Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 148 to 167 of 2656 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
8THE BIOCOMPATIBILITY OF L929 FIBROBLAST AND HYALURONIC ACID BASED HYDROGEL POLYMERIZED BY BLUE LIGHTTANAKAN JIVACHAROEN; ธนกันต์ จิวะเจริญ; Sorasun Rungsiyanonte; สรสัณห์ รังสิยานนท์; Srinakharinwirot University; Sorasun Rungsiyanonte; สรสัณห์ รังสิยานนท์; sorasun@swu.ac.th; sorasun@swu.ac.th
20BIOCOMPATIBILITY STUDY OF MODIFIED INJECTABLE HYALURONIC ACID HYDROGEL WITH MANNITOL/BSA TO ALVEOLAR BONE CELLS FOR DRUG DELIVERY SYSTEM DEVELOPMENTKWANHATAI AREEVIJIT; ขวัญหทัย อารีวิจิตร; Sorasun Rungsiyanonte; สรสัณห์ รังสิยานนท์; Srinakharinwirot University. Faculty of Dentistry
18BIOCOMPATIBILITY STUDY OF TOBACCO MOSAIC VIRUS NANOPARTICLES ON HUMAN ALVEOLAR BONE CELLSAUNJIDA CHAWANAROJNARIT; อัญจิดา ชวนะโรจนฤทธิ์; Sorasun Rungsiyanonte; สรสัณห์ รังสิยานนท์; Srinakharinwirot University. Faculty of Dentistry
14BIOCOMPATIBILITY OF A CHITOSAN-DERIVED HEMOSTATIC AGENT WITH HUMAN GINGIVAL FIBROBLASTSTANAWAT MAHATCHARIYAPONG; ธนวัฒน์ มหัสฉริยพงษ์; Marnisa Sricholpech; มานิสา ศรีชลเพ็ชร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Dentistry
21BIODIVERSITY-BASED PARTICIPATORY TOURISM MANAGEMENT TO STRENGTHEN THE COMMUNITY ECONOMY: A CASE STUDY OF SOIL LEGEND OF THE SPECIAL AREA DEVELOPMENT ADMINISTRATIVE ORGANIZATION.FOR SUSTAINABLE TOURISM (PUBLIC ORGANIZATION) SPECIAL AREA 7, ANCIENT U-THONG CITY SUPHANBURI PROVINCEPONGSATORN CHAWAKITCHAREON; พงศธร เชาวกิจเจริญ; Cholvit Jearajit; ชลวิทย์ เจียรจิตต์; Srinakharinwirot University; Cholvit Jearajit; ชลวิทย์ เจียรจิตต์; cholvit@swu.ac.th; cholvit@swu.ac.th
16BIOLOGICAL FUNCTION OF GLY-CYS-RICH REGION AND PRO-ARG-RICH REGIONOF CRUSTINS FROM WHITELEG SHRIMPTHASSANEE SRISOOK; ทัศนีย์ ศรีสุข; Suchao Donpudsa; สุเชาวน์ ดอนพุดซา; Srinakharinwirot University; Suchao Donpudsa; สุเชาวน์ ดอนพุดซา; suchao@swu.ac.th; suchao@swu.ac.th
14BIOMECHANICAL ANALYSIS OF INSTEP AND TOE-POKE KICKING IN FUTSAL PLAYERSHARIT APIDECH; หฤษฎ์ อภิเดช; Wacharee Rittiwat; วัชรี ฤทธิวัชร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Physical Education
18THE BIOMIMETIC REMINERALIZATION OF HUMAN DENTINEBY CALCIUM-SILICATE CEMENT : IN VITRO STUDYPIMKANDA MANEERAT; พิมพ์กานดา มณีรัตน์; Sirichan Chiaraputt; ศิริจันทร์ เจียรพุฒิ; Srinakharinwirot University. Faculty of Dentistry
19BIOSOCIAL FACTORS RESULTING IN LAND REFORM IN THE HUAY RABUM LANSAK DISTRIC UTHAITHANI PROVINCESAMASCHAYA SIRITECHASIT; สมัชญา ศิริเตชสิทธิ์; Suppanunta Romprasert; ศุภนันทา ร่มประเสริฐ; Srinakharinwirot University. Faculty of Economics
16BOOK RECOMMENDATION WITH DATA MINING USING RAPIDMINERWANSA NGOENDEE; วรรษา เงินดี; Werayuth Charoenruengkit; วีรยุทธ เจริญเรืองกิจ; Srinakharinwirot University. Faculty of Science
19BOUNDARY CONTROL OF FLEXIBLE BEAMSNIPON BOONKUMKRONG; นิพนธ์ บุญคุ้มครอง; Pichai Asadamongkon; พิชัย อัษฎมงคล; Srinakharinwirot University; Pichai Asadamongkon; พิชัย อัษฎมงคล; pichaias@swu.ac.th; pichaias@swu.ac.th
20BRAND ASSOCIATION, LIFESTYLE AND RESPONSE TO BUY COUNTER BRAND AND DRUGSTORE BRAND MAKEUP OF GENERATION Y WOMEN IN BANGKOKPIMPITCHA AMATYAKUL; พิมพ์พิชชา อมาตยกุล; Shawanluck Kunathikornkit; ชวัลลักษณ์ คุณาธิกรกิจ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15BRAND DESIGN AND COMMUNICATION FOR RAPO PLANT DRINKING STRAWSSIRIKORN CHUAYCHOO; สิริกร ช่วยชู; Benjawan Arukaroon; เบญจวรรณ อารักษ์การุณ; Srinakharinwirot University; Benjawan Arukaroon; เบญจวรรณ อารักษ์การุณ; benjawanar@swu.ac.th; benjawanar@swu.ac.th
27BRAND EQUITY AFFECTING CONSUMERS' PURCHASE INTENTIONOF UNIQLO BRAND PRODUCTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREASARUNYA RAKSASRI; ศรัญญา รักษาศรี; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
15BRAND EQUITY AND MARKETING MIX AFFECTING CONSUMER BEHAVIOR TREND ON WATSONS HOUSEBRAND IN BANGKOK METROPOLITAN AREACHUTIMA PREECHATHAMRAT; ชุติมา ปรีชาธรรมรัช; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14BRAND EQUITY AND MARKETING MIX AFFECTING CONSUMER  BUYING DECISIONS ON KOHLER BRAND SANITARY WARE VIA RETAIL STORE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARUNGWIT NATTHAYAPAN; รุ่งวิทย์ ณัฐทยาพันธุ์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING BUYING BEHAVIOR TOWARD SMART WATCHES AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASASIWIMON WONGTIDA; ศศิวิมล วงศ์ธิดา; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREAARADA TUANCHAEM; อารดา ต่วนชะเอม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
17BRAND EQUITY AND PRODUCT COMPONENT THAT RELATED  TO CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF RAY BAN SUNGLASSES IN THE BANGKOK METROPOLITAN  PIMPISA ASAWASUPHACHAI; พิมพิศา อัศวศุภชัย; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18BRAND EQUITY AND PRODUCT FACTORS RELATED TO BUYING DECISIONS ON HUAWEI SMARTPHONES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA KRITTIN BUANNOK; กฤติน บ้วนนอก; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society