Browsing by Author Karnrawee Anuntaakarakul

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 3 to 6 of 6 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
20FACTORS AFFECT TO SALESPERSON PERFORMANCE OF MEDICAL REPRESENTATIVE IN THAILANDLEELINTORN WANICHAPUN; ลีลินทร์ธร วนิชพันธุ์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18THE INFLUENCE OF PERSONAL CHARACTERISTICS, IMAGE AND VALUES TOWARD DECISION MAKING BEHAVIOR OF PURCHASING NIKE SPORTS SHOES OF CYCLIST IN BANGKOK METROPOLISJIRAPAT DIAWTRAKUL; จิรภัทร เดียวตระกูล; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MARKETING MIX FACTORS AND LIFESTYLES INFLUENCING THE PURCHASE BEHAVIOR OF ORGANIC VEGETABLES OF CONSUMERS IN BANGKOKDONGKMON PETPAPUN; ดวงกมล เพชรประพันธ์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19RISK PERCEPTIONS AND TRUST OF CUSTOMERS ASSOCIATED WITH PURCHASING BEHAVIOR OF ONLINE BUSINESS COURSES VIA SOCIAL MEDIA CHANNELSPASINEE UMROD; ภาสินี อ่ำรอด; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society