Browsing by Author อินทกะ พิริยะกุล

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 25  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
18APPLICATION OF CONJOINT ANALYSIS FOR ANALYZING THE INDUSTRIAL MATERIAL TESTING MACHINE MARKETRAWIWAN PUNOI; รวิวรรณ ภู่น้อย; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21BRAND IMAGE MARKETING MIX FACTOR AND COMPLAINT ARE INFLUENCING THE LOYALTY OF AGODA WEBSITE FROM CONSUMER IN BANGKOK CHOMPUNOT TERMPRAYOON; ชมพูนท เติมประยูร; INTAKA PIRIYAKUL; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21BRAND IMAGE MARKETING MIX SERVICE SATISFACTION INFLUENCES BRAND LOYALTY JUBILEE DIAMOND FOR EMPLOYEES OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOK. PANIDA BOONPRASERT; พนิดา บุญประเสริฐ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
14BUYING DECISIONS FOR INDUSTRIAL MOTORS USING THE CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUENIYAWADEE PHAKAM; นิยาวดี ผาคำ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24CHARACTER STARDOM IN MARKETING: A STUDY OF CHARACTER DESIGN AND BRAND SUCCESSNATTAMOL NINCHAN; ณัฐมล นิลจันทร์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
18CONJOINT ANALYSIS FOR PLASTIC SURGERY SERVICE DEVELOPMENTYAOWALUK KUMNERDKAN; เยาวลักษณ์ กำเนิดกาญจน์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16CONSUMER BEHAVIORAL ANALYSIS ON STREAMING VIDEO  USING THE CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUEPIMCHANOK FUNGSIRIRAT; พิมพ์ชนก ฟุ้งสิริรัตน์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16CRAFT BEER PRODUCT DEVOLOPMENT BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUEKRISHNAN PHANPRAPHAKIJ; กฤษนันท์ พันธ์ประภากิจ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16DEVELOPMENT OF SOUVENIR-JEWELRY PRODUCT FROM CULTURAL CAPITAL BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUEBOONSITA SOPAKANEE; บุญสิตา โศภาคนี; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17FACTORS INFLUENCING INTENTIONS TO USE KRUNGTHAI PROMPTPAY (KTB   PROMPTPAY) AMONG SEVICED USER IN THAILANDWILAWAN PUNNAMWONG; วิลาวัณย์ ปั๋นนามวงค์; INTAKA PIRIYAKUL; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21FACTORS RELATED TO BUDDHISM LOYALTY OF THAI BUDDHISTS SURAT PAKNOI; สุรัตน์ พักน้อย; INTAKA PIRIYAKUL; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21INFLUENCE OF BRAND IMAGE AND SATISFACTION TO THE LOYALTY OF ZARA CUSTOMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREACHOMPOONUCH SOMBOONPORN; ชมภูนุช สมบูรณ์พร; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21THE INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND SATISFACTION AFFECTING CONSUMERS BRAND LOYALTY ON S-Pure IN BANGKOK METROPOLITAN AREASUPISARA KETKLUD; ศุภิสรา เกตุกลัด; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING BUYING DECISION OF CONSUMERS STARBUCK COFFEE IN BANGKOK METROPOLISBUSSARAKUM PETCHJUMRUS; บุศราคัม เพชรจำรัส; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8OPTIMIZING FACEBOOK LIVE CLOTHING SALES CONTENTWARAPORN MAPANKRUA; วราภรณ์ มาปันเครือ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
24PAWS PREFERENCES:DECODING THE FACTORS SHAPING CAT-INFUSED PURCHASE INTENTIONSAPICHANUN LEELANUNTACHART; อภิชนันท์ ลีละนันทชาติ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
21RISK PERCEPTION AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CUSTOMER BEHAVIOR TOWARD THE USAGE OF LINE BK  APPLICATION IN THE BANGKOK AREATHIPPAWAN THONGSAWAT; ทิพย์วรรณ ทองสวัสดิ์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
20SATISFACTION BRAND IMAGE TOOLS ON LOYALTY TOWARDS THAI SMILE AIRWAYSPLOYPAPAT ARIYAKAMOLRAT; พลอยปภัส อริยะกมลรัตน์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18SELECTING  THE  KEY  FEATURES  OF  MOBILE  BANKINGFOR  SMALL  AND  MEDIUM  BANKSMAYUREE CHITCHAROENRUNGROJN; มยุรี จิตเจริญรุ่งโรจน์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21A STUDY OF CONSUMERS' DECISION-MAKING BEHAVIOR IN PURCHASING PREMIUM DOG FOOD IN BANGKOKTANAWIT KANGVALNARAKUL; ธนวิทย์ กังวาลนรากุล; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th