Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 24 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
30SERVICE MARKETING MIX, SERVICE QUALITY AND SOCIAL FACTORS INFLUENCING DECISION-MAKING ON SERVICE USAGE OF FITNESS CENTER USERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPRACH SIRIBAL; ปราชญ์ ศิริบาล; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15MODEL OF SERVICE QUALITY FOR  THE  PEARL MILK TEA  BEVERAGE  BUSINESS  FOR GENERATION Y  IN BANGKOK.PAWEENA PANITCHAIKUL; ปวีณา พานิชชัยกุล; Thitinan Chankoson; ธิตินันธุ์ ชาญโกศล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVES AND SERVICE QUALITY AFFECTING CONDOMINIUM RENTAL DECISION MAKING  IN SAMUTPRAKARN PROVINCETHANAPHAT SAELEE; ธนพัฒน์ แซ่ลี้; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16FACTORS AFFECTING PURCHASING BEHAVIOR OF NON PERFORMING ASSETIN THE GOVERNMENT HOUSING BANK-PHITSANULOK AREANICHAYA TEEKAUTAMAKORN; ณิชญา ฑีฆาอุตมากร; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16THE RELATIONSHIP BETWEEN PERCEPTIONS OF SERVICE QUALITY AND SERVICE EFFICIENCY FOR UNDERGRADUATE STUDENTS OF COLLEGE OF SOCIAL COMMUNICATION INNOVATION AT SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY PIANG-OR SORNKAEW; เพียงออ ศรแก้ว; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27THE INFLUENCE OF HOTEL SERVICE QUALITY AND HOTEL IMAGE ON THE LOYALTY OF GUESTS STAYING AT THREE-STAR HOTELS IN BANGKOK METROPOLITAN AREASAOWAPHAK SRIPAORAYA; เสาวภาคย์ ศรีเปารยะ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8RELATIOSHIPS BETWEEN PERCIEVED SERVICE QUALITY, PERCEPTION,BEHAVIORAL INTENTION TOWARD TOURIST ATTRACTIONS MUSEUM IN NAKHONPHATHOMTANADECH MAHACHIRAPHAT; ธนเดช มหาจิราภัทร์; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
27SERVICE QUALITY AND THAILAND POST IMAGE INFLUENCING SERVICE DECISION MAKING OF THAILAND POST IN BANGKOKSUPAPICH SIMAJARN; ศุภาพิชญ์ สิมาจารย์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
8THE MOTIVATION AND SERVICE QUALITY THAT RELATED TO TRUST FOR PRE-ORDER KOREAN PRODUCTS BUYING OF GENERATION Y IN BANGKOKKANOKRAT UABHAIBOOL; กนกรัตน์ เอื้อไพบูลย์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21ATTITUDE AND SERVICE QUALITY THAT CORRELATE WITH THE LOYALTY AND SATISFACTION OF TRANSPORT COMPANY USERS IN SAMUT PRAKAN PROVINCEPANIDA MAIHASAP; ภนิดา หมายหาทรัพย์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th