Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 97 to 116 of 464 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
19E-SERVICE QUALITY, AND MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER'S PERSPECTIVES AFFECTING THE SATISFACTION FOR LINE AGENCY PARTNER OF ONLINE MERCHANTS GENERATION YNUTTHAPONG JUMPASRI; ณัฐพงศ์ จำปาศรี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
16E-SERVICE QUALITY, PERCEIVED VALUE, SERVICE USAGE BEHAVIOR AND SATISFACTION OF DIGITAL COMICS APPLICATIONSPIMNUSORN TAWEEWATTANANON; พิมพ์นุสร ทวีวัฒนานนท์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
19EDUCATION OF FARE COLLECTORS SERVICE QUALITYOF THE BANGKOK MASS TRANSIT AUTHORITY (BMTA)JIDAPA TABTIM; จิดาภา ทับทิม; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
15EFFECT OF MICRO-INFLUENCERS AND PARASOCIAL RELATIONSHIPS ON BRAND ADVOCACY IN THE BEAUTY INDUSTRY OF GENERATION Z CONSUMERSSUCHANAT RAKDANG; สุชานาถ รักแดง; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; warinrampai@swu.ac.th; warinrampai@swu.ac.th
8THE EFFECT OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ATTITUDE TOWARDS ONLINEPURCHASE BEHAVIOR INTENTION OF GOODS (VEGETABLE AND FRUIT)IN BANGKOKKWANSIRI SUNTONTUMKUN; ขวัญศิริ สุนทรธรรมกุล; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
21THE EFFECT OF WORK-LIFE BALANCE TO CORPORATE ENGAGEMENT A CASE STUDY :  REGISTERED NURSE IN VAJIRA HOSPITALPRAPASSORN KLAEWKLAD; ประภัสสร แคล้วคลาด; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
15EFFECTIVE MOTIVATION OF THE DECISION TO ENROLL IN VOCATIONAL CERTIFICATE IN THONBURI COMMERCIAL COLLEGESARUNRAT ISSARANGKUL NA AYUTTHAYA; ศรัณย์รัตน์ อิศรางกูร ณ อยุธยา; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
27THE EFFECTIVENESS OF WORK PERFORMANCE OF UNIVERSITY'S STAFFS      : A CASE STUDY OF CHULALONGKORN UNIVERSITYNARUEMOL TEAWPAIBOON; นฤมล เตียวไพบูลย์; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
16EFFECTS OF BRAND EQUITY AND THE FACTOR OF THE MARKETING MIX ON CUSTOMER  PURCHASING DECISIONS OF KOI THE BUBBLE MILK TEA IN BANGKOKWARUNYA THEPCHAK; วรัญญา เทพจักร์; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16THE EFFECTS OF COMMUNICATION OF ONLINE TRAVEL INFLUENCERSTOWARD BUYING DECISION OF ELECTRONIC PRODUCTPHANSA SRATHONGDOI; พรรษา สระทองโดย; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
14THE EFFECTS OF ORGANIZATION COMUNICATION AND CULTURE AFFECTINGTO THE WORKLOAD ADOPTION IN ACCOUNTING STAFFOF A RETAIL COMPANY IN THAILANDSOPIDA PANTHAMORA; โสภิดา ปัณฑโมรา; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16ELECTRONIC WORD OF MOUTH, PERCEPTION OF PRODUCT ATTRIBUTES AND CUSTOMERS’ PURCHASE INTENTION OF SAMSUNG FOLDABLE SMARTPHONERATTANAPORN YODTHONG; รัตนาภรณ์ ยอดทอง; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
18ELECTRONIC WORD OF MOUTH, MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVE AND BRAND EQUITY TOWARD  PROPERTY PERFECT PCL. MIDDLE CLASS CONDOMINIUM PURCHASING DECISIONIN BANGKOK METROPOLISPHAPHATSORN CHAMSAKSIT; พภัสสรณ์ แช่มศักดิ์สิทธิ์; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16EMOTIONAL SOFT SKILLS AFFECTING WORK ACHIEVEMENT OF EMPLOYEES AT EGG DIGITALWANNARAT CHUMPUSI; วรรณรัตน์ ชุมภูศรี; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14EMPLOYEES OF PRIVATE ORGANIZATIONS IN BANGKOK: JOB CHARACTERISTICS AND ITS RELATIONS TO ORGANIZATIONS IN REGARDSTO HAVING GOOD BEHAVIOR AND QUALITY OF LIFENATCHA THONGCHAI; ณัชชา ธงชัย; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19ETHICS CLIMATE, ORGANIZATIONAL CULTURE, AND TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AFFECTING ORGANIZATION COMMITMENT OF GENERATION Y EMPLOYEES OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOK METROPOLISNATTACHARAT CHANCHINNAPAT; ณัฐชรัตน์ จันทร์ชินภัทร; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19EXECUTIVE WELFARE AND FRINGE BENEFIT OF SCHOOL AFFECTING QUALITY OF WORK LIFE OF TEACHERS UNDER THE CONGREGATION OF THE SISTERS OF THE SACRED HEART OF JESUS OF BANGKOKSASITHORN KOOWIRAT; ศศิธร คู่วิรัตน์; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
17EXPECTATION PERCEPTION AND DEVELOPMENT GUIDELINES ON SERVICE QUALITY OF ACADEMIC PROMOTION AND REGISTRATION OFFICE OF SUAN DUSIT UNIVERSITY STUDENTSJEERAWAN BOONPITAK; จีรวรรณ บุญพิทักษ์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS OF SERVICE USERS TOWARD SERVICE QUALITY AND SERVICE USAGE BEHAVIOR OF MOTORCYCLE TAXI USERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAWATCHARAPON TIPSUWANPORN; วัชรพล ทิพย์สุวรรณพร; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS READY-MADE SOFTWARE SYSTEM MANAGES THE BUSINESS OF EMPLOYEES OF BETAGRO PUBLIC COMPANY LIMITEDPATCHAREE YIBCHAROENPORN; พัชรี หยิบเจริญพร; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society