Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 3821-3830 of 3848 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
380
381
382
383
384
385
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
18
FACTORS INFLUENCING PURCHASING INTENTION FOR ELECTRIC VEHICLES OF MILITARY PERSONNEL AT ROYAL THAI AIR FORCE HEADQUARTERS
NATRADA KRISANAKOOP
;
ณัฐรดา กฤษณคุปต์
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
18
VIDEO CONTENT MARKETING ANALYSIS THAT INFLUENCES CONSUMER RESPONSES ON THE TIKTOK PLATFORM
JIRAPAK POTHONG
;
จิราภัค โพธิ์ทอง
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
18
MARKETING STRATEGIES OF THAI JEWELRY PRODUCTS AMONG CHINESE CONSUMER
YANG CHAOYAN
;
YANG CHAOYAN
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
18
ANALYSIS OF THE CORRELATION FACTORS ON CHINESE CONSUMERS’ PURCHASE INTENTION OF THAI BEAUTY PROFUCTS ON SHORT VIDEO PLATFORMS
DONG ZHENXIANG
;
DONG ZHENXIANG
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
18
THE MARKETING STRATEGIES OF INHALER AMONG CHINESE CONSUMER
HUILING CHANG
;
HUILING CHANG
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
16
BRAND EQUITY AND CONSUMER PERCEPTION AFFECTING THE DECISION TO BUY SUSTAINABLE FASHION CLOTHS THROUGH ONLINE CHANNEL OF CONSUMERS IN BANGKOK
TEETAT SUWANAVAYAK
;
ธีธัช สุวัณณวะยัคฆ์
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
18
EFFECT OF SOFT POWER AND EXPECTANCY ON BEHAVIOR ADVOCACY IN THE THAI FILM INDUSTRY OF CONSUMERS IN BANGKOK
THANAPON CHOUCHOT
;
ธนพล ชูโชติ
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
18
THE INFLUENCE OF MBTI PERSONALITY TYPES ON CONSUMERS’ IMPULSE BUYING BEHAVIOR FOR FASHION CLOTHING IN BANGKOK
THANACHART NISAPLUS
;
ธนชาต ณิศาพัส
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURCHASE CONDOMINIUM UNDER THE ASSET WISE BRAND OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK
NATTAWAT SARTPATUMP
;
ณัฐวัตร สาทประถัมภ์
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
18
FACTORS THAT INFLUENCE ADVERTISING MEDIA IN ONLINE SOCIAL NETWORKS THAT AFFECT THE DECISION TO PURCHASE HEALTHY FOOD OF CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
TANANAN SRIJAN
;
ธนนันท์ ศรีจันทร์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
Discover
Subject
1537
Social Sciences
971
Education
640
Business
594
Arts and Humanities
530
Education science
393
Psychology
249
Human health and social work acti...
195
Arts, entertainment and recreation
146
Professional, scientific and tech...
138
Computer Science
.
next >
Date issued
276
2022
20
2020
58
2019
16
2018