Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 21 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
30TASK-BASED LESSON PLAN DEVELOPMENT FOR WRITING OPINION ESSAYS IN THAIWATCHAREEYA WONGSUWAN; วัชรีญา วงษ์สุวรรณ; Sugunya Ruangjaroon; สุกัญญา เรืองจรูญ; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
19A STUDY OF MATHEMATICAL PROBLEM-SOLVING ABILITIES ON DIFFERENTIAL EQUATIONS BY USING A LEARNING MANAGEMENT OF KWDL TECHNIQUE FOR UNDERGRADUATE MATHEMATICS MAJOR STUDENTSPRANGCHUT RATTANOSOT; ปรางฉัตร รัตโนสถ; Sukanya Hajisalah; สุกัญญา หะยีสาและ; Srinakharinwirot University. Faculty of Science
17THE INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND CONTENT MARKETINGON SATISFACTION AND BRAND LOYALTY TOWARD NETFLIX VIDEO STREAMING SERVICE OF GENERATION Y USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKWANCHANOK POOKMAITREE; ขวัญชณก ผูกไมตรี; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8AN INVESTIGATION OF RELATIONSHIPS AMONG SERVICE QUALITY,CUSTOMER ATTITUDES AND CUSTOMER SATISFACTION IN BANKING SECTOR:A CASE STUDY OF BUALUANG EXCLUSIVE BANGKOK BANK IN SILOMKWANTA CHUAMUANGPHAN; ขวัญตา เชื้อเมืองพาน; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
27THE EVIDENT FACTORS INFLUENCING PASSENGER’S DECISION OF AIR CONDITIONED BUS AT SERVICE BUS TERMINAL IN BANGKOKARRIRAT SEETHAP; อารีรัตน์ ศรีทับ; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
27PERCEIVED QUALITY AND SATISFACTION AFFECTING LOYALTYOF KRUNGTHAI NEXT APPLICATION USERS IN BANGKOKCHIRAPHAT MANEECHOT; จีรภัทร มณีโชติ; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; varintra@swu.ac.th; varintra@swu.ac.th
27FACTORS INFLUENCING THE MANAGEMENT SATISFACTION IN A PROPERTY MANAGEMENT COMPANY IN A RESIDENTIAL BUILDING PROJECTIN BANGKOK METROPOLIS AND VICINITYWARANGKANA KORNSIRIPAKAKUL; วรางคณา กรสิริภัคกุล; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
16THE RELATIONSHIP BETWEEN CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT AND SATISFACTION OF THE NATIONAL LIBRARY OF THAILAND USERSBURASSAKRON CHANTHANARAJ; บุรัสกร จันทนราช; Sumattra Saenwa; ศุมรรษตรา แสนวา; Srinakharinwirot University; Sumattra Saenwa; ศุมรรษตรา แสนวา; sumattra@swu.ac.th; sumattra@swu.ac.th
21PERCEIVED RISK AND TRUST INFLUENCING ON SATISFACTION, e-WOM AND BUYING DECISIONS THROUGH SHOPEE APPLICATION FOR GEN Y CONSUMERS IN BANGKOKJIDAPA YOOPHUN; จิดาภา อยู่พูน; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
17THE DEVELOPMENT OF WEB APPPLICATION FOR ENCOURAGING ORAL AND DENTAL HEALTH FOR THE THIRD GRADE STUDENTSPEERADA A-TASO; พีรดา อะทาโส; Jaemjan Sriarunrasmee; แจ่มจันทร์ ศรีอรุณรัศมี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education