Browsing by Author Nak Gulid

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 34 to 43 of 43 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
17RELATIONSHIP BETWEEN KNOWLEDGE MANAGEMENT CORPORATE ATMOSPHERE ORGANIZATION MANAGEMENT WITH ORGANIZATION OF LEARNING OFTHE GOVERNMENT SAVINGS BANKSUPATTRA KORTHA; สุพัตรา โคตรหา; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16REPUTATION AND SATISFACTION INFLUENCING ON STUDENTS' ORGANIZATIONAL LOYALTY IN COLLEGE OF SOCIAL COMMUNICATION INNOVATIONAT SRINAKHARINWIROT UNIVERSITYUBONWAN BOONBUMRUNG; อุบลวรรณ บุญบำรุง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16RISK PERCEPTION AND WEBSITE ELEMENTS RELATING TO LIFE INSURANCE BUYING DECISION VIA WEBSITE CHANNEL OF PROSPECT PERSONSKUNLANAN PRAPATNUKUL; กุลนันท์ ประพัธนุกูล; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19SATISFACTION WITH SOUTH KOREAN SINGERS AMONG SUBSCRIBERS VIA THE INTERNET IN THAILAND KAMOLMAS SRIYAPHOM; กมลมาศ ศรียาพรหม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19SECURITY AND WORKING ENVIRONMENT RELATING TOADMINISTRATIVE STAFF'S HAPPINESS IN WORKINGAT THE PERMANENT SECRETARY, MINISTRY OF PUBLIC HEALTHMEENA BUALOYLERT; มีนา บัวลอยเลิศ; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19SELF-PRESENTATION STRATEGIES AND THE PERSONAL BRANDINGOF PHYSICALLY DISABLED INFLUENCERS IN THAILANDTHIPPHAWAN POLLONGCHANG; ทิพภาวรรณ พลล่องช้าง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
17SERVICE MARKETING MIX AND BRAND EQUITY RELATING TO CONSUMERS’PURCHASING DECISION IN MACAROON AT LADUREE SHOP IN BANGKOK METROPOLITAN AREAWICHAI YHUNKRATOK; วิชัย ยุ่นกระโทก; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17SERVICES QUALITY INFLUENCES THE CONSUMER USAGE BEHAVIOR OF FREIGHT FORWARDER SERVICES IN BANGKOK AND METROPOLITAN REGION AREAKULTIDA AUKHOTCHASAN; กุลธิดา อู่คชสาร; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
24WORKING MOTIVATION, JOB SATISFACTION RELATING TO EMPLOYEE'S ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF FIVE-STAR HOTELSALONG THE CHAO PHRAYA RIVER IN BANGKOK METROPOLITAN AREAARTITAYA SRIBOONROJ; อาทิตยา ศรีบุญโรจน์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19WORK MOTIVATION AND EMPLOYEE RETENTION AT THE HEAD OFFICE OFTHE BANK FOR AGRICULTURE AND AGRICULTURAL COOPERATIVES (BAAC)MATCHIMA MORATSATHIAN; มัชฌิมา โมรัษเฐียร; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th