Browsing by Subject Decision Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
17A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF BRAND LOYALTYIN VIDEO STREAMING SERVICE OF GEN Y CONSUMERS IN BANGKOKNATTAWADEE JOKLEK; ณัฐวดี จอกเล็ก; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF PURCHASING DECISION THROUGH S-COMMERCE SYSTEM OF CONSUMERS IN BANGKOKVORAKAN TEPSOMNUK; วรกานต์ เทพสมนึก; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27THE DEVELOPMENT OF LEARNING MEDIA BY USING AUGMENTED REALITY TECHNOLOGY ON LIBRARY SERVICES INTRODUCTION OF THE CENTRAL LIBRARY OF SRINAKHARINWIROT UNIVERSITYRUANGNAPA CHOCHAIYATICH; เรืองนภา ชอไชยทิศ; Sumattra Saenwa; ศุมรรษตรา แสนวา; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
20THE DEVELOPMENT OF STEM EDUCATION INTEGRATED  ARGUMENTATION LEARNING MODEL (6E+A) TO ENHANCE STEM PROBLEM SOLVING SKILLS OF UNDERGRADUATE STUDENTSNIPAPORN CHUAYTANEE; นิภาพร ช่วยธานี; Theerapong Sangpradit; ธีรพงษ์ แสงประดิษฐ์; Srinakharinwirot University. Science Education Center
24FACTORS AFFECTING DECISIONS FOR ENTREPRENEURS TO USE E-TAX SERVICES IN BANGKOKPATTANAPONG PROMSORN; ภัทนพงศ์ พรหมศร; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
24FACTORS INFLUENCING THE USAGE BEHAVIOR OF CLOUD STORAGE SYSTEMSOF EMPLOYEES IN IT SERVICE PROVIDER COMPANY IN HUAI KHWANG DISTRICTSAENGDAO LEKSALEE; แสงดาว เล็กสาลี; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
17THE INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND CONTENT MARKETINGON SATISFACTION AND BRAND LOYALTY TOWARD NETFLIX VIDEO STREAMING SERVICE OF GENERATION Y USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKWANCHANOK POOKMAITREE; ขวัญชณก ผูกไมตรี; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MOTIVATION, GOVERNMENT POLICY AND THE 4Es MARKETING MIX INFLUENCING TRAVELING DECISIONS DURING THE COVID-19 CRISIS AMONG THAI TOURISTS TRAVELING TO PHRA NAKHON SI AYUTTHAYA PROVINCE NATCHAYA THONGIN; ณัฐชยา ทองอินทร์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; aubsorn@swu.ac.th; aubsorn@swu.ac.th
19SERVICE QUALITY AFFECTING THE DECISION TO CHOOSING PET CAFÉ(LITTLE ZOO CAFÉ)NAPHAT SAKDINAKEADTIKUN; ณภัทร ศักดินาเกียรติกุล; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30STUDENTS' PERFORMANCE PREDICTION USING MACHINE LEARNINGKHWANTA SINLAPAPHAIBOONPHANIT; ขวัญตา ศิลปไพบูลย์พานิช; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; Srinakharinwirot University. Faculty of Science
15TIME SERIES FORECAST OF CALL ARRIVALS USING MACHINE LEARNING METHODSPEARAWIT SURASAI; พีรวิทญ์ สุระสาย; Vera Sa-Ing; วีระ สอิ้ง; Srinakharinwirot University; Vera Sa-Ing; วีระ สอิ้ง; vera@swu.ac.th; vera@swu.ac.th