Browsing by Subject Foreign languages

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 18 of 18
Issue DateTitleAuthor(s)
21AN ANALYSIS OF THE INSTRUCTION USED IN ENGLISH TEACHING AS A FOREIGN LANGUAGE CLASSROOMS  AT THE UNIVERSITY LEVEL IN THAILANDLIKHASIT SUWANNATRAI; ลิขสิทธิ์ สุวรรณไตรย์; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; Srinakharinwirot University; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; narathip@swu.ac.th; narathip@swu.ac.th
8AN ANALYSIS OF LANGUAGE STYLES USED IN SKIN CARE ADVERTISEMENTS: A CASE STUDY OF TWO COSMETIC BRANDS ON INSTAGRAMPOONNAPHOT PISEK; ปุณพจน์ ภิเศก; Attasith Boonsawasd; อรรถสิทธิ์ บุญสวัสดิ์; Srinakharinwirot University; Attasith Boonsawasd; อรรถสิทธิ์ บุญสวัสดิ์; attasith@swu.ac.th; attasith@swu.ac.th
19THE CREATION OF ELECTRONIC KNOWLEDGE BOOK ON THE ROYAL BARGE SONG IN THAI LITERATURE FOR FOREIGNERS CHONLAWAT SERMSIL; ชลวัสส์ เสริมศิลป์; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; Srinakharinwirot University; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; supak@swu.ac.th; supak@swu.ac.th
16DEVELOPING SUPPLEMENTARY ELECTRONIC BOOK ON THAI CULTUREIN FLOWER IDIOMS FOR VIETNAMESE STUDENTSNGUYEN THI THU PHUONG; NGUYEN THI THU PHUONG; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; Srinakharinwirot University; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; supak@swu.ac.th; supak@swu.ac.th
19DEVELOPMENT OF A THAI E-BOOK FOR TOURISTS TRAVELING FROM THONBURI TO PHRANAKHON USING THE METROPOLITAN RAPID TRANSIT (MRT) ON THE CHALOEM RATCHAMONGKHON EXTENSION LINE IN 2019 FOR CHINESE LEARNERSTHANAKORN CHATROJJANASAKUL; ธนากร ฉัตรโรจนสกุล; Nition Pornumpaisakul; นิธิอร พรอำไพสกุล; Srinakharinwirot University; Nition Pornumpaisakul; นิธิอร พรอำไพสกุล; nition@swu.ac.th; nition@swu.ac.th
16DEVELOPMENT OF INNOVATIONS IN DEVELOPING BASIC THAI SPEAKING AND LISTENING SKILLS FOR VIETNAMESE LEARNERS IN CROSS-CULTURAL COMMUNICATION CONTEXT LE TRAN MAC KHAI; Le Tran Mac Khai; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; Srinakharinwirot University; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; supak@swu.ac.th; supak@swu.ac.th
21DIRECTIVE SPEECH ACTS OF ASIAN PROTAGONISTSAND ASIAN SUPPORTING CHARACTERS IN 2021 SUPERHERO MOVIESJEERAPAN JARUDECHARAT; จีรพันธ์ จารุเดชารัตน์; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; Srinakharinwirot University; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; anusarad@swu.ac.th; anusarad@swu.ac.th
8THE EFFECTS OF NURSERY RHYMES ON EFL LEARNERS' VOCABULARY KNOWLEDGENATNAREE SAIBAUTHONG; ณัฐนรี สายบัวทอง; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; supapoy@swu.ac.th; supapoy@swu.ac.th
8ENHANCING EFL LEARNERS' ENGLISH READING ABILITY BY USING VISUAL THINKING STRATEGIESAPHICHAYA SEETHONGSUK; อภิชญา สีทองสุก; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; supapoy@swu.ac.th; supapoy@swu.ac.th
16ENHANCING ENGLISH READING COMPREHENSION OF THAI SECONDARY SCHOOL STUDENTS THROUGH THE INTEGRATION OF TECHNOLOGY INTO TASK-BASED LANGUAGE TEACHINGPATIPAT SRICHOTE; ปฏิพัทธ์ ศรีโชติ; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; Srinakharinwirot University; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; anusarad@swu.ac.th; anusarad@swu.ac.th
8THE RELATIONSHIP BETWEEN MOTIVATION AND ENGLISH LANGUAGE LEARNING ACHIEVEMENT AMONG HIGH SCHOOL STUDENTS AT SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY PRASARNMIT DEMONSTRATION SCHOOLPREEPREM TIYARATANAKORNKUL; ปรีดิ์เปรม ติยะรัตนากรกุล; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; Srinakharinwirot University; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; usaporn@swu.ac.th; usaporn@swu.ac.th
15THE REPRESENTATION OF THAI PRO-DEMOCRACY ACTIVISTS IN THE NEW GENERATION IN ONLINE ENGLISH-LANGUAGE NEWSPAPERS: A CRITICAL DISCOURSE ANALYSISWALAIRUT SAWASDEE; วลัยรัตน์ สวัสดี; Nuntana Wongthai; นันทนา วงษ์ไทย; Srinakharinwirot University; Nuntana Wongthai; นันทนา วงษ์ไทย; nuntanaw@swu.ac.th; nuntanaw@swu.ac.th
8SOUTHEAST ASIAN AMERICAN IDENTITIES IN GIRL ON THE VERGE AND SOMETHING IN BETWEENBUSSARAPORN MACHAROEN; บุศราภรณ์ มาเจริญ; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; supapoy@swu.ac.th; supapoy@swu.ac.th
8A STUDY OF FOREIGN LANGUAGE ANXIETY IN ONLINE LEARNING AMONG SECONDARY SCHOOL STUDENTS IN THAILANDAPINYA SOMCHOB; อภิญญา สมชอบ; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; Srinakharinwirot University; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; usaporn@swu.ac.th; usaporn@swu.ac.th
19SUPPLEMENTARY READING ELECTRONIC BOOK ON THE INTANGIBLE CULTURAL HERITAGE OF THAI FOOD FOR VIETNAMESE STUDENTSSUPPAKAN MALAYAPORN; ศุภกานต์ มาลยาภรณ์; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; Srinakharinwirot University; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; supak@swu.ac.th; supak@swu.ac.th
8UNVEILING THE RELATIONSHIP BETWEEN THE GRIT OF THAI ENGLISH LANGUAGE LEARNERS, ENGAGEMENT, AND LANGUAGE ACHIEVEMENT IN AN ONLINE SETTINGJETTAPOL KIATKEEREE; เจตพล เกียรติคีรี; Sugunya Ruangjaroon; สุกัญญา เรืองจรูญ; Srinakharinwirot University; Sugunya Ruangjaroon; สุกัญญา เรืองจรูญ; sugunya@swu.ac.th; sugunya@swu.ac.th
8USING CONTENT-BASED INSTRUCTION TO ENHANCE THE COLLOCATION COMPETENCE OF HIGH SCHOOL STUDENTSADISAK KITTIVORAWIT; อดิศักดิ์ กิตติวรวิทย์; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; Srinakharinwirot University; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; usaporn@swu.ac.th; usaporn@swu.ac.th
21USING ENGLISH SONGS TO ENHANCE LEARNERS' RECOGNITION OF LINKING SOUNDSSUPISAN FUEKFON; สุพิสัณห์ ฝึกฝน; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; Srinakharinwirot University; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; narathip@swu.ac.th; narathip@swu.ac.th