Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 3431-3440 of 3848 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
17THE EFFECT OF USING FLIPPED CLASSROOM WITH CLZ PLATFORM ON STUDENTS’ ENGLISH ACHIEVEMENTS IN CHINAJINGYAO LI; JINGYAO LI; Kanokphon Chantanarungpak; กนกพร ฉันทนารุ่งภักดิ์; Srinakharinwirot University; Kanokphon Chantanarungpak; กนกพร ฉันทนารุ่งภักดิ์; kanokphon@swu.ac.th; kanokphon@swu.ac.th
19THE DEVELOPMENT OF ACTIVE LEARNING MODEL FOR ENHANCING SOCIAL EMOTIONAL LEARNING OF COLLEGE STUDENTSYI RONG; YI RONG; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; Srinakharinwirot University; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; pasana@swu.ac.th; pasana@swu.ac.th
19A DEVELOPMENT PERMA MODEL INTERVENTION FOR PROMOTING COLLEGE STUDENTS’ WELL-BEINGZHANG RUI LIN; ZHANG RUI LIN; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; Srinakharinwirot University; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; pasana@swu.ac.th; pasana@swu.ac.th
19A DEVELOPMENT THE PROBLEM BASED LEARNING MODELFOR ENHANCING STUDENTS’ MOTIVATION IN ENGLISH READINGFOR JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTSFAN SHANSHAN; FAN SHANSHAN; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; Srinakharinwirot University; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; pasana@swu.ac.th; pasana@swu.ac.th
17A DEVELOPMENT THE SELF-COMPASSION PROGRAM FOR ENHANCING RESILIENCE AMONG JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTSWU NA; WU NA; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; Srinakharinwirot University; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; pasana@swu.ac.th; pasana@swu.ac.th
17A DEVELOPMENT OF THE LEARNING MODEL BASED ON POSITIVE PSYCHOLOGY APPROACH FOR ENHANCING COLLEGE STUDENTS’GROWTH MINDSETWANG JINGWEN; WANG JINGWEN; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; Srinakharinwirot University; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; pasana@swu.ac.th; pasana@swu.ac.th
19A DEVELOPMENT OF THE PROJECT-BASED LEARNING MODEL FOR ENHANCING INNOVATIVE THINKING OF UNDERGRADUATE STUDENTSGONG XUE; GONG XUE; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; Srinakharinwirot University; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; pasana@swu.ac.th; pasana@swu.ac.th
17DEVELOPMENT OF A STRUCTURAL EQUATION MODEL OF FACTORS AFFECTING THE PERFORMANCE EFFECTIVENESS OF TEACHERS UNDER THE OFFICE OF THE BASIC EDUCATION COMMISSION: MULTIPLE GROUP ANALYSIS ACCORDING TO TEACHERS’ GENERATIONS.YUWADEE PANSUTCHARIT; ยุวดี พันธ์สุจริต; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; Srinakharinwirot University; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; jantarat@swu.ac.th; jantarat@swu.ac.th
18THE DEVELOPMENT OF SELF-ASSESSMENT ABILITY AND MATHEMATICS ACHIEVEMENT OF GRADE 10 STUDENTS USING DIFFERENT TYPES OF ASSESSMENT AS LEARNINGORANEE IMPITAK; อรณี อิ่มพิทักษ์; Panida Sakuntanak; พนิดา ศกุนตนาค; Srinakharinwirot University; Panida Sakuntanak; พนิดา ศกุนตนาค; panidam@swu.ac.th; panidam@swu.ac.th
18THE EFFECTS OF LEARNING MANAGEMENT BY USING RAFT STRATEGY WITH MAGIC IF CONCEPT ON IMAGINATIVE WRITING ABILITIES OF GRADE 5 STUDENTS.JIRATTIKARN LAPSUWADJANANON; จิรัฐติกาล ลาภสุวัจนานนท์; Suppawan Satjapiboon; ศุภวรรณ สัจจพิบูล; Srinakharinwirot University; Suppawan Satjapiboon; ศุภวรรณ สัจจพิบูล; suppawan@swu.ac.th; suppawan@swu.ac.th