Browsing by Subject Information and communication

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 25 to 44 of 68 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
19E-SERVICE QUALITY, AND MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER'S PERSPECTIVES AFFECTING THE SATISFACTION FOR LINE AGENCY PARTNER OF ONLINE MERCHANTS GENERATION YNUTTHAPONG JUMPASRI; ณัฐพงศ์ จำปาศรี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21THE EFFECT OF WORKPLACE FRIENDSHIPS ON INNOVATIVE WORK BEHAVIOR IN A TELECOMMUNICATION COMPANY IN BANGKOK:  THE ROLE OF PSYCHOLOGICAL SAFETY AND THRIVING AT WORK AS A MEDIATORSASITORN NAENUDORN; ศศิธร แน่นอุดร; Chaiyut Kleebbua; ชัยยุทธ กลีบบัว; Srinakharinwirot University; Chaiyut Kleebbua; ชัยยุทธ กลีบบัว; chaiyut@swu.ac.th; chaiyut@swu.ac.th
16THE EFFECTS OF COMMUNICATION OF ONLINE TRAVEL INFLUENCERSTOWARD BUYING DECISION OF ELECTRONIC PRODUCTPHANSA SRATHONGDOI; พรรษา สระทองโดย; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
19EMPLOYEE PROMOTION PREDICTION USING MACHINE LEARNINGNATCHA CHINNAPAN; ณัชชา ชินนาพันธ์; Waraporn Viyanon; วราภรณ์ วิยานนท์; Srinakharinwirot University; Waraporn Viyanon; วราภรณ์ วิยานนท์; waraporn@swu.ac.th; waraporn@swu.ac.th
19ENERGY EFFICIENT IN WIRELESS COMMUNICATIONWITH UNMANNED AERIAL VEHICLESNATTHAPHON CHAISUPHA; ณัฐพล ไชยสุภา; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; Srinakharinwirot University; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; sunisaku@swu.ac.th; sunisaku@swu.ac.th
19ENERGY MANAGEMENT FOR HANDOVEROF INDOOR AND OUTDOOR ENVIRONMENTSCHINCHAYA SAPWATCHARASAKUN; จิณณ์ชยา ทรัพย์วัชรสกุล; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; Srinakharinwirot University; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; sunisaku@swu.ac.th; sunisaku@swu.ac.th
19EXAMINING PERFORMANCE OF IDINVERT GAN MODEL ON IMITATING REAL HUMAN FACESPATTANADEJ CHAENGSRISUK; พัฒนเดช แจ้งศรีสุข; Napa Sae-bae; นภา แซ่เบ๊; Srinakharinwirot University; Napa Sae-bae; นภา แซ่เบ๊; napasa@swu.ac.th; napasa@swu.ac.th
8FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION ON JD CENTRAL APPLICATIONIN BANGKOKTHAMAN SOMBATCHAROEN; ธามัน สมบัติเจริญ; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
19HANDOVER MANAGEMENT IN NEXT GENERATION WIRELESS NETWORKS BASED ON HYBRID ARTIFICIAL INTELLIGENCEYOTAKA CHOOTHONG; โยทกา ชูทอง; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; Srinakharinwirot University; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; sunisaku@swu.ac.th; sunisaku@swu.ac.th
27HEALTH INFORMATION LITERACY OF THE ELDERLY IN SENIOR CITIZEN CLUB, BANGKOK PUBLIC HEALTH CENTERTHEERAWAT NINLAOR; ธีระวัฒน์ นิลละออ; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; sasipimol@swu.ac.th; sasipimol@swu.ac.th
8IDENTITY DESIGN OF BEAUTY INFLUENCERS IN SOCIAL MEDIAPEVARA ARJHARNWONG; ปีย์วรา อาจหาญวงศ์; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
16IMPROVING CHEST PATHOLOGIES DETECTION FROM CHEST X-RAY WITH DEEP LEARNING USING TRANSFER LEARNING AND IMAGE ENHANCEMENT TANABUT TAKSINAVONGSKUL; ธนบุตร ทักษิณาวงศ์สกุล; Sophon Mongkolluksamee; โสภณ มงคลลักษมี; Srinakharinwirot University; Sophon Mongkolluksamee; โสภณ มงคลลักษมี; sophon@swu.ac.th; sophon@swu.ac.th
15THE INFLUENCE OF ALCOHOL IMAGES AND SCENES IN KOREAN DRAMA SERIES ON THE ALCOHOL CONSUMPTION BEHAVIOUR OF GENERATION Y THAISPATARAKAMON PAKKACHAIROJ; ภทรกมล ภัคคะชัยโรจน์; Srirath Pakdeeronachit; ศรีรัฐ ภักดีรณชิต; Srinakharinwirot University; Srirath Pakdeeronachit; ศรีรัฐ ภักดีรณชิต; srirath@swu.ac.th; srirath@swu.ac.th
8THE INFLUENCE OF THE ADMINISTRATOR’S LEADERSHIP PERCEPTION AND EMPLOYEE WORKING SKILL ON TEAMWOEK EFFICIENCYSIREAM KOMKAM; สิเรียม คมขำ; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; Srinakharinwirot University; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; natinee@swu.ac.th; natinee@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKKORAWIT ITTISIRIKULCHAI; กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
8INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMER BUYING DECISION OF MIZUMI FACIAL SUNSCREEN IN BANGKOKPONGSAKORN LUENGPAIROJ; พงศกร เหลืองไพโรจน์; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
21IOT DEVICE IDENTIFICATION USING NETWORK TRAFFIC ANALYSISNUTTAPOL ITTINIRUNDORN; ณัฐพนธ์ อิทธินิรันดร; Sophon Mongkolluksamee; โสภณ มงคลลักษมี; Srinakharinwirot University; Sophon Mongkolluksamee; โสภณ มงคลลักษมี; sophon@swu.ac.th; sophon@swu.ac.th
19MACHINE LEARNING APPROACH TO PREDICT E-COMMERCE CUSTOMER SATISFACTION SCOREPONGTHANIN WANGKIAT; พงศ์ธนิน หวังเกียรติ; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; Srinakharinwirot University; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; chantri@swu.ac.th; chantri@swu.ac.th
15MACHINE LEARNING MODEL FOR FORECASTING PARTICULATE MATTER CONCENTRATION (PM 2.5)KOJCHARAT NARUPATPAJONG; กชรัตน์ นฤพัฒน์ผจง; Napa Sae-Bae; นภา แซ่เบ๊; Srinakharinwirot University; Napa Sae-Bae; นภา แซ่เบ๊; napasa@swu.ac.th; napasa@swu.ac.th
8MANAGEMENT OF PUBLIC RELATIONS TO CREATE THE IMAGEOF THE ROYAL THAI POLICEJIDAPA PHAOHARUHANSA; จิดาภา เผ่าหฤหรรษ์; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; preechayan@swu.ac.th; preechayan@swu.ac.th