Browsing by Subject Arts and Humanities

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 143 to 162 of 386 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
16EDUCATION AND DEVELOPMENT OF REED MATSIN SAMED NGAM VILLAGE COMMUNITY COMBINING DIGITAL PRINTINGTECHNIQUES TO THE DESIGN OF FASHION ACCESSORIES PATTARACHAI PANPANIT; ภัทรชัย พันธ์พาณิช; Koraklod Kumsook; กรกลด คำสุข; Srinakharinwirot University; Koraklod Kumsook; กรกลด คำสุข; koraklod@swu.ac.th
21THE EFFECT OF HEALTH EDUCATION LEARNING MANAGEMENT USING PHENOMENON BASED LEARNING WITH R-C-A QUESTIONING TECHNIQUES ON SEXUAL RISK BEHAVIORS OF GRADE 6 STUDENTSNATWADEE PLOYDEE; ณัฐวดี พลอยดี; Thanma Laipat; ธัญมา หลายพัฒน์; Srinakharinwirot University; Thanma Laipat; ธัญมา หลายพัฒน์; thanma@swu.ac.th; thanma@swu.ac.th
27EFFECT OF INSTRUCTION USING KWDL TECHNIQUE ON READING COMPREHENSION ABILITY OF NINTH GRADE STUDENTSPREECHAYA SITTHITHUNYAKIT; ปรีชญา สิทธิธัญกิจ; Suppawan Satjapiboon; ศุภวรรณ สัจจพิบูล; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
18EFFECT OF PLYOMETRIC AND PLYOMETRIC  WITH AGILITY ON MUSCLE POWER AND AGILITY IN KABADDI PLAYERSALISA LIMSAMRAN; อลิสา ลิ้มสำราญ; Thawuth Pluemsamran; ธาวุฒิ ปลื้มสำราญ; Srinakharinwirot University. Faculty of Physical Education
19THE EFFECT OF PLYOMETRIC TRAINING TOGETHER WITH S A Q TRAININGON AGILITY AND LEG STRENGTH OF FUTSAL PLAYERPEERAPONG DEDTHONGLANG; พีระพงษ์ เด็ดทองหลาง; Disorn Keawklay; ดิศรณ์ แก้วคล้าย; Srinakharinwirot University; Disorn Keawklay; ดิศรณ์ แก้วคล้าย; disorn@swu.ac.th; disorn@swu.ac.th
18THE EFFECT OF THREE METHODS OF RESISTANCE TRAINING ON THE SPEED OF 50 METERSTHEERACHAI TANTITHATT; ธีรชัย ตันติทัตต์; Thawuth Pluemsamran; ธาวุฒิ ปลื้มสำราญ; Srinakharinwirot University. Faculty of Physical Education
18THE EFFECT OF USING SQP2RS STRATEGY AS READING ACTIVITYFOR DEVELOP THE ABILITY OF CRITICAL READINGIN GRADE 10 STUDENTSSIRIPONG KALAPONG; สิริพงษ์ กาละพงษ์; Suppawan Satjapiboon; ศุภวรรณ สัจจพิบูล; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
17THE EFFECT OF VOCABULARY DEVELOPMENT THROUGH NARROWREADING       OF SECOND GRADE LEARNERS PHATTAMA NGAMCHANA; ปัฐมา งามชนะ; Sumolnit Kerdnoonwong; สุมลนิตย์ เกิดหนุนวงศ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
14THE EFFECTIVE OF REFLECTION ACTIVITIES ON ENGLISH PRESENTATION SKILLS OF GRADE 8TH THAI STUDENTSSAWITTREE SEEBUDSRI; สาวิตรี สีบุดศรี; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16EFFECTS OF A RECREATIONAL PROGRAM ON THE FOUR NOBLE TRUTHS IN ORDER TO DEVELOP THE EMOTIONAL QUOTIENT OF LOWER SECONDARY SCHOOL STUDENTSCHANA DURIYANGKASET; ชนา ดุริยางคเศรษฐ์; Sununta Srisiri; สุนันทา ศรีศิริ; Srinakharinwirot University. Faculty of Physical Education
8THE EFFECTS OF A SHADOWING TECHNIQUE ON THAI EFL SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ LISTENING SKILLSNAYADA THONGMAK; ณญาดา ทองมาก; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; supapoy@swu.ac.th; supapoy@swu.ac.th
14THE EFFECTS OF COGNITIVE APPRENTICESHIP APPROACHFOR DEVELOP THE ABILITY OF REPORTING-SPEAKINGOF GRADE 7 STUDENTSKANOKRAD BOONCHATSUREE; กนกรัศม์ บุญฉัตรสุรีย์; RungarunRojruttanadumrong Chaisri; รุ่งอรุณโรจน์รัตนาดำรง ไชยศรี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
18THE EFFECTS OF COLLABORATIVE GAMES IN TEACHING ENGLISH COLLOCATION LAKSANAWADEE LAKKHAM; ลักษณาวดี หลักคำ; Phnita Kulsirisawad; พณิตา กุลสิริสวัสดิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
30THE EFFECTS OF EDMODO ON THAI EFL UPPER SECONDARY STUDENTS' MOTIVATION : A CASE STUDY OF MATHAYOMWATSING SCHOOLSAOWARAT JAREONWORACHAI; เสาวรัตน์ เจริญวรชัย; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
30EFFECTS OF LEARNING FROM MODELS AND SCAFFOLDING STRATEGIESON RHYTHM READING SKILL AND ATTITUDE IN RHYTHM READINGOF ELEVENTH GRADE STUDENTS KATEKAW KONGKLAY; เกศแก้ว คงคล้าย; Suppawan Satjapiboon; ศุภวรรณ สัจจพิบูล; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
8THE EFFECTS OF NURSERY RHYMES ON EFL LEARNERS' VOCABULARY KNOWLEDGENATNAREE SAIBAUTHONG; ณัฐนรี สายบัวทอง; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; supapoy@swu.ac.th; supapoy@swu.ac.th
8THE EFFECTS OF ORGANIZATION FACTORS ON STUDENT'S SELF-EFFICACY IN ALTERNATIVE SCHOOLPATTAMA THIENLIKIT; ปัทมา เธียรลิขิต; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
19EFFECTS OF SPELLING DISTRIBUTION METHOD AND COMPUTER ASSISTED INSTRUCTION ON ABILITY TO READ WORDS WITH TRANSFORMATION VOWELSOF GRADE 4- 6 STUDENTS WITH READING DIFFICULTIES.SUPAKORN TOUG-ORN; สุภกร ทวกอ่อน; Chanida Mitranun; ชนิดา มิตรานันท์; Srinakharinwirot University; Chanida Mitranun; ชนิดา มิตรานันท์; chanidam@swu.ac.th; chanidam@swu.ac.th
8THE EFFECTS OF TASK-BASED LEARNING AND COLLABORATIVE STRATEGICREADING INSTRUCTION IN ENHANCING READING COMPREHENSIONOF MATTHAYOMSUKSA 2 STUDENTSTHANACHIRA CHAIWONG; ธนจิรา ชัยวงค์; Nantina Nilayon; นันทิณา นิลายน; Srinakharinwirot University; Nantina Nilayon; นันทิณา นิลายน; nantina@swu.ac.th; nantina@swu.ac.th
14THE EFFECTS OF TEAM-BASED LEARNING ON READING  COMPREHENSION ABILITY AND ATTITUDES TO ENGLISH READING  OF MATTAYOMSUKSA FOUR STUDENTSBUSARA KHOMPHAT; บุศรา โขมพัตร; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University. Faculty of Education