Browsing by Subject Technology acceptance

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 4 to 14 of 14 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
19INFLUENCE OF EXTENSION THEORY INCLUDING ACCEPTANCE OF TECHNOLOGY USE AND RISK PERCEPTION ON INTENTIONS TO USE TRUE MONEY WALLET SERVICES FOR CUSTOMERS IN BANGKOKPHANNEE BUDYUNG; พรรณี บุตรยัง; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKKORAWIT ITTISIRIKULCHAI; กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
18MARKETING MIX AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE AFFECTING CONSUMER BUYING DECISIONS ON FASHION PRODUCTS FROM ONLINE APPLICATIONS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA WARANYA SANTIBOOT; วรัญญา สันติบุตร; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CONSUMERS' BUYING BEHAVIOR TREND BY USING DELIVERY SERVICE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPUNPET TIYAPARPAWAT; พันธ์เพชร ติยะประภาวัฒน์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CONSUMERS TENDENCY IN PURCHASING GOODS FROM VENDING MACHINE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREADUSANEE JANGPONG; ดุษณี แจ้งพงษ์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18MODERN MARKETING MIX AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE AFFECTING PURCHASE DECISION MAKING ON FIBER CEMENT ARTIFICIAL WOOD VIA ONLINE APPLICATIONS  VARUNEE NGOWSAKUL; วารุณีย์ โง้วสกุล; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TECHNOLOGY ACCEPTANCE, RISK PERCEPTION AND DECISIONS TO USE QR CODE PAYMENTS THROUGH SMART PHONES AMONG CONSUMERS IN SAMUT PRAKAN PROVINCEKANTA SANGSAK; กันตา แสงศักดิ์; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND BEHAVIOR AFFECTING DECISION MAKING TOWARDS USING APPLICATION GRAB FOR GENERATION C IN BANGKOKCHUTINANT CHEAWPANICH; ชุตินันท์ เชี่ยวพานิชย์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND ELECTORNIC WORD OF MOUTH (E-WOM) AFFECT INTENTION TO USE TELEMEDICINE AND TELEPHARMACY IN BANGKOKNUTTIDA CHULADEE; ณัฐธิดา ชุละดี; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
21TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND TRANSPORT EFFICIENCY AFFECTING DECISION MAKING ON EXPRESS DELIVERY  APPLICATIONS AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREATHANAWAN PHROMNGAM; ธนวรรณ พรหมงาม; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
14TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ONLINE CONSUMER BEHAVIOR, AND RISK PERCEPTION RELATED TO DECISION-MAKING ON USING  CRYPTOCURRENCY AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPRADTANAARALI MOHAMMAD AL-QURAISH; ปรารถนาอารี มูฮัมหมัดอัลโคลเลซ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society