Browsing by Author วสันต์ สกุลกิจกาญจน์

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 14 to 17 of 17 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
14QUALITY OF WORK LIFE AND JOB CHARACTERISTICS ASSOCIATEDWITH THE ORGANIZATIONAL COMMITMENT AND FRINGE BENEFITSSATISFACTION OF EMPLOYEES IN FRASERS PROPERTY (THAILAND)THANCHANOK CHERNGSAKSRI; ธัญชนก เชิงศักดิ์ศรี; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14THE STUDY OF ONLINE MARKETING MIX AND THE CHARACTERISTICS OF INNOVATION THAT ARE RELATED TO DECIDE TO USE THE ONLINE WALLET SERVICE OF WORKING WOMEN IN BANGKOK METROPOLISHONGSA PLATHONG; หงสา ปลาทอง; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ONLINE CONSUMER BEHAVIOR, AND RISK PERCEPTION RELATED TO DECISION-MAKING ON USING  CRYPTOCURRENCY AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPRADTANAARALI MOHAMMAD AL-QURAISH; ปรารถนาอารี มูฮัมหมัดอัลโคลเลซ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19TRUST, ADVERTISING PERCEPTION OF SOCIAL MEDIA AND QUALITY OF ONLINE APPLICATIONS INFLUENCING  BRAND AWARENESS AND PURCHASING DECISION OF THE ELDERLY ON CONSUMER GOODS  THROUGH ONLINE MOBILE APPLICATIONS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAVANVISA SRIVILAS; วรรณวิสา ศรีวิลาศ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society