Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 74 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
27FACTOR AFFECTING TO REPURCHASE DECISION VIA GRABFOOD APPLICATION IN THE BANGKOK , THAILANDRANUMAS KLAHARN; เรณุมาศ กล้าหาญ; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8AN INVESTIGATION OF RELATIONSHIPS AMONG SERVICE QUALITY,CUSTOMER ATTITUDES AND CUSTOMER SATISFACTION IN BANKING SECTOR:A CASE STUDY OF BUALUANG EXCLUSIVE BANGKOK BANK IN SILOMKWANTA CHUAMUANGPHAN; ขวัญตา เชื้อเมืองพาน; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
27THE STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN PERCEPTIONOF SERVICE QUALITY AND RE-USE OF CLIENTS WHO USE THE SERVICE OF PETCHBURI 7 CLINICTHANAKORN TUNGSAJANAPAKOON; ธนากร ตั้งสัจจะนภากุล; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
27RELATIONSHIP OF THE HAPPINESS COMPONENT AT WORK TO THE ENGAGEMENT OF EMPLOYEES IN A GROUP A COMPANYNAWAPON SOMSRI; นวพล สมศรี; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
27A STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CORPORATE IMAGE AND THE DECISION TO USE A COMMERCIAL BANK IN ASOKE, BANGKOK ALONGKORN PIYAMAPORN; อลงกรณ์ ปิยะมาภรณ์; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
27THE RELATIONSHIP BETWEEN DESTINATION IMAGEAND BEHAVIORAL INTENTION OF VISITORS AND TOURISTSAT THAI-LOM WALKING STREET PHETCHABUN PROVINCENATTAWUT SEMATHONG; ณัฐวุฒิ เสมาทอง; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
27A STUDY OF THE RELATIONSHIP AMONG COMMUNICATION FACTORS, EMOTIONAL INTELLIGENCE  AND WORK FROM HOME EFFICIENCYOF EMPLOYEES AT PHILIPS THAILAND COMPANY.WISCHA JANTHONG; วิชชา จันทร์ทอง; Santi Termprasertsakul; สันติ เติมประเสริฐสกุล; Srinakharinwirot University; Santi Termprasertsakul; สันติ เติมประเสริฐสกุล; santit@swu.ac.th; santit@swu.ac.th
8BEHAVIOR IN USING PERSONAL PROTECTIVE EQUIPMENT FOR PREVENT GETTING INFECTED AND SPREADING OF NOVAL CORONAVIRUS 2019 (COVID-19) OF CONSUMERS LIVING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPHONLACHA RUNGRUANGPAISALSUK; พลชา รุ่งเรืองไพศาลสุข; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
8FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURCHASE PRODUCTS FROM GRABMART OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKCHONPHATSORN LERTSIRITHANAKUL; ชลภัสสรณ์ เลิศศิริธนะกุล; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
8SOCIAL MEDIA GREEN MARKET AND SERVICE QUALITY AFFECTING THE DECISION OF THE CAFE SERVICE NAKHON PATHOM PROVINCE  JIRAPAT WANNAMONTHA; จิราพัชร วรรณมณฑา; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th