Issue Date | Title | Author(s) |
18 | GUIDELINES OF THE DEVELOPMENT OF HAPPINESS LEARNING ACCORDING TO THE THREEFOLD TRAINING FOR STUDENTS OF THAI HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS | RONNACHAI BORISUT; รณชัย บริสุทธิ์; Chakrit Ponathong; จักรกฤษณ์ โปณะทอง; Srinakharinwirot University; Chakrit Ponathong; จักรกฤษณ์ โปณะทอง; chakritp@swu.ac.th; chakritp@swu.ac.th |
17 | THE INFLUENCE OF CREATIVE LEADERSHIP OF ADMINISTRATORS ON THE ACHIEVEMENT OF STUDENTS IN LEARNING SCIENCE UNDER THE SECONDARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE SAMUT PRAKAN WITH TEACHER COMPETENCY AS AN MEDIATOR VARIABLE | PANCHUDA PONWADECHKAD; พัณณ์ชุดา พรวดีชัยเขตต์; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th |
17 | A DEVELOPMENT OF STEM EDUCATION LEARNING PACKAGE ON FUN MATERIALS CHALLENGING LITTLE ENGINEERS TO DEVELOP SCIENTIFIC PROBLEM-SOLVING ABILITIES OF FOURTH GRADE STUDENTS | JUTHAMART MONGKOLSUPA; จุฑามาศ มงคลสุภา; Suthawan Harnkajornsuk; สุธาวัลย์ หาญขจรสุข; Srinakharinwirot University; Suthawan Harnkajornsuk; สุธาวัลย์ หาญขจรสุข; suthawan@swu.ac.th; suthawan@swu.ac.th |
17 | A STUDY OF INFLUENCE OF SERVANT LEADERSHIP AFFECTING LIFE SATISFACTION OF TEACHERS IN SECONDARY SCHOOLS HAVING HAPPY WORKPLACE AS A MEDIATOR VARIABLE | ALONGKORN DECHA; อลงกรณ์ เดชะ; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th |
17 | GUIDELINES FOR PROACTIVE PUBLIC RELATIONS IN THE DIGITAL AGE FOR PERSONNEL ADMISSION FOR STUDY IN THE CHULACHOMKLAO ROYAL MILITARY ACADEMY | NATKAMOL PONATHONG; ณัฐกมล โปณะทอง; Kusuma Yamgate; กุสุมา แย้มเกตุ; Srinakharinwirot University; Kusuma Yamgate; กุสุมา แย้มเกตุ; kusuma@swu.ac.th; kusuma@swu.ac.th |
17 | A STUDY OF STANDARDS FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHERS UNDER THE OFFICE OF THE BASIC EDUCATION COMMISSION | KITTIPON YONGTONGHLANG; กิตติพล โยงทองหลาง; Kittichai Suthasinobol; กิตติชัย สุธาสิโนบล; Srinakharinwirot University; Kittichai Suthasinobol; กิตติชัย สุธาสิโนบล; kittichai@swu.ac.th; kittichai@swu.ac.th |
17 | ENHANCING LEARNING COMPETENCY IN SUBTRACTION WITH REGROUPINGFOR SLOW LEARNERS IN MATHEMATICS IN GRADES 4-6:USING AN INSTRUCTION PACKAGE WITH THE CPA TEACHING METHOD | LADAWAN PUNYAKAEW; ลดาวัลย์ ปัญญาแก้ว; Cheerapat Sirirak; จีรพัฒน์ ศิริรักษ์; Srinakharinwirot University; Cheerapat Sirirak; จีรพัฒน์ ศิริรักษ์; cheerapat@swu.ac.th; cheerapat@swu.ac.th |
18 | THE ENHANCEMENT OF CRITICAL THINKING AMONG GRADE 4 STUDENTS THROUGH GUIDANCE ACTIVITIES | NATTINEE PANTHUPOL; นัทถินี พันธุพล; Monthira Jarupeng; มณฑิรา จารุเพ็ง; Srinakharinwirot University; Monthira Jarupeng; มณฑิรา จารุเพ็ง; monthira@swu.ac.th; monthira@swu.ac.th |
17 | DISTRIBUTED LEADERSHIP OF SCHOOL ADMINISTRATOR FACTORS AND HUMAN CAPITAL DEVELOPMENT FACTORS AFFECTING HIGH PERFORMANCE ORGANIZATION OF SCHOOLS UNDER BANGKOK METROPOLITAN ADMINISTRATION | PAWEENA PALAWEDCHAKIJ; ปวีณา พลาเวชกิจ; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; Srinakharinwirot University; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; jantarat@swu.ac.th; jantarat@swu.ac.th |
17 | SITUATIONAL LEADERSHIP STYLE OF SCHOOL ADMINISTRATORS AFFECTING SAFETY MANAGEMENT IN THE SECONDARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE SAKON NAKHON | THIPSUDA CHATVIMOL; ทิพย์สุดา ฉัตรวิมล; Theeraphab Phetmalhkul; ธีระภาพ เพชรมาลัยกุล; Srinakharinwirot University; Theeraphab Phetmalhkul; ธีระภาพ เพชรมาลัยกุล; theeraphab@swu.ac.th; theeraphab@swu.ac.th |
