Browsing by Author Srinakharinwirot University

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 652 to 671 of 1070 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
21INFLUENCE OF IT MINDFULNESS ON TECHNOSTRESS AND EMPLOYEE WELL-BEING AMONG MEDIA AGENCY EMPLOYEES:  A STRUCTURAL EQUATION MODEL ANALYSIS AND AN EXPERIMENTAL STUDYDEW INTAPUNYA; ดิว อินทปัญญา; Kanu priya Mohan; KANU PRIYA MOHAN; Srinakharinwirot University; Kanu priya Mohan; KANU PRIYA MOHAN; kanum@swu.ac.th; kanum@swu.ac.th
16INFLUENCE OF JOB CHARACTERISTICS AFFECTING THE SERVICE PERFORMANCE OF SALESPEOPLE IN RETAIL BUSINESS: MEDIATING ROLE OF MEANINGFUL WORKPATRAPORN TANAKARNSIT; ภัทราภรณ์ ธนาการสิทธิ์; Piyapong Khaikleng; ปิยพงษ์ คล้ายคลึง; Srinakharinwirot University; Piyapong Khaikleng; ปิยพงษ์ คล้ายคลึง; piyapongk@swu.ac.th; piyapongk@swu.ac.th
21INFLUENCE OF SUPPORTIVE ATTITUDE AND PERCEIVED BEHAVIORAL FACTORS TOWARD WORK EFFICIENCY VIA REMOTE WORKING AMONG THE STOCK EXCHANGE OF THAILAND'S EMPLOYEESTHANAPAS PROMNOI; ธนาภาส พรมน้อย; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
15THE INFLUENCE OF THE " DOUBLE REDUCTION" POLICY OF COMPULSORY EDUCATION ON HIGHER EDUCATION-- TAKE ONE OF NORMAL UNIVERSITIES IN CHINA AS AN EXAMPLEYANLING GUO; YANLING GUO; Gumpanat Boriboon; กัมปนาท บริบูรณ์; Srinakharinwirot University; Gumpanat Boriboon; กัมปนาท บริบูรณ์; gumpanat@swu.ac.th; gumpanat@swu.ac.th
8THE INFLUENCE OF THE ADMINISTRATOR’S LEADERSHIP PERCEPTION AND EMPLOYEE WORKING SKILL ON TEAMWOEK EFFICIENCYSIREAM KOMKAM; สิเรียม คมขำ; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; Srinakharinwirot University; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; natinee@swu.ac.th; natinee@swu.ac.th
21THE INFLUENCE OF TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND ORGANIZATIONAL CLIMATE ON EMPLOYEE CREATIVITY OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOKPHUNRAWEE SITTHIRAT; พรรณรวี สิทธิรัตน์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
19INFLUENCES OF ATTITUDE FACTORS AND ELECTRONIC SERVICE QUALITY PERCEPTION TOWARD THE USAGE  BEHAVIOR OF "THE ONE" APPLICATIONCHANANYA THONGTHAWAT; ชนัญญา ทองธวัช; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
19INFLUENCES OF BRAND IMAGE AND SERVICE QUALITY TOWARD SUBSCRIPTION OF POST FAMILY BY THAILAND POST AMONG USERS IN BANGKOK AREAPUNYISA BOONTHAI; ปุญญิศา บุญไทย; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
19THE INFLUENCES OF HIGH-PERFORMANCE ORGANIZATIONAL DESIGN FACTORSTOWARD ORGANIZATIONAL OUTCOMES AMONG WORKING POPULATIONIN BANGKOK METROPOLIS AND MUNICIPALITIESPARANPORNRAS GEWATTHANIN; ภรัณพรรัสมิ์ จิวัตธนิน; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS AND REFERENCEGROUPS TOWARD PURCHASING BEHAVIORSOF JEAN PRODUCTS AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLISWIPATSAYA RUJIWIPHAT; วิปัศยา รุจิวิพัฒน์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
19INFLUENCES OF ORGANIZATIONAL CULTURE AND QUALITY OF WORKING FACTORS TOWARD ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIORS AMONG SPIRIT DISTILLERY COMPANIES STAFFS IN BANGKOK AND MUNICIPALITIES AREACHONTICHA JARITNGAM; ชลธิชา จริตงาม; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
8INFLUENCES OF RISK PERCEPTION FROM COVID-19 VIRUS OUTBREAK TOWARD DOMESTIC TOURING AMONG THAI TOURISTSPAWINEE KOSANANCHAI; ภาวิณี โฆสะนันท์ชัย; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
19THE INFLUENCES OF SERVICE MARKETING MIX AND ELECTRONIC WORDOF MOUTH ON CONSUMER HOUSING DEVELOPMENT BUYING DECISIONIN KRABI PROVINCESIRIRAT KAEOKUDANG; ศิริรัตน์ แก้วกุดัง; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
8INFLUENCES OF SERVICE QUALITY PERCEPTION AND REFERENCE GROUP TOWARD CONSUMERS' INTENTION TO USE 7-ELEVEN DELIVERY APPLICATION PHIRAKARN PHUMKAEW; พีรกานต์ พุ่มแก้ว; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
16INFLUENCES OF TELEWORK-SUPPORTED FACTORS TOWARD WORK-LIFE BALANCES AMONG WORKING-AGED POPULATION IN BANGKOK METROPOLISNATTAWEE NITTAYASOMBOON; ณัฐวีณ์ นิตยสมบูรณ์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXED ON CUSTOMER PERSPECTIVE, BRAND RECOGNITION AND LIFESTYLE FACTORS TOWARD GRANOLA BUYING BEHAVIORS AMONG CUSTOMER IN BANGKOK AREA.NUTTAKARN TIPRAK; ณัฐกาญจน์ ทิพย์รักษ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21INFLUENCES OF INFLUENCERS' CHARACTERISTICS AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION TOWARD CONSUMERS' PURCHASING BEHAVIORSOF POWDER SUPPLEMENTS IN BANGKOK ANTHIKA VACHIRAKHUANKHAN; อัญธิกา วชิรเขื่อนขันธ์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
21INFLUENCES OF WESTERN ARCHITECTUREIN UBON RATCHATHANI 1887-1932 A.D.PLUEMPITI JOOLAKOAT; ปลื้มปิติ จุลโคตร; Piyanard Ungkawanichakul; ปิยะนาถ อังควาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Piyanard Ungkawanichakul; ปิยะนาถ อังควาณิชกุล; piyanardu@swu.ac.th; piyanardu@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKKORAWIT ITTISIRIKULCHAI; กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21INFLUENCING FACTORS OF USER LOYALTY OF TAEKWONDO UNDER THE SPORTS ASSOCIATION OF 3 SOUTHERN BORDER PROVINCESSUPPARAT KEAWKAEW; ศุภรัสมิ์ เขี้ยวแก้ว; Saravudh Chaivichit; สราวุธ ชัยวิชิต; Srinakharinwirot University; Saravudh Chaivichit; สราวุธ ชัยวิชิต; saravudh@swu.ac.th; saravudh@swu.ac.th