Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 431 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
2
3
4
...
44
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
17
JOB PERFORMANCE MOTIVATION ORGANIZATIONAL CULTURE AND SATISFACTION AFFECTING ORGANIZATIONAL LOYALTY OF GENERATION Y OPERATIONAL EMPLOYEES FOR LIMITED PUBLIC COMPANY IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RATCHANEE JUNKAEW
;
รัชนี จันทร์แก้ว
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
FACTORS RELATED TO SERVICE USAGE DECISIONS ON MOBILE BANKING APPLICATIONS OF THE TOP FIVE BANKS FOR THE BABY BOOMER GENERATION
KARN KULVITNARAKORN
;
กาญจน์ กุลวิทย์นรากรณ์
;
Thitinan Chankoson
;
ธิตินันธุ์ ชาญโกศล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
FACTORS INFLUENCING INTENTIONS TO USE KRUNGTHAI PROMPTPAY (KTB PROMPTPAY) AMONG SEVICED USER IN THAILAND
WILAWAN PUNNAMWONG
;
วิลาวัณย์ ปั๋นนามวงค์
;
INTAKA PIRIYAKUL
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
THE FACTORS RELATING TO REGISTRATION DECISIONS FOR CREDIT CARD AMONG BABY BOOMER CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NUTTHIRA BOONPAYON
;
ณัฏร์ธิรา บุญพยนต์
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
FACTORS EFFECTING OF CUSTOMER USAGE BEHAVIOR OF KERRY EXPRESS IN BANGKOK AND METROPOLITAN REGION AREA
KATANCHALEE TANKAMRAT
;
กตัญชลี ตันแขมรัตน์
;
PAIBOON ARCHARUNKROJ
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17
RELATIONSHIP BETWEEN THE TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND ORGANIZATION CLIMATE AMONG INNOVATIVE SALES WORK BEHAVIOR OF EMPLOYEES IN FINANACIAL INSTITUTIONS PROVIDING AUTO LOANS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RUTSARUN YIPPRUCKTONG
;
รัฐศรัณย์ หยิบพฤกษ์ทอง
;
SEDTAWAT PROMMASIT
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
EXPECTATION PERCEPTION AND DEVELOPMENT GUIDELINES ON SERVICE QUALITY OF ACADEMIC PROMOTION AND REGISTRATION OFFICE OF SUAN DUSIT UNIVERSITY STUDENTS
JEERAWAN BOONPITAK
;
จีรวรรณ บุญพิทักษ์
;
Karnrawee Anuntaakarakul
;
กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
MARKETING MIX FACTORS RELATED TO CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF LUXURY CAT PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.
BUSSARAPORN RUANG-UTTAMANUN
;
บุษราภรณ์ เรืองอุตมานันท์
;
Thitinan Chankoson
;
ธิตินันธุ์ ชาญโกศล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
19
PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES INFLUENCING THE SERVICE USAGE BEHAVIORS OF GENERATION Y CONSUMERS AT THE AFTER YOU CAFE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
WIJITTRA TOTRONGNISAN
;
วิจิตรา ต่อตรงนิสาร
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
FACTORS INFLUENCING INVESTMENT BEHAVIOR OF MUSLIMS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PARANCHAI CHULTHIRA
;
ปรัญชัย จุลธีระ
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
Discover
Subject
50
Marketing and advertising
42
Administrative and support servic...
33
Other service activities
31
การตัดสินใจซื้อ
27
คุณค่าตราสินค้า
24
Service quality
21
การตัดสินใจ
20
Motivation
20
ส่วนประสมทางการตลาด
20
แรงจูงใจ
.
next >
Date issued
23
2022
2
2020
3
2019