Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 51-60 of 344 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
...
3
4
5
6
7
8
9
...
35
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
19
MARKETING MIX 4Es AND MOTIVATION AFFECTING THE DECISIONS OF THAI TOURISTS ON TRAVELING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
INTOUCH OEUSOONTHORNWATTANA
;
อินทัช เอื้อสุนทรวัฒนา
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
TRUST, ADVERTISING PERCEPTION OF SOCIAL MEDIA AND QUALITY OF ONLINE APPLICATIONS INFLUENCING BRAND AWARENESS AND PURCHASING DECISION OF THE ELDERLY ON CONSUMER GOODS THROUGH ONLINE MOBILE APPLICATIONS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
VANVISA SRIVILAS
;
วรรณวิสา ศรีวิลาศ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND PRODUCT MIXED FACTORS AFFECTING CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF HUAWEI SMART PHONES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
TITIMA PONGPANTONG
;
ฐิติมา พงษ์พานทอง
;
PAIBOON ARCHARUNKROJ
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
PRODUCT FACTORS RELATED TO CONSUMER BUYING BEHAVIOR OF THAI - DENMARK MILK PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PATTANEE SUEBSAWANG
;
ภัทร์ธนี สืบสว่าง
;
Paiboon Archarunkroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
CONTENT MARKETING AND SERVICE MIX ON BRAND LOYALTY TOWARDS MANEE-MEEMORE RESTAURANT
NATTHANIT PRASERTKHONGKAEW
;
ณัฐนิช ประเสริฐคงแก้ว
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
COMPARISON OF DECISION FACTORS FOR PURCHASING INTERMEDIATE CONDOMINIUMS ALONG THE PURPLE LINE MRT CASE STUDY OF BANGKOK AND NONTHABURI
MUTCHIMA REEHAZEN
;
มัชฌิมา รีฮาเซ็น
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20
BRAND ASSOCIATION, LIFESTYLE AND RESPONSE TO BUY COUNTER BRAND AND DRUGSTORE BRAND MAKEUP OF GENERATION Y WOMEN IN BANGKOK
PIMPITCHA AMATYAKUL
;
พิมพ์พิชชา อมาตยกุล
;
Shawanluck Kunathikornkit
;
ชวัลลักษณ์ คุณาธิกรกิจ
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
LIFE INSURANCE AND CONSUMER BEHAVIOR VIA THE LAND AND HOUSES BANK IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
TARNTHIP SUKUNTA
;
ธารทิพย์ สุกันทะ
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
MARKETING MIXS AND SERVICE QUALITY TOWARD CONSUMER BEHAVIOR TREND IN TESCO LOTUS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
THANCHANOK KRISAMUT
;
ธันย์ชนก ไกรสมุทร
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
FACTORS AFFECTING EMPLOYEE'S RETENTION CASE STUDY :THE CONCRETE PRODUCTS AND AGGREGATE CO.,LTD. IN BANGKOK 2
SARARAT TUBSOOK
;
ศรารัตน์ ทับสุข
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
Discover
Subject
23
Marketing and advertising
23
Other service activities
22
คุณค่าตราสินค้า
21
Service quality
21
การตัดสินใจซื้อ
18
Bangkok metropolitan area
16
Motivation
16
การตัดสินใจ
16
รูปแบบการดำเนินชีวิต
16
ส่วนประสมทางการตลาด
.
next >
Date issued
23
2022
2
2020
3
2019