Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1947 to 1966 of 2903 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
27MARKETING MIX FACTORS RELATER TO COUSUMER DECISION MAKINGIN ACCUMULATED LIFE INSURANCE POLICY OF GENERATION Y IN BANGKOKWARANYA SIANGCHAKSAI; วรัญญา เสียงจักรสาย; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
8MARKETING MIX FOR THAI TOURISTS TO PARTICIPATE IN TRADE FAIRS AND EXHIBITIONS, BANGKOK METROPOLISTHANUTCHAPORN PECHLOME; ธนัชพร เพชรล้อม; Usanee Watcharaphaisankul; อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล; Srinakharinwirot University; Usanee Watcharaphaisankul; อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล; usaneeph@swu.ac.th; usaneeph@swu.ac.th
16MARKETING MIX FROM A CUSTOMER PERSPECTIVE AND TRUST RELATING TO PURCHASING BEHAVIOR OF POMELO CLOTHING BRAND THROUGH ONLINE WEBSITES IN BANGKOK METROPOLITAN AREASUTHASINEE ONTO; สุธาสินีย์ อ้นโต; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18MARKETING MIX IN CONSUMER PERSPECTIVE AND SATISFACTION TOWARDS QUALITY OF SERVICE RELATED TO MINISO BRAND EQUITY OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREANUCHRAWIN PHUMIRAT; นุชระวินท์ ภูมิรัตน; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CONSUMERS' BUYING BEHAVIOR TREND BY USING DELIVERY SERVICE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPUNPET TIYAPARPAWAT; พันธ์เพชร ติยะประภาวัฒน์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CONSUMERS TENDENCY IN PURCHASING GOODS FROM VENDING MACHINE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREADUSANEE JANGPONG; ดุษณี แจ้งพงษ์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVES AND SERVICE QUALITY AFFECTING CONDOMINIUM RENTAL DECISION MAKING  IN SAMUTPRAKARN PROVINCETHANAPHAT SAELEE; ธนพัฒน์ แซ่ลี้; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20MARKETING MIX ON THE PERSPECTIVE OF CUSTOMER RELATED THE PURCHASING INTENTION OF WORKING-AGE EMPLOYEES VIA ELECTRONIC COMMERCE WEBSITES FOR CONSUMER PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITANPATHUMPORN CHINNAWONG; ปทุมพร ชินวงค์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX THAT AFFECTS THE SATISFACTIONOF PEOPLE WHO HAVE VISITED FLOWER GARDENS IN THAILANDTIPWIPAPAT CHUMTHISONG; ทิพย์วิภาพัช ชุมไธสงค์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
19MARKETING MIXS AND SERVICE QUALITY TOWARD CONSUMER BEHAVIOR TREND IN TESCO LOTUS IN BANGKOK METROPOLITAN AREATHANCHANOK KRISAMUT; ธันย์ชนก ไกรสมุทร; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14MARKETING MIX AND MOTIVATION INFLUENCING DECISION-MAKING AMONG MEMBERS OF GENERATION Y IN CHOOSING A FITNESS CENTER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA ARIYA AMORNKHAJORNDECH; อาริยา อมรขจรเดช; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX RELATED WITH HERBAL BALM BUYING BEHAVIOROF CHINESE TOURISTSNICHA THEERATAWATKUL; ณิชา ธีรธวัชกุล; Paiboon Archarunkroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8THE MARKETING PLAN FOR PLASTIC WOVEN BAGBY KOH KRET HOUSEWIFE GROUP, NONTHABURIWALAIKORN KANLAI; วลัยกร ก้านลาย; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; Srinakharinwirot University; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; tisiruk@swu.ac.th; tisiruk@swu.ac.th
8MARKETING MIX FACTORS EFFECTING THE DECISION IN USING BANGKOK MASS TRANSIT AUTHORITY ELECTRONIC CARD OF THE BMTA BUS USERS IN CHATUCHAK, BANGKOKJITTRA DUANGTAKAEW; จิตตรา ดวงตาแก้ว; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18MARKETING MIX AND MOTIVATION TOWARDS PURCHASING DECISIONS ON SULWHASOO FACIAL SKIN PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAURAVASI WATTANAVARANGKUL; อุรวศี วัฒนวรางกูร; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20A MARXIST ANALYSIS OF ALIENATION IN J.K. ROWLING'S HARRY POTTER BOOK SERIESTHAWACHPOL PHANSANGIAMJIT; ธวัชพล พันธุ์เสงี่ยมจิตต์; NANTHANOOT UDOMLAMUN; นันทนุช อุดมละมุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
17MASKING ABILITY OF CAD/CAM LITHIUM DISILICATE CERAMICON VARIOUS TOOTH-COLORED RESIN SUBSTRATESWITHITA ACARAEKJIT; วิทิตา อัครเอกจิตต์; Vibul Paisankobrit; วิบุลย์ ไพศาลกอบฤทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Dentistry
18MATHEMATICAL PROBLEM-SOLVING ABILITY DEVELOPMENT OF PRATHOMSUKSA FIVE STUDENTS THROUGH ACTIVE LEARNING MANAGEMENTNAPAPRON SAWANGARROM; นภาพร สว่างอารมณ์; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
19MEANING AND COMPONENTS OF THE QUALITY OF LIFE AMONG THE ELDERLY:MIXED METHODS STUDY FOR CREATING AN APPROPRIATEQUALITY OF LIFE DEVELOPMENT PROGRAM IN WATBANGPRONG COMMUNITY, CHACHOENGSAO PROVINCEEAKAPOL KRAUSE; เอกพล เคราเซ; Numchai Supparerkchaisakul; นำชัย ศุภฤกษ์ชัยสกุล; Srinakharinwirot University. INSTITUTE OF RESEARCH IN BEHAVIORAL SCIENCE
19MEANING AND ENHANCEMENT OF THE PERSONAL POWER OF SINGLE MOTHERS IN THAI SOCIETYNATTAKA SANGUANWONG; ณัฐกา สงวนวงษ์; Pissamai Ratanarojsakul; พิศมัย รัตนโรจน์สกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Education