Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 506 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
2
3
4
...
51
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018
ORGANIZATION COMMUNICATION FACTORS RELATED TO JOB SATISFACTION AMONG BANK EMPLOYEES.
PIYANUCH PALEETA
;
ปิยะนุช พาลีตา
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
INFLUENCE OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON THE PURCHASING BEHAVIOR OF WORKING AGE CONSUMERS OF COKE ZERO SUGAR IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHAKRIYA TABSUWAN
;
ชาคริยา ทาบสุวรรณ์
;
LAMSON LERTKULPRAYAD
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
2018
CUSTOMER PERSPECTIVE ON MARKETING MIX RELATED TO CONSUMER BUYING BEHAVIOR OF READY MIXED CONCRETE AT SIAM CITY CONCRETE CO., LTD
IRINLADA SUNANTAPORN
;
ไอรินลดา สุนันทาภรณ์
;
PAIBOON ARCHARUNKROJ
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
MARKETING MIX FACTORS AND DECISIONS TO INVEST IN OMNIBUS ACCOUNTS AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.
NOPPAWAN CHANTARACHIT
;
นพวรรณ จันทรชิต
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
FACTORS RELATED TO THE INTENTIONS OF FOOD AND BEVERAGE EMPLOYEES TO RESIGN FROM A FIVE-STAR HOTEL ON WIRELESS ROAD IN BANGKOK
SUWAPHAP DURIYANGSIN
;
สุวภาพ ดุริยางค์ศิลป์
;
SEDTAWAT PROMMASIT
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
PERSONALITY TRAITS OF CONSUMERS AND BRAND EQUITY THAT RELATE TO CUSTOMER BEHAVIOR FOR 7-ELEVEN IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RUJIRA PANKLAD
;
รุจิรา ปานกลัด
;
SEDTAWAT PROMMASIT
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
FACTORS RELATED TO BUDDHISM LOYALTY OF THAI BUDDHISTS
SURAT PAKNOI
;
สุรัตน์ พักน้อย
;
INTAKA PIRIYAKUL
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
NEEDS FOR SELF-IMPROVEMENT AMONG NURSES AT UNIVERSITY HOSPITALS
DUDSADEE ATUNGKOON
;
ดุษฎี อรรจน์อังกูร
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
CONTENT ON BILLBOARDS IN THE BTS SKY TRAIN INFLUENCING ON CONSUMERS' PERCEPTION AND RECOGNITION IN BANGKOK
NATNICHA POOMPOUNG
;
ณัฏฐ์ณิชา พุ่มพวง
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS AND THE BRAND IMAGE THAT AFFECTS TO CONSUMER’S BUYING DESCISION PROCESS ON HUAWEI SMARTPHONE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
THAWAN WATCHARACHAIKUL
;
ถวัลย์ วัชรชัยกุล
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
Discover
Subject
61
Marketing and advertising
50
Administrative and support servic...
38
การตัดสินใจซื้อ
37
Other service activities
30
คุณค่าตราสินค้า
25
Service quality
24
ส่วนประสมทางการตลาด
23
Information and communication
23
Social Sciences
22
การตัดสินใจ
.
next >
Date issued
29
2022
3
2020
4
2019
2
2018