Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 68 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8THE INFLUENCE OF THE ADMINISTRATOR’S LEADERSHIP PERCEPTION AND EMPLOYEE WORKING SKILL ON TEAMWOEK EFFICIENCYSIREAM KOMKAM; สิเรียม คมขำ; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; Srinakharinwirot University; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; natinee@swu.ac.th; natinee@swu.ac.th
8ATTITUDE BRAND IMAGE AND WORD OF MOUTH ARE RELATED TO THE DECISION TO BUY BRAND NAME BAGS OF GENERATION Y IN BANGKOK METROPOLITANTEERISARA LEKKRUASUWAN; ธีริศรา เล็กเครือสุวรรณ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
8IDENTITY DESIGN OF BEAUTY INFLUENCERS IN SOCIAL MEDIAPEVARA ARJHARNWONG; ปีย์วรา อาจหาญวงศ์; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
8DESIGN WEB APPLICATION PROTOTYPE FOR THE BILLBOARDBUSINESS ON TUK-TUK­­­ : CASE STUDY OF THAI FAN CLUBPREFERENCE MODELS FOR THAI AND KOREAN IDOL PERFORMERSRATCHAYA SIRIPHAN; รัชยา ศิริพันธุ์; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; Srinakharinwirot University; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; saowaluck@swu.ac.th; saowaluck@swu.ac.th
8BRANDING AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FOR CULTURAL TOURISM IN LAMPHUN PROVINCENOPPADON CHUMPUVILAD; นพดล ชุมภูวิลาส; Kritchanat Santawee; กฤชณัท แสนทวี; Srinakharinwirot University; Kritchanat Santawee; กฤชณัท แสนทวี; kritchanat@swu.ac.th; kritchanat@swu.ac.th
8THE MARKETING PLAN FOR PLASTIC WOVEN BAGBY KOH KRET HOUSEWIFE GROUP, NONTHABURIWALAIKORN KANLAI; วลัยกร ก้านลาย; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; Srinakharinwirot University; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; tisiruk@swu.ac.th; tisiruk@swu.ac.th
8THE DEVELOPMENT OF PROFESSOR SILPA BHIRASRI'SPERSONAL DIGITAL ARCHIVESNARISA TUBTIM; นาริสา ทับทิม; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; sasipimol@swu.ac.th; sasipimol@swu.ac.th
8CAUSAL FACTORS OF PRIVACY DATA PROTECTION BEHAVIORSON ELECTRONICS TRANSACTIONS IN FIRST JOBBERSTHEERASAK PONEPAN; ธีรศักดิ์ พลพันธ์; Saran Pimthong; ศรัณย์ พิมพ์ทอง; Srinakharinwirot University; Saran Pimthong; ศรัณย์ พิมพ์ทอง; saran@swu.ac.th; saran@swu.ac.th
16THE RELATIONSHIP BETWEEN CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT AND SATISFACTION OF THE NATIONAL LIBRARY OF THAILAND USERSBURASSAKRON CHANTHANARAJ; บุรัสกร จันทนราช; Sumattra Saenwa; ศุมรรษตรา แสนวา; Srinakharinwirot University; Sumattra Saenwa; ศุมรรษตรา แสนวา; sumattra@swu.ac.th; sumattra@swu.ac.th
19AN ANALYSIS OF VIRAL VIDEO ADVERTISEMENTS AFFECTING CONSUMERS' PURCHASE DECISIONPAKJIRA YAMDONPRI; ภัคจิรา แย้มดอนไพร; Dussadee Seewungkum; ดุษฎี สีวังคำ; Srinakharinwirot University; Dussadee Seewungkum; ดุษฎี สีวังคำ; dussadee@swu.ac.th; dussadee@swu.ac.th