Browsing by Author ทวิกา ตั้งประภา

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
18A RESEARCH SYNTHESIS OF SELF-REGULATED LEARNING OF BASIC EDUCATION STUDENTS: A META-ANALYSISSUPHUNSA WITTAYAPHUN; สุพรรษา วิทยพันธ์; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16THE CONSTRUCTION OF DIGITAL CITIZENSHIP: DIGITAL ETIQUETTE SCALEFOR LOWER SECONDARY SCHOOL STUDENTSATTHAPHON LORPHAN; อรรถพล หล่อพันธุ์; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; Srinakharinwirot University; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; taviga@swu.ac.th; taviga@swu.ac.th
19A DEVELOPMENT OF AN EVALUATION FORM ON THE SOCIAL SKILLS OF AUTISTIC CHILDREN 13 - 15 YEARS OLD USING MULTISOURCE ASSESSMENT IN INCLUSIVE EDUCATION SCHOOLS UNDER THE SECONDARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE 1PORNPIRUN CHAIWONG; พรพิรุณ ใจวงค์; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
19A DEVELOPMENT OF AN EVALUATION FORM ON SELF-HELP SKILLS  OF EARLY CHILDHOOD WITH INTELLECTUAL DISABILITIES BY APPLYING AN AUTHENTIC ASSESSMENT AND GENERALIZABILITY THEORYSIRINAPA SANANWONG; ศิรินภา สนั่นวงศ์; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
21A DEVELOPMENT OF MATHEMATICAL THINKING TEST FOR  MATHAYOMSUKSA 6 STUDENTS IN THE SECONDARY EDUCATION SERVICE AREA OFFICE 2BY APPLYING GENERALIZABILITY THEORYITSARA SAKEAW; อิสระ สระแก้ว; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; Srinakharinwirot University; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; taviga@swu.ac.th; taviga@swu.ac.th
16A DEVELOPMENT OF THE FOUR-TIER DIAGNOSTIC TEST TO STUDY MISCONCEPTIONS IN GLOBAL CHANGE,ASTRONOMY AND SPACE TOPIC FOR GRADE NINE STUDENTS PEERAPOL JOMJAILEK; พีระพล จอมใจเหล็ก; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
19A DEVELOPMENT OF THE INTEREST TEST IN DOING ACTIVITIES FOR CAREER GUIDANCE BY APPLYING THEORY OF MULTIPLE INTELLIGENCES FOR SENIOR HIGH SCHOOL STUDENTSCHATUPON BOONPINYO; จตุพล บุญภิญโญ; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
21GUIDELINES FOR MONITORING THE IMPLEMENTATION OF ANNUAL ACTION PLAN OF PRIMARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE BY APPLYING OF EMPOWERMENT EVALUATIONTEERAWAN BUNBAMRUNG; ธีรวรรณ บุญบำรุง; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; Srinakharinwirot University; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; taviga@swu.ac.th; taviga@swu.ac.th
21GUIDELINE FOR UTILIZATION OF EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE'S STANDARD EVALUATION RESULT FOR QUALITY DEVELOPMENT IN THE ACADEMIC AFFAIRS ADMINISTRATION SIREETORN WAIPRIB; สิรีธร ไหวพริบ; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; Srinakharinwirot University; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; taviga@swu.ac.th; taviga@swu.ac.th
18A JOINT TRAINING MODEL BETWEEN PERFORMANCE COACHING AND EMPOWERMENT EVALUATION FOR COMPETENCIES DEVELOPMENT ON INFORMATION MANAGEMENT FOR ACADEMIC SUPPORTING PERSONNEL RESPONSIBLE FOR QUALITY ASSURANCE AT RAJAMANGALA UNIVERSITY OF TECHNOLOGY IN THE CENTRAL REGIONPIYAWAN SANDHISOMABANDHU; ปิยวรรณ สนธิโสมพันธุ์; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
15MODEL FOR THE COMPETENCY DEVELOPMENT OF REPORT EVALUATION FOR EVALUATORS IN ASSESSING THE STANDARD OF THE EDUCATIONAL SERVICE AREA ADAPTED FROM THE EVALUATOR DEVELOPMENT APPROACH BASED ON THE STRATEGY OF EVALUATION CAPACITY BUILDING: ECB OF HALLIE PRESKILL AND SHANELLE BOYLESINEENART SAWETSUPORN; สินีนาถ เศวตสุพร; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; Srinakharinwirot University; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; taviga@swu.ac.th; taviga@swu.ac.th
21THE DEVELOPMENT OF MODEL FOR ENCOURAGING INNOVATIVE POTENTIALIN GRADE 10 STUDENTS: THE APPLIED USAGE OF DESIGN RESEARCHIN CONJUNCTION WITH USER EXPERIENCE RESEARCHKANWISA THARAWORN; กัลย์วิสาข์ ธาราวร; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; Srinakharinwirot University; Taviga Tungprapa; ทวิกา ตั้งประภา; taviga@swu.ac.th; taviga@swu.ac.th