Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8USAGE OF INFOGRAPHICS TO DEMONSTRATE YAOWARAT  PRACTICES FOR CONCEPTUAL UNDERSTANDING AMONG CHINESE LEARNERSYAN ZHENG; Yan Zheng; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; Srinakharinwirot University; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; supak@swu.ac.th; supak@swu.ac.th
8A CONSTRUCTION OF THE THAI WRITING SENTENCES WORKBOOKFOR CHINESE UNDERGRADUATE STUDENTSYANGCHENMA HE; Yangchenma He; Ratchaneeya Klinnamhom; รัชนีย์ญา กลิ่นน้ำหอม; Srinakharinwirot University; Ratchaneeya Klinnamhom; รัชนีย์ญา กลิ่นน้ำหอม; ratchaneeya@swu.ac.th; ratchaneeya@swu.ac.th
8THE EFFECTS OF NURSERY RHYMES ON EFL LEARNERS' VOCABULARY KNOWLEDGENATNAREE SAIBAUTHONG; ณัฐนรี สายบัวทอง; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; supapoy@swu.ac.th; supapoy@swu.ac.th
8ENHANCING EFL LEARNERS' ENGLISH READING ABILITY BY USING VISUAL THINKING STRATEGIESAPHICHAYA SEETHONGSUK; อภิชญา สีทองสุก; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; supapoy@swu.ac.th; supapoy@swu.ac.th
8THE EFFECTS OF A SHADOWING TECHNIQUE ON THAI EFL SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ LISTENING SKILLSNAYADA THONGMAK; ณญาดา ทองมาก; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; supapoy@swu.ac.th; supapoy@swu.ac.th
8JAMIESON’S PERSUASIVE ELEMENTS OF ENGLISH SUBTITLES ON THAI TRAVEL VLOGSTHANAWARNKAMOL SALEE; ฐนวรรณกมล สาลี; Aranya Srijongjai; อรัญญา ศรีจงใจ; Srinakharinwirot University; Aranya Srijongjai; อรัญญา ศรีจงใจ; aranya@swu.ac.th; aranya@swu.ac.th
8USING CONTENT-BASED INSTRUCTION TO ENHANCE THE COLLOCATION COMPETENCE OF HIGH SCHOOL STUDENTSADISAK KITTIVORAWIT; อดิศักดิ์ กิตติวรวิทย์; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; Srinakharinwirot University; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; usaporn@swu.ac.th; usaporn@swu.ac.th
8UNVEILING THE RELATIONSHIP BETWEEN THE GRIT OF THAI ENGLISH LANGUAGE LEARNERS, ENGAGEMENT, AND LANGUAGE ACHIEVEMENT IN AN ONLINE SETTINGJETTAPOL KIATKEEREE; เจตพล เกียรติคีรี; Sugunya Ruangjaroon; สุกัญญา เรืองจรูญ; Srinakharinwirot University; Sugunya Ruangjaroon; สุกัญญา เรืองจรูญ; sugunya@swu.ac.th; sugunya@swu.ac.th
8THE RELATIONSHIP BETWEEN MOTIVATION AND ENGLISH LANGUAGE LEARNING ACHIEVEMENT AMONG HIGH SCHOOL STUDENTS AT SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY PRASARNMIT DEMONSTRATION SCHOOLPREEPREM TIYARATANAKORNKUL; ปรีดิ์เปรม ติยะรัตนากรกุล; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; Srinakharinwirot University; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; usaporn@swu.ac.th; usaporn@swu.ac.th
8A STUDY OF FOREIGN LANGUAGE ANXIETY IN ONLINE LEARNING AMONG SECONDARY SCHOOL STUDENTS IN THAILANDAPINYA SOMCHOB; อภิญญา สมชอบ; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; Srinakharinwirot University; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; usaporn@swu.ac.th; usaporn@swu.ac.th