Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 3821-3830 of 3848 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
18FACTORS INFLUENCING PURCHASING INTENTION FOR ELECTRIC VEHICLES OF MILITARY PERSONNEL AT ROYAL THAI AIR FORCE HEADQUARTERSNATRADA KRISANAKOOP; ณัฐรดา กฤษณคุปต์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
18VIDEO CONTENT MARKETING ANALYSIS THAT INFLUENCES CONSUMER RESPONSES ON THE TIKTOK PLATFORMJIRAPAK POTHONG; จิราภัค โพธิ์ทอง; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
18MARKETING STRATEGIES OF THAI JEWELRY PRODUCTS AMONG CHINESE CONSUMERYANG CHAOYAN; YANG CHAOYAN; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
18ANALYSIS OF THE CORRELATION FACTORS ON CHINESE CONSUMERS’ PURCHASE INTENTION OF THAI BEAUTY PROFUCTS ON SHORT VIDEO PLATFORMSDONG ZHENXIANG; DONG ZHENXIANG; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
18THE MARKETING STRATEGIES OF INHALER AMONG CHINESE CONSUMERHUILING CHANG; HUILING CHANG; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
16BRAND EQUITY AND CONSUMER PERCEPTION AFFECTING THE DECISION TO BUY SUSTAINABLE FASHION CLOTHS THROUGH ONLINE CHANNEL OF CONSUMERS IN BANGKOKTEETAT SUWANAVAYAK; ธีธัช สุวัณณวะยัคฆ์; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
18EFFECT OF SOFT POWER AND EXPECTANCY ON BEHAVIOR ADVOCACY IN THE THAI FILM INDUSTRY OF CONSUMERS IN BANGKOKTHANAPON CHOUCHOT; ธนพล ชูโชติ; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
18THE INFLUENCE OF MBTI PERSONALITY TYPES ON CONSUMERS’ IMPULSE BUYING BEHAVIOR FOR FASHION CLOTHING IN BANGKOKTHANACHART NISAPLUS; ธนชาต ณิศาพัส; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURCHASE CONDOMINIUM UNDER THE ASSET WISE BRAND OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKNATTAWAT SARTPATUMP; ณัฐวัตร สาทประถัมภ์; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th
18FACTORS THAT INFLUENCE ADVERTISING MEDIA IN ONLINE SOCIAL NETWORKS THAT AFFECT THE DECISION TO PURCHASE HEALTHY FOOD OF CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATANANAN SRIJAN; ธนนันท์ ศรีจันทร์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th