Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1620 to 1639 of 2656 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
18INFLUENCES OF INNOVATION CHARACTERISTICS TOWARD INNOVATION ADOPTION PROCESS OF KRUNGTHAI NEXT MOBILE APPLICATIONS AMONG USERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPHONLAKARN THINCHAN; พลการ ถิ่นจันทร์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14INFLUENCES OF JOB STRESS AND WORK-FAMILY CONFLICT TOWARDORGANIZATIONAL MISBEHAVIORS OF PRIVATE COMPANY EMPLOYEESIN BANGKOK'S NEW CENTRAL BUSINESS DISTRICTJIRAPORN KONGSOMBATSIRI; จิระพร กองสมบัติศิริ; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS AND REFERENCEGROUPS TOWARD PURCHASING BEHAVIORSOF JEAN PRODUCTS AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLISWIPATSAYA RUJIWIPHAT; วิปัศยา รุจิวิพัฒน์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
16INFLUENCES OF ORGANIZATION MANAGEMENT AND TIME MANAGEMENT TOWARD WORK EFFICIENCY OF PROFESSIONAL NURSES IN LARGE GOVERNMENT HOSPITALS OF BANGKOK METROPOLISCHAYAMON PALABOON; ชญมน พละบุญ; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19INFLUENCES OF ORGANIZATIONAL CULTURE AND QUALITY OF WORKING FACTORS TOWARD ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIORS AMONG SPIRIT DISTILLERY COMPANIES STAFFS IN BANGKOK AND MUNICIPALITIES AREACHONTICHA JARITNGAM; ชลธิชา จริตงาม; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
18INFLUENCES OF ORGANIZATIONAL CULTURE, ORGANIZATIONAL COMMITMENT AND HAPPINESS AT WORK TOWARD WORK EFFICIENCY AMONG PRIVATE COMPANY EMPLOYEES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASIRIKHWAN HONGSUVARNAKUL; สิริขวัญ หงษ์สุวรรณกุล; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8INFLUENCES OF RISK PERCEPTION FROM COVID-19 VIRUS OUTBREAK TOWARD DOMESTIC TOURING AMONG THAI TOURISTSPAWINEE KOSANANCHAI; ภาวิณี โฆสะนันท์ชัย; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
19THE INFLUENCES OF SERVICE MARKETING MIX AND ELECTRONIC WORDOF MOUTH ON CONSUMER HOUSING DEVELOPMENT BUYING DECISIONIN KRABI PROVINCESIRIRAT KAEOKUDANG; ศิริรัตน์ แก้วกุดัง; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
8INFLUENCES OF SERVICE QUALITY PERCEPTION AND REFERENCE GROUP TOWARD CONSUMERS' INTENTION TO USE 7-ELEVEN DELIVERY APPLICATION PHIRAKARN PHUMKAEW; พีรกานต์ พุ่มแก้ว; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
16INFLUENCES OF TELEWORK-SUPPORTED FACTORS TOWARD WORK-LIFE BALANCES AMONG WORKING-AGED POPULATION IN BANGKOK METROPOLISNATTAWEE NITTAYASOMBOON; ณัฐวีณ์ นิตยสมบูรณ์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXED ON CUSTOMER PERSPECTIVE, BRAND RECOGNITION AND LIFESTYLE FACTORS TOWARD GRANOLA BUYING BEHAVIORS AMONG CUSTOMER IN BANGKOK AREA.NUTTAKARN TIPRAK; ณัฐกาญจน์ ทิพย์รักษ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21INFLUENCES OF INFLUENCERS' CHARACTERISTICS AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION TOWARD CONSUMERS' PURCHASING BEHAVIORSOF POWDER SUPPLEMENTS IN BANGKOK ANTHIKA VACHIRAKHUANKHAN; อัญธิกา วชิรเขื่อนขันธ์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
21INFLUENCES OF WESTERN ARCHITECTUREIN UBON RATCHATHANI 1887-1932 A.D.PLUEMPITI JOOLAKOAT; ปลื้มปิติ จุลโคตร; Piyanard Ungkawanichakul; ปิยะนาถ อังควาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Piyanard Ungkawanichakul; ปิยะนาถ อังควาณิชกุล; piyanardu@swu.ac.th; piyanardu@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKKORAWIT ITTISIRIKULCHAI; กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
17THE INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND CONTENT MARKETINGON SATISFACTION AND BRAND LOYALTY TOWARD NETFLIX VIDEO STREAMING SERVICE OF GENERATION Y USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKWANCHANOK POOKMAITREE; ขวัญชณก ผูกไมตรี; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
2019THE INFLUENCE OF PSEUDOGAP ON ISOTOPE COEFFICIENTOF VAN HOVE SINGULARITY SUPERCONDUCTOR PRACHKITTI MYCHAREON; ปราชญ์กิตติ หมายเจริญ; Pongkaew Udomsamuthirun; พงษ์แก้ว อุดมสมุทรหิรัญ; Srinakharinwirot University. Faculty of Science
21INFLUENCING FACTORS OF USER LOYALTY OF TAEKWONDO UNDER THE SPORTS ASSOCIATION OF 3 SOUTHERN BORDER PROVINCESSUPPARAT KEAWKAEW; ศุภรัสมิ์ เขี้ยวแก้ว; Saravudh Chaivichit; สราวุธ ชัยวิชิต; Srinakharinwirot University; Saravudh Chaivichit; สราวุธ ชัยวิชิต; saravudh@swu.ac.th; saravudh@swu.ac.th
14INFLUENTIAL FACTORS OF ORGANIZATION SELECTION AMONG MEMBERS OF GENERATION Y THROUGH A RECRUITMENT AGENCY IN ASOKE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAAKHANE THAKOET; อาคเนย์ ถาเกิด; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30INFLUENTIAL FACTORS ON EXERCISE BEHAVIOR AND FAT MASS TO FAT-FREE MASS RATIO OF THE PERSONAL TRAINER    THANETPHONG SUKWONG; ธเนษฐ์พงษ์ สุขวงศ์; Sonthaya Sriramatr; สนธยา สีละมาด; Srinakharinwirot University. Faculty of Physical Education
14THE INFORMAL LEARNING MANAGEMENT FOR CHILDREN AND YOUTH WITH THE PARTICIPATION PROCESS TO PROMOTE THE AWARENESS OF THE VALUE OF THE SHADOW PLAY WAT SAWANG AROM, SING BURI TANCHANOK KANGNIKORN; ธัญชนก กังนิกร; Piyawadee Makpa; ปิยวดี มากพา; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts