Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 241-250 of 344 (Search time: 0.003 seconds).
previous
1
...
22
23
24
25
26
27
28
...
35
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
17
SERVICE MARKETING MIX AND BRAND EQUITY INFLUENCING THE POST PURCHASE BEHAVIOR OF CONSUMERS OF ORGANIC PRODUCTS AT THE ALL ABOUT YOU SHOP IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PATCHARAPA CHERNKWANSRI
;
พัชราภา เชิญขวัญศรี
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
A STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN WELFARE, QUALITY OF WORKING LIFE AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF EMPLOYEES IN THE HEAD OFFICE OF A COMMERCIAL BANK IN YANNAWA DISTRICT, BANGKOK PROVINCE
NOPPADOL BOONCHUAY
;
นพดล บุญช่วย
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
INNOVATIVE ORGA NIZATION AND LEARNING ORGANIZATION INFLUENCING THE PERFORMANCE EFFICIENCY BASED ON THE CORE COMPETENCIES OF EMPLOYEES IN A COMMERCIAL BANK IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
ROONGNAPA DAMGURNGLUBPANAVANIT
;
รุ่งนภา ดำเกิงลัภนวณิช
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF PURCHASING DECISION THROUGH S-COMMERCE SYSTEM OF CONSUMERS IN BANGKOK
VORAKAN TEPSOMNUK
;
วรกานต์ เทพสมนึก
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
FACTORS AFFECTING THE DECISION TO STUDY PIANO ONLINE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RACHAPOL MONGKOLTHANIT
;
รชพล มงคลธนิต
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
MARKETING MIX FACTORS (7Ps) AFFECTING SATIFACTION USING DONGKI MALL SHOPPING CENTER THONGLOR
KRITSALUCK CHUMDOKPAI
;
กฤษลักษณ์ ชุ่มดอกไพร
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
THE QUALITY AND CONTENT OF AGODA WEBSITE AFFECTING LOYALTY.
CHAWAKAMON PHENGPHOOL
;
ชวกมล เพ็งพูล
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
BRAND IMAGE OF GRABFOOD PLATFORM INFLUENCING USAGE BEHAVIOR
SUPITCHA THAMMASARN
;
สุพิชฌาย์ ธรรมสาร
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
THE INFLUENCE OF HOTEL SERVICE QUALITY AND HOTEL IMAGE ON THE LOYALTY OF GUESTS STAYING AT THREE-STAR HOTELS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SAOWAPHAK SRIPAORAYA
;
เสาวภาคย์ ศรีเปารยะ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8
THE EFFECT OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ATTITUDE TOWARDS ONLINEPURCHASE BEHAVIOR INTENTION OF GOODS (VEGETABLE AND FRUIT)IN BANGKOK
KWANSIRI SUNTONTUMKUN
;
ขวัญศิริ สุนทรธรรมกุล
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
kanyakit@swu.ac.th
;
kanyakit@swu.ac.th
Discover
Subject
23
Marketing and advertising
23
Other service activities
22
คุณค่าตราสินค้า
21
Service quality
21
การตัดสินใจซื้อ
18
Bangkok metropolitan area
16
Motivation
16
การตัดสินใจ
16
รูปแบบการดำเนินชีวิต
16
ส่วนประสมทางการตลาด
.
next >
Date issued
23
2022
2
2020
3
2019