17 | THE EFFECTS OF USING CHALLENGE BASED LEARNING ALONG WITH THE PROCESS WRITING APPROACH ON ESSAY WRITING ABILITY OF MATTHAYOMSUKSA 4 STUDENTS | SIRINYA KASEMSUK; สิรินยา เกษมสุข; Suppawan Satjapiboon; ศุภวรรณ สัจจพิบูล; Srinakharinwirot University; Suppawan Satjapiboon; ศุภวรรณ สัจจพิบูล; suppawan@swu.ac.th; suppawan@swu.ac.th |
19 | THE ENHANCEMENT OF SOCIAL AWARENESS OF GRADE 6 STUDENTS THROUGH GUIDANCE ACTIVITIES | JIDAPAT LERTARIYAKRIT; จิดาพัฒน์ เลิศอริยกฤตย์; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; skol@swu.ac.th; skol@swu.ac.th |
19 | GUIDELINES FOR PROMOTING MUSIC EDUCATION
FOR SECONDARY SCHOOL UNDER THE OFFICE
OF SAMUT PRAKAN SECONDARY EDUCATION SERVICE AREA | JEDSADA BOONYAPICHATTIGAN; เจษฎา บุญญาภิชาติกาล; Theeraphab Phetmalhkul; ธีระภาพ เพชรมาลัยกุล; Srinakharinwirot University; Theeraphab Phetmalhkul; ธีระภาพ เพชรมาลัยกุล; theeraphab@swu.ac.th; theeraphab@swu.ac.th |
17 | MANAGEMENT GUIDELINES FOR PREVENTING SCHOOL DROPOUT UNDER THE RAYONG PRIMARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE 1 | PANJIRA AREERATANACHOD; ปัญจิรา อารีย์รัตนโชติ; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; Srinakharinwirot University; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; jantarat@swu.ac.th; jantarat@swu.ac.th |
17 | THE ENHANCEMENT OF EMPATHY AMONG UPPER PRIMARY SCHOOL STUDENTS THROUGH GUIDANCE ACTIVITIES | PORNPIMON CHAROENAKSORNKUL; พรพิมล เจริญอักษรกุล; Monthira Jarupeng; มณฑิรา จารุเพ็ง; Srinakharinwirot University; Monthira Jarupeng; มณฑิรา จารุเพ็ง; monthira@swu.ac.th; monthira@swu.ac.th |
17 | MANAGEMENT GUIDELINES FOR SUPPLEMENTARY VOCATIONAL COURSES OF THE COMMUNITY LEARNING CENTERS IN NORTHERN THAILAND | PRAKAPAT PHUMPHUANG; ภคภัททิก์ พุ่มพวง; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; Srinakharinwirot University; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; jantarat@swu.ac.th; jantarat@swu.ac.th |
17 | THE ENHANCEMENT OF EMOTIONAL COMPETENCE AMONG EARLY CHILDHOOD THROUGH GROUP ACTIVITY BASED ON CREATIVE APPROACHES | PHATTRAWADEE PUMEE; ภัทราวดี ภูมี; Monthira Jarupeng; มณฑิรา จารุเพ็ง; Srinakharinwirot University; Monthira Jarupeng; มณฑิรา จารุเพ็ง; monthira@swu.ac.th; monthira@swu.ac.th |
19 | THE DEVELOPMENT OF ACTIVE LEARNING MODEL FOR ENHANCING SOCIAL EMOTIONAL LEARNING OF COLLEGE STUDENTS | YI RONG; YI RONG; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; Srinakharinwirot University; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; pasana@swu.ac.th; pasana@swu.ac.th |
19 | A DEVELOPMENT PERMA MODEL INTERVENTION FOR PROMOTING COLLEGE STUDENTS’ WELL-BEING | ZHANG RUI LIN; ZHANG RUI LIN; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; Srinakharinwirot University; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; pasana@swu.ac.th; pasana@swu.ac.th |
17 | DEVELOPMENT OF A STRUCTURAL EQUATION MODEL OF FACTORS AFFECTING THE PERFORMANCE EFFECTIVENESS OF TEACHERS UNDER THE OFFICE OF THE BASIC EDUCATION COMMISSION: MULTIPLE GROUP ANALYSIS ACCORDING TO TEACHERS’ GENERATIONS. | YUWADEE PANSUTCHARIT; ยุวดี พันธ์สุจริต; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; Srinakharinwirot University; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; jantarat@swu.ac.th; jantarat@swu.ac.th |