Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1757 to 1776 of 2656 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
19MACHINE LEARNING APPROACH TO PREDICT E-COMMERCE CUSTOMER SATISFACTION SCOREPONGTHANIN WANGKIAT; พงศ์ธนิน หวังเกียรติ; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; Srinakharinwirot University; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; chantri@swu.ac.th; chantri@swu.ac.th
15MACHINE LEARNING MODEL FOR FORECASTING PARTICULATE MATTER CONCENTRATION (PM 2.5)KOJCHARAT NARUPATPAJONG; กชรัตน์ นฤพัฒน์ผจง; Napa Sae-Bae; นภา แซ่เบ๊; Srinakharinwirot University; Napa Sae-Bae; นภา แซ่เบ๊; napasa@swu.ac.th; napasa@swu.ac.th
15MACHINE LEARNING TECHNIQUES FOR WATER QUALITY CLASSIFICATION AND WATER QUALITY INDEX FORECASTING OF THAILAND'S RIVERSKEEREELUK SIRIKARIN; คีรีลักษณ์ ศิริคะรินทร์; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; Srinakharinwirot University; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; subhorn@swu.ac.th; subhorn@swu.ac.th
14MACHINE LEARNING-BASED ONE-CLASS FRUIT CLASSIFICATION MODELSFOR APPLE IMAGESSIRICHAI CHOTICHATMALA; ศิริชัย โชติชาติมาลา; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; Srinakharinwirot University. Faculty of Science
15MALA SHABU CONSUMPTION BEHAVIOR OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLISANGKAWAN DEELERT; อังควรรณ ดีเลิศ; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
17MANAGEMENT MODEL FOR EXISTENCE OF LOCAL KNOWLEDGE AMPHAWA FLOATING MARKET SAMUT SONGKHRAM PROVINCECHITSUPHANG KERDSAMANG; ชิตสุภางค์ เกิดสำอางค์; Chakapong Phatlakfa; จักรพงษ์ แพทย์หลักฟ้า; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
21MANAGEMENT MODEL OF MEDIUM AGRIBUSINESS FOR SUSTAINABILITYSAOWANEE WILEPANA; เสาวณี วิเลปะนะ; Tannikarn Soonsinpai; ธันนิกานต์ สูญสิ้นภัย; Srinakharinwirot University; Tannikarn Soonsinpai; ธันนิกานต์ สูญสิ้นภัย; tannikarn@swu.ac.th; tannikarn@swu.ac.th
8MANAGEMENT OF PUBLIC RELATIONS TO CREATE THE IMAGEOF THE ROYAL THAI POLICEJIDAPA PHAOHARUHANSA; จิดาภา เผ่าหฤหรรษ์; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; preechayan@swu.ac.th; preechayan@swu.ac.th
27MANAGEMENT OF SPECIAL FUNDAMENTAL EDUCATION PROGRAMSIN ANGTHONG PROVINCESIRIKARN THIPPHAKDEE; สิริกานต์ ทิพย์ภักดี; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
17MARGINAL ADAPTATION AND SURFACE CHARACTERISTICOF TWO CALCIUM SILICATE CEMENTS AFTER BLOOD CONTAMINATIONIN RETROGRADE FILLING MODELSBHANUMAS WANPIA; ภานุมาศ วันเปี้ย; Jaruma Sakdee; จารุมา ศักดิ์ดี; Srinakharinwirot University. Faculty of Dentistry
18MARKETING COMMUNICATIONS, ATTITUDES, AND FUNDRAISING MODEL AFFECTING FUNDING INTENTIONS FOR STARTUP BUSINESSES BY THE CROWDFUNDING OF FUNDED PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAKHAMPON PINIJKITYANGKUN; กำพล พินิจกิตยางกูร; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21MARKETING MIX 4Es AND APPLICATION TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING REPURCHASE INTENTION TREND OF FOOD DELIVERY SERVICES CUSTOMER IN BANGKOK METROPOLITANNAPATPORN LAIPRASERT; ณภัทร์พร ไหลประเสริฐ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
19MARKETING MIX 4Es AND MOTIVATION AFFECTING THE DECISIONS OF THAI TOURISTS ON TRAVELING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAINTOUCH OEUSOONTHORNWATTANA; อินทัช เอื้อสุนทรวัฒนา; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX AND LIFESTYLE FACTORS AFFECTING PURCHASINGBEHAVIORS OF SUPALAI CONDOMINIUMS IN COVID -19SAKUNDEE RUKNISAI; สกุนดี รักนิสัย; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
19MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE  USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREAJANYAPORN BUBPHAN; จรรยพร บุบผัน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
18MARKETING MIX AND MOTIVATION INFLUENCING DECISIONS TO BUY DHC BRAND DIETARY SUPPLEMENTS AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASARISA HARDSINE; สาริศา หาดทราย; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16MARKETING MIX AND PERCEIVED RISKS RELATED TO DECISION TO BUY USED CARS IN BANGKOKTORRANICH PHUKSEE; ธรณิช ผูกสี; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
18MARKETING MIX AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE AFFECTING CONSUMER BUYING DECISIONS ON FASHION PRODUCTS FROM ONLINE APPLICATIONS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA WARANYA SANTIBOOT; วรัญญา สันติบุตร; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18THE MARKETING MIX AND THE QUALITY OF INFORMATION SYSTEMS RELATED TO THE ACCEPTANCE OF MOBILE BANKING TECHNOLOGY OF KRUNGTHAI BANK CUSTOMER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARINRAPAT CHOTJARUWATTANA; ริญญ์รภัส โชติจารุวัชร์ธนะ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27MARKETING MIX FACTORS (7Ps) AFFECTING SATIFACTION USING DONGKI MALL SHOPPING CENTER THONGLORKRITSALUCK CHUMDOKPAI; กฤษลักษณ์ ชุ่มดอกไพร; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society