Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author Srinakharinwirot University
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 652 to 671 of 1070
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
21
INFLUENCE OF IT MINDFULNESS ON TECHNOSTRESS AND EMPLOYEE WELL-BEING AMONG MEDIA AGENCY EMPLOYEES: A STRUCTURAL EQUATION MODEL ANALYSIS AND AN EXPERIMENTAL STUDY
DEW INTAPUNYA
;
ดิว อินทปัญญา
;
Kanu priya Mohan
;
KANU PRIYA MOHAN
;
Srinakharinwirot University
;
Kanu priya Mohan
;
KANU PRIYA MOHAN
;
kanum@swu.ac.th
;
kanum@swu.ac.th
16
INFLUENCE OF JOB CHARACTERISTICS AFFECTING THE SERVICE PERFORMANCE OF SALESPEOPLE IN RETAIL BUSINESS: MEDIATING ROLE OF MEANINGFUL WORK
PATRAPORN TANAKARNSIT
;
ภัทราภรณ์ ธนาการสิทธิ์
;
Piyapong Khaikleng
;
ปิยพงษ์ คล้ายคลึง
;
Srinakharinwirot University
;
Piyapong Khaikleng
;
ปิยพงษ์ คล้ายคลึง
;
piyapongk@swu.ac.th
;
piyapongk@swu.ac.th
21
INFLUENCE OF SUPPORTIVE ATTITUDE AND PERCEIVED BEHAVIORAL FACTORS TOWARD WORK EFFICIENCY VIA REMOTE WORKING AMONG THE STOCK EXCHANGE OF THAILAND'S EMPLOYEES
THANAPAS PROMNOI
;
ธนาภาส พรมน้อย
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
15
THE INFLUENCE OF THE " DOUBLE REDUCTION" POLICY OF COMPULSORY EDUCATION ON HIGHER EDUCATION-- TAKE ONE OF NORMAL UNIVERSITIES IN CHINA AS AN EXAMPLE
YANLING GUO
;
YANLING GUO
;
Gumpanat Boriboon
;
กัมปนาท บริบูรณ์
;
Srinakharinwirot University
;
Gumpanat Boriboon
;
กัมปนาท บริบูรณ์
;
gumpanat@swu.ac.th
;
gumpanat@swu.ac.th
8
THE INFLUENCE OF THE ADMINISTRATOR’S LEADERSHIP PERCEPTION AND EMPLOYEE WORKING SKILL ON TEAMWOEK EFFICIENCY
SIREAM KOMKAM
;
สิเรียม คมขำ
;
Natinee Thanajaro
;
ณัฐินี ฐานะจาโร
;
Srinakharinwirot University
;
Natinee Thanajaro
;
ณัฐินี ฐานะจาโร
;
natinee@swu.ac.th
;
natinee@swu.ac.th
21
THE INFLUENCE OF TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND ORGANIZATIONAL CLIMATE ON EMPLOYEE CREATIVITY OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOK
PHUNRAWEE SITTHIRAT
;
พรรณรวี สิทธิรัตน์
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
19
INFLUENCES OF ATTITUDE FACTORS AND ELECTRONIC SERVICE QUALITY PERCEPTION TOWARD THE USAGE BEHAVIOR OF "THE ONE" APPLICATION
CHANANYA THONGTHAWAT
;
ชนัญญา ทองธวัช
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
19
INFLUENCES OF BRAND IMAGE AND SERVICE QUALITY TOWARD SUBSCRIPTION OF POST FAMILY BY THAILAND POST AMONG USERS IN BANGKOK AREA
PUNYISA BOONTHAI
;
ปุญญิศา บุญไทย
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
19
THE INFLUENCES OF HIGH-PERFORMANCE ORGANIZATIONAL DESIGN FACTORSTOWARD ORGANIZATIONAL OUTCOMES AMONG WORKING POPULATIONIN BANGKOK METROPOLIS AND MUNICIPALITIES
PARANPORNRAS GEWATTHANIN
;
ภรัณพรรัสมิ์ จิวัตธนิน
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
16
INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS AND REFERENCEGROUPS TOWARD PURCHASING BEHAVIORSOF JEAN PRODUCTS AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLIS
WIPATSAYA RUJIWIPHAT
;
วิปัศยา รุจิวิพัฒน์
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
19
INFLUENCES OF ORGANIZATIONAL CULTURE AND QUALITY OF WORKING FACTORS TOWARD ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIORS AMONG SPIRIT DISTILLERY COMPANIES STAFFS IN BANGKOK AND MUNICIPALITIES AREA
CHONTICHA JARITNGAM
;
ชลธิชา จริตงาม
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
8
INFLUENCES OF RISK PERCEPTION FROM COVID-19 VIRUS OUTBREAK TOWARD DOMESTIC TOURING AMONG THAI TOURISTS
PAWINEE KOSANANCHAI
;
ภาวิณี โฆสะนันท์ชัย
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
19
THE INFLUENCES OF SERVICE MARKETING MIX AND ELECTRONIC WORDOF MOUTH ON CONSUMER HOUSING DEVELOPMENT BUYING DECISIONIN KRABI PROVINCE
SIRIRAT KAEOKUDANG
;
ศิริรัตน์ แก้วกุดัง
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
8
INFLUENCES OF SERVICE QUALITY PERCEPTION AND REFERENCE GROUP TOWARD CONSUMERS' INTENTION TO USE 7-ELEVEN DELIVERY APPLICATION
PHIRAKARN PHUMKAEW
;
พีรกานต์ พุ่มแก้ว
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
16
INFLUENCES OF TELEWORK-SUPPORTED FACTORS TOWARD WORK-LIFE BALANCES AMONG WORKING-AGED POPULATION IN BANGKOK METROPOLIS
NATTAWEE NITTAYASOMBOON
;
ณัฐวีณ์ นิตยสมบูรณ์
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
16
INFLUENCES OF MARKETING MIXED ON CUSTOMER PERSPECTIVE, BRAND RECOGNITION AND LIFESTYLE FACTORS TOWARD GRANOLA BUYING BEHAVIORS AMONG CUSTOMER IN BANGKOK AREA.
NUTTAKARN TIPRAK
;
ณัฐกาญจน์ ทิพย์รักษ์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
21
INFLUENCES OF INFLUENCERS' CHARACTERISTICS AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION TOWARD CONSUMERS' PURCHASING BEHAVIORSOF POWDER SUPPLEMENTS IN BANGKOK
ANTHIKA VACHIRAKHUANKHAN
;
อัญธิกา วชิรเขื่อนขันธ์
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
21
INFLUENCES OF WESTERN ARCHITECTUREIN UBON RATCHATHANI 1887-1932 A.D.
PLUEMPITI JOOLAKOAT
;
ปลื้มปิติ จุลโคตร
;
Piyanard Ungkawanichakul
;
ปิยะนาถ อังควาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Piyanard Ungkawanichakul
;
ปิยะนาถ อังควาณิชกุล
;
piyanardu@swu.ac.th
;
piyanardu@swu.ac.th
16
INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK
KORAWIT ITTISIRIKULCHAI
;
กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
21
INFLUENCING FACTORS OF USER LOYALTY OF TAEKWONDO UNDER THE SPORTS ASSOCIATION OF 3 SOUTHERN BORDER PROVINCES
SUPPARAT KEAWKAEW
;
ศุภรัสมิ์ เขี้ยวแก้ว
;
Saravudh Chaivichit
;
สราวุธ ชัยวิชิต
;
Srinakharinwirot University
;
Saravudh Chaivichit
;
สราวุธ ชัยวิชิต
;
saravudh@swu.ac.th
;
saravudh@swu.ac.th