Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 261-270 of 409 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
...
24
25
26
27
28
29
30
...
41
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
27
AWARENESS AND FACTORS INFLUENCING GREEN PRODUCTRE-PURCHASING BEHAVIOR TREND OF CONSUMERIN BANGKOK METROPOLITAN AREA
ROMYANUN CHANPANICH
;
รมยนันท์ จันทร์พานิช
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
27
BRAND EQUITY AFFECTING CONSUMERS' PURCHASE INTENTIONOF UNIQLO BRAND PRODUCTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SARUNYA RAKSASRI
;
ศรัญญา รักษาศรี
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
8
ASTROLOGICAL FORECASTING BEHAVIOR OF CONSUMERS VIA E-COMMERCE INTHAILAND
SOPITA POLSA
;
โสภิตา พลสา
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
16
A STUDY OF THE CHARACTERISTICS OF FOLLOWERS THAT INFLUENCE THE EFFICIENCY, EFFECTIVENESS AND ADAPTABILITY OF AN ORGANIZATION
AUCHARAWAN SAMARNWONG
;
อัจฉราวรรณ สมานวงศ์
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
kanyakit@swu.ac.th
;
kanyakit@swu.ac.th
8
DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND RELIABILITYOF APPLICATION RELATING TO CONSUMER'S BUYING BEHAVIORON APPLICATION SHOPEE OF GENERATION Y IN RAYONG PROVINCE
TAKSAPORN POLDONGNOK
;
ทักษพร พลดงนอก
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
8
CONSUMERS' SPENDING BEHAVIORS AT SHOPPING CENTERSIN BANGKOK AREA UNDER COVID-19 OUTBREAK
SOPAMAS KOHKEAO
;
โสภามาศ เกาะแก้ว
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
8
INFLUENCES OF SERVICE QUALITY PERCEPTION AND REFERENCE GROUP TOWARD CONSUMERS' INTENTION TO USE 7-ELEVEN DELIVERY APPLICATION
PHIRAKARN PHUMKAEW
;
พีรกานต์ พุ่มแก้ว
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
8
INFLUENCES OF RISK PERCEPTION FROM COVID-19 VIRUS OUTBREAK TOWARD DOMESTIC TOURING AMONG THAI TOURISTS
PAWINEE KOSANANCHAI
;
ภาวิณี โฆสะนันท์ชัย
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
27
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION (IMC) AND E-SERVICE QUALITY FACTORS AFFECTING DECISION TO USED MYMO APPLICATION BY GSBOF GENERATION X AND Y IN BANGKOK
PONGKAN YIEMWATTANA
;
ปองกานต์ เยี่ยมวัฒนา
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
27
MOTIVATION FOR WORK INFLUENCES THE PERFORMANCE OF CIVIL SERVICE CODE OF ETHICS, THE SECRETARIAT OF THE CABINET
PIMCHANOK FEANGFU
;
พิมพ์ชนก เฟื่องฟู
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
Discover
Subject
41
Marketing and advertising
31
Other service activities
30
การตัดสินใจซื้อ
28
Administrative and support servic...
27
คุณค่าตราสินค้า
23
Service quality
20
การตัดสินใจ
19
Motivation
19
รูปแบบการดำเนินชีวิต
19
แรงจูงใจ
.
next >
Date issued
23
2022
2
2020
3
2019