Browsing by Author กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
19ETHICS CLIMATE, ORGANIZATIONAL CULTURE, AND TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AFFECTING ORGANIZATION COMMITMENT OF GENERATION Y EMPLOYEES OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOK METROPOLISNATTACHARAT CHANCHINNAPAT; ณัฐชรัตน์ จันทร์ชินภัทร; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17EXPECTATION PERCEPTION AND DEVELOPMENT GUIDELINES ON SERVICE QUALITY OF ACADEMIC PROMOTION AND REGISTRATION OFFICE OF SUAN DUSIT UNIVERSITY STUDENTSJEERAWAN BOONPITAK; จีรวรรณ บุญพิทักษ์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20FACTORS AFFECT TO SALESPERSON PERFORMANCE OF MEDICAL REPRESENTATIVE IN THAILANDLEELINTORN WANICHAPUN; ลีลินทร์ธร วนิชพันธุ์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14FACTORS AFFECTING LOYALTY AND CUSTOMER PERCEIVED VALUEAT COFFEE SHOPS OPERATED BY THE HEARING IMPAIREDIN BANGKOK AREA AND MUNICIPALITIESTANATCHAPORN JINDA; ธนัชพร จินดา; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17FACTORS AFFECTING ONLINE REPURCHASING INTENTIONS FOR TRAVEL INSURANCECHAITOUCH AKKARAPANNAGOON; ชัยธัช อัครปัณณกูร; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18THE INFLUENCE OF PERSONAL CHARACTERISTICS, IMAGE AND VALUES TOWARD DECISION MAKING BEHAVIOR OF PURCHASING NIKE SPORTS SHOES OF CYCLIST IN BANGKOK METROPOLISJIRAPAT DIAWTRAKUL; จิรภัทร เดียวตระกูล; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MARKETING MIX FACTORS AND LIFESTYLES INFLUENCING THE PURCHASE BEHAVIOR OF ORGANIC VEGETABLES OF CONSUMERS IN BANGKOKDONGKMON PETPAPUN; ดวงกมล เพชรประพันธ์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MOTIVATION, GOVERNMENT POLICY AND THE 4Es MARKETING MIX INFLUENCING TRAVELING DECISIONS DURING THE COVID-19 CRISIS AMONG THAI TOURISTS TRAVELING TO PHRA NAKHON SI AYUTTHAYA PROVINCE NATCHAYA THONGIN; ณัฐชยา ทองอินทร์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; aubsorn@swu.ac.th; aubsorn@swu.ac.th
19RISK PERCEPTIONS AND TRUST OF CUSTOMERS ASSOCIATED WITH PURCHASING BEHAVIOR OF ONLINE BUSINESS COURSES VIA SOCIAL MEDIA CHANNELSPASINEE UMROD; ภาสินี อ่ำรอด; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16TEAMWORK WITH DIFFERENT GENERATIONS  AFFECTS TO SALES PERFORMANCE OF A COMMERCIAL BANK IN BANGKOK METROPOLITANWORRATAS SARAKUN; วรทรรศน์ สาระคุณ; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society