Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2175 to 2194 of 2656 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
19SELF-ESTEEM PROGRAM ON ABILITY OF STRESS MANAGEMENT OF GRADE 12 STUDENTSKHAJORNSAK RITTIDECH; ขจรศักดิ์ ฤทธิเดช; Chatpan Dusitkul; ฉัตรพันธ์ ดุสิตกุล; Srinakharinwirot University; Chatpan Dusitkul; ฉัตรพันธ์ ดุสิตกุล; chatpan@swu.ac.th; chatpan@swu.ac.th
27THE SERVANT LEADERSHIP OF THE SCHOOL ADMINISTRATORS THAT AFFECTTHE MOTIVATION OF TEACHER IN THE SECONDARY EDUCATIONAL SERVICEAREA OFFICE BANGKOK 2NUTTA PATTAMANUSORN; ณัฎฐา ปัทมานุสรณ์; Somboon Burasirirak; สมบูรณ์ บูรศิริรักษ์; Srinakharinwirot University; Somboon Burasirirak; สมบูรณ์ บูรศิริรักษ์; somboonb@swu.ac.th; somboonb@swu.ac.th
17SERVICE MARKETING MIX AND BRAND EQUITY RELATING TO CONSUMERS’PURCHASING DECISION IN MACAROON AT LADUREE SHOP IN BANGKOK METROPOLITAN AREAWICHAI YHUNKRATOK; วิชัย ยุ่นกระโทก; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8SERVICE MARKETING MIX AND LIFESTYLE PATTERNS RELATINGTO CONSUMER'S USAGE SERVICE ON GENERATION YIN JAPANESE RESTAURANTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA KESINEE CHAROENKITTIPORN; เกศินี เจริญกิตติพร; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
19SERVICE MARKETING MIX AND LOYALTY THAT ARE RELATED TO THE TREND OF BUYING BEHAVIOR OF HONDA CIVIC CARS OF HONDA CAR USERS IN BANGKOKJULADIS SURABOTSOPON; จุลดิศ สุรบถโสภณ; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18SERVICE MARKETING MIX FACTORS RELATING TO ONLINE FOOD ORDERING BEHAVIORS VIA FOODPANDA OF CUSTOMERS IN BANGKOK AREA VIRIYA JUNTONG; วิริยา จันทร์ทอง; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19SERVICE MARKETING MIX RELATING TO CONSUMERS’ BEHAVIOR ON AEON CREDIT CARD IN BANGKOK METROPOLITAN AREA  NATTAPON KAEWPLOY; ณัฐพล แก้วพลอย; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30SERVICE MARKETING MIX, SERVICE QUALITY AND LlFESTYLE QUALITY AND SERVICE USAGE OF VIEWING INDEPENDENT FILMS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAVANRASA JANTASOPON; วรรณรสา จันทโสภณ; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30SERVICE MARKETING MIX, SERVICE QUALITY AND SOCIAL FACTORS INFLUENCING DECISION-MAKING ON SERVICE USAGE OF FITNESS CENTER USERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPRACH SIRIBAL; ปราชญ์ ศิริบาล; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18SERVICE MARKETING MIX, QUALITY OF SERVICE, NURSING HOME CHOOSING BEHAVIOR AND NURSING HOME MANAGEMENT IN BANGKOK METROPOLITAN AREA.RAPEEPAT CHORNSAWAT; ระพีพัฒน์ ช้อนสวัสดิ์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17SERVICE MARKETING MIX AND BRAND EQUITY INFLUENCING THE POST PURCHASE BEHAVIOR OF CONSUMERS OF ORGANIC PRODUCTS AT THE ALL ABOUT YOU SHOP IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPATCHARAPA CHERNKWANSRI; พัชราภา เชิญขวัญศรี; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14SERVICE QUALITY AFFECTING DECISIONS TO USE DOMESTIC LOW-COST AIRLINES : CASE STUDY OF NOK AIRWERAYA TAYANUWAT; วีรยา ทยานุวัฒน์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19SERVICE QUALITY AFFECTING THE DECISION TO CHOOSING PET CAFÉ(LITTLE ZOO CAFÉ)NAPHAT SAKDINAKEADTIKUN; ณภัทร ศักดินาเกียรติกุล; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14SERVICE QUALITY AND BRAND IMAGE BENEFITON BRAND LOYALTY TOWARD SAMSUNG MOBILE PHONENATHATHIDA KOVITCHAROENKUL; ณัฏฐธิดา โกวิทเจริญกุล; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19SERVICE QUALITY AND SERVICE MARKETING MIX RELATING TO THAI TOURIST’ USAGE SERVICE BEHAVIOR ON RESORTS HOTEL ACCOMMODATION IN HUA HIN DISTRICT,PRACHUAP KHIRI KHAN PROVINCEPAWINEE HANRAK; ภาวิณี หาญรักษ์; NAK GULID; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27SERVICE QUALITY AND THAILAND POST IMAGE INFLUENCING SERVICE DECISION MAKING OF THAILAND POST IN BANGKOKSUPAPICH SIMAJARN; ศุภาพิชญ์ สิมาจารย์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
16SERVICE QUALITY,BRAND IMAGE AND SWITCHING COSTS INFLUENCING CUSTOMER SATISFACTION AND CUSTOMER LOYALTY OF EXPATRIATESON HEALTH INSURANCE SERVICES IN THAILAND  PATCHARIN AUTAYANSUTI; พัชรินทร์ อุทยานสุทธิ; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16SERVICE USAGE DECISIONS ON MOBILE BANKING APPLICATIONS AMONG PRIVATE EMPLOYEES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA KORNKARN RAKBANKERD; กรกานต์ รักบ้านเกิด; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
19SERVICE USAGE SATISFACTION OF  BROADBAND INTERNET WITH FIBER OPTICS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATIWAPHUN DEEKHUNTOD; ทิวพรรณ ดีขุนทด; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16SERVICES QUALITY INFLUENCES THE NAIL SPA' SERVICE USAGE DECISIONOF GEN Y CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAARAYA LIMTHAWEESOMKIAT; อารยา ลิมทวีสมเกียรติ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society