METROPOLITANNAPATPORN LAIPRASERT; ณภัทร์พร ไหลประเสริฐ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
19MARKETING MIX 4Es AND MOTIVATION AFFECTING THE DECISIONS OF THAI TOURISTS ON TRAVELING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAINTOUCH OEUSOONTHORNWATTANA; อินทัช เอื้อสุนทรวัฒนา; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX AND LIFESTYLE FACTORS AFFECTING PURCHASINGBEHAVIORS OF SUPALAI CONDOMINIUMS IN COVID -19SAKUNDEE RUKNISAI; สกุนดี รักนิสัย; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
19MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE  USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREAJANYAPORN BUBPHAN; จรรยพร บุบผัน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
18MARKETING MIX AND MOTIVATION INFLUENCING DECISIONS TO BUY DHC BRAND DIETARY SUPPLEMENTS AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASARISA HARDSINE; สาริศา หาดทราย; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16MARKETING MIX AND PERCEIVED RISKS RELATED TO DECISION TO BUY USED CARS IN BANGKOKTORRANICH PHUKSEE; ธรณิช ผูกสี; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th