Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
19DETERMINATION TO LIVE IN A CASHLESS SOCIETY AMONG OF CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPARNNAPA CHAKORNPRADIT; ปานนภา ชาครประดิษฐ์; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19LIFE INSURANCE AND CONSUMER BEHAVIOR VIA THE LAND AND HOUSES BANK IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATARNTHIP SUKUNTA; ธารทิพย์ สุกันทะ; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14LIFESTYLE FACTORS AFFECTING SERVICE USAGE BEHAVIORAT TOO FAST TOO SLEEP AMONG CONSUMERSIN BANGKOK METROPOLITAN AREASIPHAKORN THADATEERAKUL; สิปปกร ธาดาธีระกุล; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20DECISION MAKING AMONG CONSUMERS REGARDING NETFLIX SERVICE USAGE IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKAMAITORN RIEWPUNGUL; กมัยธร ริ้วพันกุล; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TECHNOLOGY ACCEPTANCE, RISK PERCEPTION AND DECISIONS TO USE QR CODE PAYMENTS THROUGH SMART PHONES AMONG CONSUMERS IN SAMUT PRAKAN PROVINCEKANTA SANGSAK; กันตา แสงศักดิ์; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27FACTORS AFFECTING CONSUMERS' INVESTMENT INTENTION AND TENDENCY OF USAGE SERVICE ON ROBO-ADVISOR IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPERAWAT NUDSOONGVONG; พีรวัส นัดสูงวงศ์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
8FACTORS INFLUENCING CUSTOMER'S PURCHASE DECISION OF FINE JEWELRY IN BANGKOK METROPOLISNAPATSAWAN SUWANAKIRI; นภัสวรรณ สุวรรณคีรี; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
21PERCEIVED RISK AND TRUST INFLUENCING ON SATISFACTION, e-WOM AND BUYING DECISIONS THROUGH SHOPEE APPLICATION FOR GEN Y CONSUMERS IN BANGKOKJIDAPA YOOPHUN; จิดาภา อยู่พูน; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
19FACTORS AFFECTING WORKING-AGE CUSTOMERS' BUYING DECISION ON BADMINTON RACKETS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPONKRIT HUNKAO; พลกฤต หุ่นเก่า; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th