Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1651-1660 of 3061 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
163
164
165
166
167
168
169
...
307
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
8
4C'S STRATEGY FACTORS RELATED TO PURCHASING DECISIONSON COLLAGEN SUPPLEMENTS PRODUCTOF GENERATION-Y IN BANGKOK
PRAPASINEE MANNGARN
;
ประภาสินี หมั่นงาน
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
27
MOTIVATION FOR WORK INFLUENCES THE PERFORMANCE OF CIVIL SERVICE CODE OF ETHICS, THE SECRETARIAT OF THE CABINET
PIMCHANOK FEANGFU
;
พิมพ์ชนก เฟื่องฟู
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
27
LIFESTYLES RELATING TO THE VALUE OF COLOR STONES BANGLE FROMTHE PERSPECTIVE OF WEARERS WHO LIVE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
TIRAJITTREE JANGKUM
;
ถิรจิตรี แจ้งขำ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
27
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND TRUST INFLUENCINGCONSUMER BEHAVIOR IN SELECTING RESTAURANT DURINGTHE NEW NORMAL ERA IN BANGKOK
PATIMA KERDNOO
;
ปฏิมา เกิดหนู
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
varintra@swu.ac.th
;
varintra@swu.ac.th
27
FACTORS INFLUENCING THE EFFICIENCY OF INDIVIDUAL TAX FILING AND PAY PERSONAL INCOME TAX SYSTEM THROUGH THE INTERNET IN BANGKOK AREA REVENUE OFFICE 29
CHANIKAN JANVITTAYANUCHIT
;
ชนิกานต์ จันทร์วิทยานุชิต
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
27
TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND PERCEIVED RISK AFFECTING GENERATION YCONSUMERS' INTENTION TO USE QR CODE TRANSACTIONOF GSB BANK IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
KAMOLPAN VANTA
;
กมลพรรณ วันตา
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
8
MARKETING MIX FACTORS EFFECTING THE DECISION IN USING BANGKOK MASS TRANSIT AUTHORITY ELECTRONIC CARD OF THE BMTA BUS USERS IN CHATUCHAK, BANGKOK
JITTRA DUANGTAKAEW
;
จิตตรา ดวงตาแก้ว
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
8
INFORMATION PERCEPTION AND MARKETING FACTORS AFFECTING TO CONSUMER BEHAVIOR OF 7-ELEVEN APPLICATION IN BANGKOK
PATSARAPORN PUNSAWAD
;
ภัสราภรณ์ พูลสวัสดิ์
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
Srinakharinwirot University
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
jarin@swu.ac.th
;
jarin@swu.ac.th
27
SERVICE QUALITY AND THAILAND POST IMAGE INFLUENCING SERVICE DECISION MAKING OF THAILAND POST IN BANGKOK
SUPAPICH SIMAJARN
;
ศุภาพิชญ์ สิมาจารย์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
8
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMER BUYING DECISION OF MIZUMI FACIAL SUNSCREEN IN BANGKOK
PONGSAKORN LUENGPAIROJ
;
พงศกร เหลืองไพโรจน์
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
Discover
Subject
1217
Social Sciences
626
Education
506
Business
451
Arts and Humanities
343
Education science
305
Psychology
180
Human health and social work acti...
105
Computer Science
103
Health Professions
98
Arts, entertainment and recreation
.
next >
Date issued
269
2022
20
2020
58
2019
16
2018