Browsing by Subject Information and communication

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 10 to 29 of 68 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
8CAUSAL FACTORS OF PRIVACY DATA PROTECTION BEHAVIORSON ELECTRONICS TRANSACTIONS IN FIRST JOBBERSTHEERASAK PONEPAN; ธีรศักดิ์ พลพันธ์; Saran Pimthong; ศรัณย์ พิมพ์ทอง; Srinakharinwirot University; Saran Pimthong; ศรัณย์ พิมพ์ทอง; saran@swu.ac.th; saran@swu.ac.th
16THE CELEBRITY ENDORSEMENTS IN ADVERTISING ON THE PURCHASING DECISIONS OF COUNTER BRAND FACIAL PRODUCTS AMONG CONSUMER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATANANYA SWANGHABUN; ธนัญญา แสวงหาบุญ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16CHARACTERISTICS OF SUCCESSFUL GAME STREAMERS IN THAILAND PARICHAT SANGKATE; ปาริชาติ สังเกต; Phatthira Teeraswasdi; ภัทธิรา ธีรสวัสดิ์; Srinakharinwirot University; Phatthira Teeraswasdi; ภัทธิรา ธีรสวัสดิ์; phatthira@swu.ac.th; phatthira@swu.ac.th
19CLASSIFICATION OF BANKING PRODUCTS FROM THAI TEXTUSING A SEMI-SUPERVISED LEARNINGAMORNKARN JAIDEE; อมรกานต์ ใจดี; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; Srinakharinwirot University; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; subhorn@swu.ac.th; subhorn@swu.ac.th
21COGNITIVE AND ATTITUDE TOWARD MARKETING MIXS AFFECTING INTENSION TO BUY OF BLUE LIGHT PROTECTION SUNSCREEN OF CONSUMERS IN BANGKOKBENJAPORN PRISREE; เบญจพร ไพรศรี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21THE CORRELATION BETWEEN INFORMATION PERCEPTION AND PREVENTIVE BEHAVIORS OF COVID-19 AMONG WORKING AGE PEOPLEIN BANGKOK METROPOLITAN THANUTTHA SUWANNAKAS; ธนัฏฐา สุวรรณากาศ; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; Srinakharinwirot University; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; vipakorn@swu.ac.th; vipakorn@swu.ac.th
21DESIGN AND DEVELOPMENT FOR LINE OFFICIAL ACCOUNT OF FOOTBALL CLUB PT PRACHUAP FCKAEOKLAO LIMARUNRAK; แก้วเกล้า ลิ้มอรุณรักษ์; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
15DESIGN AND DEVELOPMENT OF DRIP COFFEE EXTRACTION PRODUCTS FROM RATTAN MATERIAL.KITTIPAT WATANANUSORN; กิตติพัฒน์ วัฒนานุสรณ์; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
8DESIGN WEB APPLICATION PROTOTYPE FOR THE BILLBOARDBUSINESS ON TUK-TUK­­­ : CASE STUDY OF THAI FAN CLUBPREFERENCE MODELS FOR THAI AND KOREAN IDOL PERFORMERSRATCHAYA SIRIPHAN; รัชยา ศิริพันธุ์; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; Srinakharinwirot University; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; saowaluck@swu.ac.th; saowaluck@swu.ac.th
8DEVELOPMENT OF A SET FOR COMMUNITY TOURISM PROMOTION MEDIA CASE STUDY OF CHUMPON PROVINCEPAKORN POTA; ภากรณ์ โพธะ; Kittikorn Nopudomphan; กิตติกรณ์ นพอุดมพันธุ์; Srinakharinwirot University; Kittikorn Nopudomphan; กิตติกรณ์ นพอุดมพันธุ์; kittikornn@swu.ac.th; kittikornn@swu.ac.th
8THE DEVELOPMENT OF PROFESSOR SILPA BHIRASRI'SPERSONAL DIGITAL ARCHIVESNARISA TUBTIM; นาริสา ทับทิม; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; sasipimol@swu.ac.th; sasipimol@swu.ac.th
19DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION EFFECTINGTO THE PURCHASING DECISION ON APPAREL FASHIONIN THE PERIOD OF COVID-19THITAPORN SOONTORNSATIT; ฐิตาภรณ์ สุนทรสถิตย์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
21DIRECTIVE SPEECH ACTS OF ASIAN PROTAGONISTSAND ASIAN SUPPORTING CHARACTERS IN 2021 SUPERHERO MOVIESJEERAPAN JARUDECHARAT; จีรพันธ์ จารุเดชารัตน์; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; Srinakharinwirot University; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; anusarad@swu.ac.th; anusarad@swu.ac.th
19DOG BREED CLASSIFICATION AND IDENTIFICATION USING CONVOLUTIONAL NEURAL NETWORKSNATTAKAN TOWPUNWONG; ณัฐกานต์ ท้าวพันวงค์; Napa Sae-bae; นภา แซ่เบ๊; Srinakharinwirot University; Napa Sae-bae; นภา แซ่เบ๊; napasa@swu.ac.th; napasa@swu.ac.th
19DYNAMIC CHANNEL ALLOCATION USING DEEP LEARNING ALGORITHMFOR MULTI-SERVICE IN FUTURE COMMUNICATIONSSAOWANEE BOONSONG; เสาวนีย์ บุญส่ง; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; Srinakharinwirot University; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; sunisaku@swu.ac.th; sunisaku@swu.ac.th
19E-SERVICE QUALITY, AND MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER'S PERSPECTIVES AFFECTING THE SATISFACTION FOR LINE AGENCY PARTNER OF ONLINE MERCHANTS GENERATION YNUTTHAPONG JUMPASRI; ณัฐพงศ์ จำปาศรี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21THE EFFECT OF WORKPLACE FRIENDSHIPS ON INNOVATIVE WORK BEHAVIOR IN A TELECOMMUNICATION COMPANY IN BANGKOK:  THE ROLE OF PSYCHOLOGICAL SAFETY AND THRIVING AT WORK AS A MEDIATORSASITORN NAENUDORN; ศศิธร แน่นอุดร; Chaiyut Kleebbua; ชัยยุทธ กลีบบัว; Srinakharinwirot University; Chaiyut Kleebbua; ชัยยุทธ กลีบบัว; chaiyut@swu.ac.th; chaiyut@swu.ac.th
16THE EFFECTS OF COMMUNICATION OF ONLINE TRAVEL INFLUENCERSTOWARD BUYING DECISION OF ELECTRONIC PRODUCTPHANSA SRATHONGDOI; พรรษา สระทองโดย; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
19EMPLOYEE PROMOTION PREDICTION USING MACHINE LEARNINGNATCHA CHINNAPAN; ณัชชา ชินนาพันธ์; Waraporn Viyanon; วราภรณ์ วิยานนท์; Srinakharinwirot University; Waraporn Viyanon; วราภรณ์ วิยานนท์; waraporn@swu.ac.th; waraporn@swu.ac.th
19ENERGY EFFICIENT IN WIRELESS COMMUNICATIONWITH UNMANNED AERIAL VEHICLESNATTHAPHON CHAISUPHA; ณัฐพล ไชยสุภา; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; Srinakharinwirot University; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; sunisaku@swu.ac.th; sunisaku@swu.ac.th