Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-4 of 4 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
14TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ONLINE CONSUMER BEHAVIOR, AND RISK PERCEPTION RELATED TO DECISION-MAKING ON USING  CRYPTOCURRENCY AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPRADTANAARALI MOHAMMAD AL-QURAISH; ปรารถนาอารี มูฮัมหมัดอัลโคลเลซ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16RISK PERCEPTION AND WEBSITE ELEMENTS RELATING TO LIFE INSURANCE BUYING DECISION VIA WEBSITE CHANNEL OF PROSPECT PERSONSKUNLANAN PRAPATNUKUL; กุลนันท์ ประพัธนุกูล; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TECHNOLOGY ACCEPTANCE, RISK PERCEPTION AND DECISIONS TO USE QR CODE PAYMENTS THROUGH SMART PHONES AMONG CONSUMERS IN SAMUT PRAKAN PROVINCEKANTA SANGSAK; กันตา แสงศักดิ์; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16SERVICE USAGE DECISIONS ON MOBILE BANKING APPLICATIONS AMONG PRIVATE EMPLOYEES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA KORNKARN RAKBANKERD; กรกานต์ รักบ้านเกิด; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th