Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
27FACTORS AFFECTING THE EMPLOYEE PERFORMANCE EFFECTIVENESS IN A NON-PROFIT ORGANIZATION A CASE STUDY OF POPULATION AND COMMUNITY DEVELOPMENT ASSOCIATION (PDA)SUJIRA MOONARSA; สุจิรา มูลอาษา; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
16THE STUDY AND DEVELOPMENT OF APPLICATION FOR THE TAKING SERVICE CARE BUSINESS OF ELDERLY TO HOSPITALPANLAPA RUNGRUENGWATTANACHAI; พัลลภา รุ่งเรืองวัฒนะชัย; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; Srinakharinwirot University; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; saowaluck@swu.ac.th; saowaluck@swu.ac.th
21A STUDY OF CONSUMERS' DECISION-MAKING BEHAVIOR IN PURCHASING PREMIUM DOG FOOD IN BANGKOKTANAWIT KANGVALNARAKUL; ธนวิทย์ กังวาลนรากุล; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
19LIFESTYLE AND MOTIVATIONS AFFECTING CONSUMER ON WATCHINGGAMES STREAMING IN THAILANDNITRADEE KAOUDOM; นิตย์รดี เก้าอุดม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
21QUALITY OF WORK LIFE AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT ASSOCIATED WITH WORKING EFFICIENCY AND ORGANIZATIONAL LOYALTY FOR EMPLOYEES OF GENERATION Y PRIVATE COMPANIES IN BANGKOKSULEEKORN DONTHONG; สุลีกร ดอนทอง; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21FACTORS INFLUENCING INTENTION TO USE PHUEAKHUN LOAN SERVICE OF GOVERNMENT SAVINGS BANK IN PATHUM THANI PROVINCEPRANCHANIN SANGSAENGSAI; ปราณชนิน สังข์แสงใส; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
19TECHNOLOGY PERCEPTION AND ONLINE CONSUMER BEHAVIOR TOWARD SERVICE INTENTION OF GSB METAVERSE  IN BANGKOK METROPOLITAN AREACHANAWEE BUATANG; ชนวีร์ บัวแตง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16FACTORS  AFFECTING CONSUMER'S DECISION TO PURCHASE PET FOOD SUPPLEMENT IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATRITTAPON POOKJIT; ธฤตภณ ผูกจิตร; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
15FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION FOR EDIBLE CUP AMONG WORKING-AGE CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLISKRISANA HATTAKITJUMROEN; กฤษณา หัตถกิจจำเริญ; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th