Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author Nak Gulid
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 21 to 38 of 38
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
19
LIFESTYLE AND SERVICE MARKETING MIX AFFECTINGCONSUMER’S BUYING DECISIONS ON OOLONG TEA IN THAILAND
KONTATORN ATIDTAPOKIN
;
กณตธร อธิศฐโภคิน
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
15
LIFESTYLES RELATING TO BUYING BEHAVIOR OF FACIAL SUNSCREEN PRODUCTS AMONG CONSUMER IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
KARNRAWEE PONGPANICH
;
กานต์รวี พงษ์พานิช
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
LIFESTYLES RELATING TO BUYING BEHAVIOR OF PRUNE AND BERRY BEVERAGE OF "BRAND VITA" AMONG FEMALE CONSUMER IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
JIRATAR MONMOAH
;
จิรฐา มั่นเหมาะ
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
LIFESTYLE AND MOTIVATIONS AFFECTING CONSUMER ON WATCHINGGAMES STREAMING IN THAILAND
NITRADEE KAOUDOM
;
นิตย์รดี เก้าอุดม
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
20
MARKETING MIX ON THE PERSPECTIVE OF CUSTOMER RELATED THE PURCHASING INTENTION OF WORKING-AGE EMPLOYEES VIA ELECTRONIC COMMERCE WEBSITES FOR CONSUMER PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN
PATHUMPORN CHINNAWONG
;
ปทุมพร ชินวงค์
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
MOTIVATION AND SOCIAL NETWORK USAGE EFFECT RELATING TO SOCIAL NETWORK USAGE BEHAVIOR OF SENIOR CITIZEN IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
JANJIRA WONGSAMAN
;
จันจิรา วงษ์สมาน
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
MOTIVATION INFLUENCING ON TRAVELING BEHAVIOR ON AYUTTHAYA HISTORICAL PARK IN AYUTTHAYA PROVINCE
WORAYA KRITSANAMONLTEE
;
วรญา กฤษณะมนตรี
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
PERCEPTION OF MEDIA ADVERTISEMENTS AFFECTING CONSUMERS’ PURCHASE DECISIONS ON LIFE INSURANCE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
PIJITTRA NUANKERD
;
พิจิตรา นวนเกิด
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
17
PERSONAL FACTORS, JOB CHARACTERISTICS, MOTIVATIONRELATING EMPLOYEE'S ORGANIZATIONAL COMMITMENTAT PTT COMPANY LIMITED (PUBLIC)
PRAPARAT JIRASINPAISAN
;
ประภารัตน์ จิรสินไพศาล
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
QUALITY OF LIFE IN RELATED TO WORK EFFICIENCY OF COMMERCIAL BANK EMPLOYEES IN PLOENCHIT AREA
NOPPARAT WORRASUK
;
นพรัตน์ วรสุข
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24
QUALITY OF WORK LIFE AND JOB SATISFACTIONINFLUENCING ON ORGANIZATION COMMITMENT OF OPERATIONS PERSONNELIN SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY
WILAWAN MUANGPLUB
;
วิลาวัลย์ ม่วงพลับ
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
17
RELATIONSHIP BETWEEN KNOWLEDGE MANAGEMENT CORPORATE ATMOSPHERE ORGANIZATION MANAGEMENT WITH ORGANIZATION OF LEARNING OFTHE GOVERNMENT SAVINGS BANK
SUPATTRA KORTHA
;
สุพัตรา โคตรหา
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
REPUTATION AND SATISFACTION INFLUENCING ON STUDENTS' ORGANIZATIONAL LOYALTY IN COLLEGE OF SOCIAL COMMUNICATION INNOVATIONAT SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY
UBONWAN BOONBUMRUNG
;
อุบลวรรณ บุญบำรุง
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
RISK PERCEPTION AND WEBSITE ELEMENTS RELATING TO LIFE INSURANCE BUYING DECISION VIA WEBSITE CHANNEL OF PROSPECT PERSONS
KUNLANAN PRAPATNUKUL
;
กุลนันท์ ประพัธนุกูล
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
SATISFACTION WITH SOUTH KOREAN SINGERS AMONG SUBSCRIBERS VIA THE INTERNET IN THAILAND
KAMOLMAS SRIYAPHOM
;
กมลมาศ ศรียาพรหม
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
SECURITY AND WORKING ENVIRONMENT RELATING TOADMINISTRATIVE STAFF'S HAPPINESS IN WORKINGAT THE PERMANENT SECRETARY, MINISTRY OF PUBLIC HEALTH
MEENA BUALOYLERT
;
มีนา บัวลอยเลิศ
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
17
SERVICE MARKETING MIX AND BRAND EQUITY RELATING TO CONSUMERS’PURCHASING DECISION IN MACAROON AT LADUREE SHOP IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
WICHAI YHUNKRATOK
;
วิชัย ยุ่นกระโทก
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24
WORKING MOTIVATION, JOB SATISFACTION RELATING TO EMPLOYEE'S ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF FIVE-STAR HOTELSALONG THE CHAO PHRAYA RIVER IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
ARTITAYA SRIBOONROJ
;
อาทิตยา ศรีบุญโรจน์
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th