Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 3171-3180 of 3322 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
17THE ENHANCEMENT OF EMPATHY AMONG UPPER PRIMARY SCHOOL STUDENTS THROUGH GUIDANCE ACTIVITIESPORNPIMON CHAROENAKSORNKUL; พรพิมล เจริญอักษรกุล; Monthira Jarupeng; มณฑิรา จารุเพ็ง; Srinakharinwirot University; Monthira Jarupeng; มณฑิรา จารุเพ็ง; monthira@swu.ac.th; monthira@swu.ac.th
17MANAGEMENT GUIDELINES FOR SUPPLEMENTARY VOCATIONAL COURSES OF THE COMMUNITY LEARNING CENTERS IN NORTHERN THAILANDPRAKAPAT PHUMPHUANG; ภคภัททิก์ พุ่มพวง; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; Srinakharinwirot University; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; jantarat@swu.ac.th; jantarat@swu.ac.th
17INTEGRATED  MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING TRAVELING BEHAVIOR IN VISITING ENTERTAINMENT VENUES AT T-ONE BUILDINGCHOMPHAT THAWEECHOTTANAWAT; ชมภัทร ทวีโชติธนวัฒน์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19FACTORS INFLUENCING HAPPINESS AT WORK AMONGPRASARNMIT DEMONSTRATION SCHOOL (ELEMENTARY)’SSRINAKHARINWIROT UNIVERSITY STAFFSPENSIRI WAIYALAB; เพ็ญสิริ ไวยลาภ; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
17SERVICES QUALITY INFLUENCES THE CONSUMER USAGE BEHAVIOR OF FREIGHT FORWARDER SERVICES IN BANGKOK AND METROPOLITAN REGION AREAKULTIDA AUKHOTCHASAN; กุลธิดา อู่คชสาร; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19SELF-PRESENTATION STRATEGIES AND THE PERSONAL BRANDINGOF PHYSICALLY DISABLED INFLUENCERS IN THAILANDTHIPPHAWAN POLLONGCHANG; ทิพภาวรรณ พลล่องช้าง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND PRODUCT FACTOR AFFECTS TO CONSUMER'S BUYING DESCISION ON YANHEE VITAMIN DRINK IN BANGKOKRUNGNAPA CHALOTORNROJ; รุ่งนภา ชโลทรโรจน์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
17MOTIVATION AFFECTING WORK EFFICIENCY OF IT AFFILIATED COMPANY EMPLOYEES IN BANGKOKNATTIDA WONGSAWAT; ณัฐธิดา วงศ์สวัสดิ์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
19SOCIAL MEDIA ADVERTISING INFLUENCING CONSUMER'S BUYING DECISIONS AT BEARHOUSE SHOP, BANGKOKNAWAROD WIGGAYANON; นวรส วิกยานนท์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
17MARKETING STRATEGIES OF CROCODILE LEATHER PRODUCTS FROM THAILAND AMONG CHINESE CONSUMERSXIANG LI; XIANG LI; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th