Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 22 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
15
MOTIVATION, PERCEPTION OF GOVERNMENT POLICY, PUBLIC RELATIONS AND TOURISM IMAGE INFLUENCING THE TRAVELLING DECISIONS ON CULTURAL TOURISM IN ANGTHONG PROVINCE
CHAVAKORN SRIRACHA
;
ชวกร ศรีราชา
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
MOTIVATION AND PERCEIVED RISK RELATING TO BUYING BEHAVIOR ON SECOND HAND CLOTHES OF WOMEN ON ONLINE IN BANGKOK METROPOLIS
PORNPEN NGAMWAT
;
พรเพ็ญ งามวัฒน์
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING BUYING BEHAVIOR TOWARD SMART WATCHES AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SASIWIMON WONGTIDA
;
ศศิวิมล วงศ์ธิดา
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
TOURISM ELEMENTS AND MOTIVATION AFFECTING THE TRAVELING INTENTIONS OF THAI TOURISTS TOWARDS TEMPLE TOURS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
DUANGJAI RUDEESARTHIT
;
ดวงใจ ฤดีสถิต
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
PERSONAL FACTORS, JOB CHARACTERISTICS, MOTIVATIONRELATING EMPLOYEE'S ORGANIZATIONAL COMMITMENTAT PTT COMPANY LIMITED (PUBLIC)
PRAPARAT JIRASINPAISAN
;
ประภารัตน์ จิรสินไพศาล
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
THE EFFECTIVENESS OF WORK PERFORMANCE OF UNIVERSITY'S STAFFS : A CASE STUDY OF CHULALONGKORN UNIVERSITY
NARUEMOL TEAWPAIBOON
;
นฤมล เตียวไพบูลย์
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
kanyakit@swu.ac.th
;
kanyakit@swu.ac.th
8
BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
ARADA TUANCHAEM
;
อารดา ต่วนชะเอม
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
17
MOTIVATION, GOVERNMENT POLICY AND THE 4Es MARKETING MIX INFLUENCING TRAVELING DECISIONS DURING THE COVID-19 CRISIS AMONG THAI TOURISTS TRAVELING TO PHRA NAKHON SI AYUTTHAYA PROVINCE
NATCHAYA THONGIN
;
ณัฐชยา ทองอินทร์
;
Karnrawee Anuntaakarakul
;
กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Karnrawee Anuntaakarakul
;
กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล
;
aubsorn@swu.ac.th
;
aubsorn@swu.ac.th
8
MOTIVATION, TRUST, AND CHARACTERISTIC OF SOCIAL COMMERCE INFLUENCING PURCHASING DECISIONS OF GEN-Y CONSUMERS ON APPARELS OVER FACEBOOK LIVE IN THAILAND
SUPANIDA LAKSUKTHOM
;
สุภนิดา หลากสุขถม
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
27
MOTIVATION AND ATTITUDE TOWARD CONSUMERS’ PURCHASING DECISIONOF PENSION LIFE INSURANCE, MUANG THAI LIFE ASSURANCE PCL.IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.
NUTTHAPOL SIRIKACHORNKIJ
;
ณัฐพล ศิริขจรกิจ
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
Discover
Subject
20
Motivation
16
Business
6
Social Sciences
3
การตัดสินใจซื้อ
3
ส่วนประสมทางการตลาด
2
Administrative and support servic...
2
Marketing Mix
2
Performance efficiency
2
Psychology
2
Service quality
.
next >
Date issued
3
2022