Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-9 of 9 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
19
FACTORS AFFECTING CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF FACIAL CLEANSER PRODUCTS FOR SENSITIVE SKIN IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
THANIKORN RASSAMEEKRITAPAS
;
ฐานิกร รัศมีกฤตภาส
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
FACTORS RELATED TO PURCHASING BEHAVIOR OF LED LAMPSFOR ENERGY SAVING OF INDUSTRIAL FACTORIESIN SAMUT SAKHON PROVINCE
JUTHARAD RUNGRUENGBUNCHERD
;
จุฑารัตน์ รุ่งเรืองบรรเจิด
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
FACTORS AFFECTING PURCHASING BEHAVIORS AND LOYALTYOF MUJI SHOP' CONSUMERS IN THAILAND
PARANEE YAMAQUPTA
;
ภารณี ยมะคุปต์
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
CONSUMER'S PURCHASING BEHAVIOR OF EVIAN NATURAL SPRAY IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NATCHAYA YIMTACHOT
;
นัฐชยา ยิ้มทะโชติ
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
MARKETING MIX FROM A CUSTOMER PERSPECTIVE AND TRUST RELATING TO PURCHASING BEHAVIOR OF POMELO CLOTHING BRAND THROUGH ONLINE WEBSITES IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SUTHASINEE ONTO
;
สุธาสินีย์ อ้นโต
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
FACTORS AFFECTING PURCHASING BEHAVIORS AND LOYALTYOF MUJI SHOP' CONSUMERS IN THAILAND
PARANEE YAMAQUPTA
;
ภารณี ยมะคุปต์
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8
BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
ARADA TUANCHAEM
;
อารดา ต่วนชะเอม
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
ASSOCIATION RULES ANALYSIS OF FRESH FRUITS : A CASE STUDY OF INSTACART COMPANY
SUPAPONG KONGSAWEE
;
ศุภพงศ์ คงสวี
;
Nuwee Wiwatwattana
;
นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา
;
Srinakharinwirot University
;
Nuwee Wiwatwattana
;
นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา
;
nuwee@swu.ac.th
;
nuwee@swu.ac.th
21
INFLUENCES OF INFLUENCERS' CHARACTERISTICS AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION TOWARD CONSUMERS' PURCHASING BEHAVIORSOF POWDER SUPPLEMENTS IN BANGKOK
ANTHIKA VACHIRAKHUANKHAN
;
อัญธิกา วชิรเขื่อนขันธ์
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
Discover
Subject
1
Knowledge
1
Management and administration
1
Mining and quarrying
1
Motivation
1
Online purchasing
1
Organizational structure
1
Pomelo Clothing
1
Product factor
1
Product levels
1
Product placement
.
< previous
next >
Date issued
1
2022