Browsing by Author Nak Gulid

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 10 to 29 of 35 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
16EMOTIONAL SOFT SKILLS AFFECTING WORK ACHIEVEMENT OF EMPLOYEES AT EGG DIGITALWANNARAT CHUMPUSI; วรรณรัตน์ ชุมภูศรี; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS READY-MADE SOFTWARE SYSTEM MANAGES THE BUSINESS OF EMPLOYEES OF BETAGRO PUBLIC COMPANY LIMITEDPATCHAREE YIBCHAROENPORN; พัชรี หยิบเจริญพร; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27FACTORS AFFECTING CONSUMERS' INVESTMENT INTENTION AND TENDENCY OF USAGE SERVICE ON ROBO-ADVISOR IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPERAWAT NUDSOONGVONG; พีรวัส นัดสูงวงศ์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING THE WORK EFFICIENCY OF LOAN OFFICER OF THE LARGE COMMERCIAL BANK IN ASOKE AREACHOLLATIS THAMPRAPAS; ชลธิศ ธรรมประภาส; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19FACTORS AFFECTING WORKING-AGE CUSTOMERS' BUYING DECISION ON BADMINTON RACKETS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPONKRIT HUNKAO; พลกฤต หุ่นเก่า; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19FACTORS INFLUENCING ON CUSTOMER LOYALTY ON USAGE SERVICE AT U-STORE BRANCH SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY (PRASARNMITR CAMPUS)KATALEE SUPHAPATHOM; กฑลี ศุภปฐม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21FACTORS RELATING TO CUSTOMER LOYALTYON USING FITNESS FIRST IN BANGKOK METROPOLITAN AREAVEERIYA NANA; วีริยา นานา; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
20FACTORS RELATING TO REPEATED TRAVELLING DECISION TENDENCY BEHAVIOR IN TOKYO CITY JAPAN OF THAI TOURISTS IN BANGKOK METROPOLITAN REGION PAISARN ARUNCHOKNUMLAP; ไพศาล อรุณโชคนำลาภ; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16FACTORS AFFECTING SURVIVAL OF JAPANESE COMIC BOOK STORE IN CONSUMER PERSPECTIVE, PATHUM WAN DISTRICT,BANGKOK METROPOLITAN AREAYOLAWEE CHATSIRIWECH; ยลรวี ฉัตรศิริเวช; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
16JOB MOTIVATION AND ORGANIZATIONAL CULTURE AFFECTING RETENTIONOF GOVERNMENT OFFICER AT TAKSIN HOSPITAL BANGKOKNATWARUN THESNGAMTHUAN; ณัฐวรุณ เทศงามถ้วน; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19LIFESTYLE AND SERVICE MARKETING MIX AFFECTINGCONSUMER’S BUYING DECISIONS ON OOLONG TEA IN THAILANDKONTATORN ATIDTAPOKIN; กณตธร อธิศฐโภคิน; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
15LIFESTYLES RELATING TO BUYING BEHAVIOR OF FACIAL SUNSCREEN PRODUCTS AMONG CONSUMER IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKARNRAWEE PONGPANICH; กานต์รวี พงษ์พานิช; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19LIFESTYLES RELATING TO BUYING BEHAVIOR OF PRUNE AND BERRY BEVERAGE OF "BRAND VITA" AMONG FEMALE CONSUMER IN BANGKOK METROPOLITAN AREAJIRATAR MONMOAH; จิรฐา มั่นเหมาะ; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19LIFESTYLE AND MOTIVATIONS AFFECTING CONSUMER ON WATCHINGGAMES STREAMING IN THAILANDNITRADEE KAOUDOM; นิตย์รดี เก้าอุดม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
20MARKETING MIX ON THE PERSPECTIVE OF CUSTOMER RELATED THE PURCHASING INTENTION OF WORKING-AGE EMPLOYEES VIA ELECTRONIC COMMERCE WEBSITES FOR CONSUMER PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITANPATHUMPORN CHINNAWONG; ปทุมพร ชินวงค์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16MOTIVATION AND SOCIAL NETWORK USAGE EFFECT RELATING TO SOCIAL NETWORK USAGE BEHAVIOR OF SENIOR CITIZEN IN BANGKOK METROPOLITAN AREAJANJIRA WONGSAMAN; จันจิรา วงษ์สมาน; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MOTIVATION INFLUENCING ON TRAVELING BEHAVIOR ON AYUTTHAYA HISTORICAL PARK IN AYUTTHAYA PROVINCEWORAYA KRITSANAMONLTEE; วรญา กฤษณะมนตรี; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21PERCEPTION OF MEDIA ADVERTISEMENTS AFFECTING CONSUMERS’ PURCHASE DECISIONS ON LIFE INSURANCE IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPIJITTRA NUANKERD; พิจิตรา นวนเกิด; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
17PERSONAL FACTORS, JOB CHARACTERISTICS, MOTIVATIONRELATING EMPLOYEE'S ORGANIZATIONAL COMMITMENTAT PTT COMPANY LIMITED (PUBLIC)PRAPARAT JIRASINPAISAN; ประภารัตน์ จิรสินไพศาล; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16QUALITY OF LIFE IN RELATED TO WORK EFFICIENCY  OF COMMERCIAL BANK EMPLOYEES IN PLOENCHIT AREANOPPARAT WORRASUK; นพรัตน์ วรสุข; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society