Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 18 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018ORGANIZATION COMMUNICATION FACTORS RELATED TO JOB SATISFACTION AMONG BANK EMPLOYEES.PIYANUCH PALEETA; ปิยะนุช พาลีตา; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21INFLUENCE OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON THE PURCHASING BEHAVIOR OF WORKING AGE CONSUMERS OF COKE ZERO SUGAR IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREACHAKRIYA TABSUWAN; ชาคริยา ทาบสุวรรณ์; LAMSON LERTKULPRAYAD; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
2018CUSTOMER PERSPECTIVE ON MARKETING MIX RELATED TO CONSUMER BUYING BEHAVIOR OF READY MIXED CONCRETE AT SIAM CITY CONCRETE CO., LTDIRINLADA SUNANTAPORN; ไอรินลดา สุนันทาภรณ์; PAIBOON ARCHARUNKROJ; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21MARKETING MIX FACTORS AND DECISIONS TO INVEST IN OMNIBUS ACCOUNTS AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.NOPPAWAN CHANTARACHIT; นพวรรณ จันทรชิต; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21FACTORS RELATED TO THE INTENTIONS OF FOOD AND BEVERAGE EMPLOYEES TO RESIGN FROM A FIVE-STAR HOTEL ON WIRELESS ROAD IN BANGKOKSUWAPHAP DURIYANGSIN; สุวภาพ ดุริยางค์ศิลป์; SEDTAWAT PROMMASIT; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21PERSONALITY TRAITS OF CONSUMERS AND BRAND EQUITY THAT RELATE TO CUSTOMER BEHAVIOR FOR 7-ELEVEN IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARUJIRA PANKLAD; รุจิรา ปานกลัด; SEDTAWAT PROMMASIT; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21FACTORS RELATED TO BUDDHISM LOYALTY OF THAI BUDDHISTS SURAT PAKNOI; สุรัตน์ พักน้อย; INTAKA PIRIYAKUL; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21NEEDS FOR SELF-IMPROVEMENT AMONG NURSES AT UNIVERSITY HOSPITALSDUDSADEE ATUNGKOON; ดุษฎี อรรจน์อังกูร; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21CONTENT ON BILLBOARDS IN THE BTS SKY TRAIN INFLUENCING ON CONSUMERS' PERCEPTION AND RECOGNITION IN BANGKOKNATNICHA POOMPOUNG; ณัฏฐ์ณิชา พุ่มพวง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS  AND THE BRAND IMAGE THAT AFFECTS TO CONSUMER’S BUYING DESCISION PROCESS  ON HUAWEI SMARTPHONE IN BANGKOK METROPOLITAN AREATHAWAN WATCHARACHAIKUL; ถวัลย์ วัชรชัยกุล; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society