Browsing by Author เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 35 of 35 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
18KEY SUCCESS FACTORS IN EMPLOYEE'S PERFORMANCEOF SOFTWARE PRODUCTION COMPANYWIPAWAN JUNTALERT; วิภาวัลย์ จันทะเลิศ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27LIFESTYLES RELATING TO THE VALUE OF COLOR STONES BANGLE FROMTHE PERSPECTIVE OF WEARERS WHO LIVE IN BANGKOK METROPOLITAN AREATIRAJITTREE JANGKUM; ถิรจิตรี แจ้งขำ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
21MARKETING MIX 4Es AND APPLICATION TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING REPURCHASE INTENTION TREND OF FOOD DELIVERY SERVICES CUSTOMER IN BANGKOK METROPOLITANNAPATPORN LAIPRASERT; ณภัทร์พร ไหลประเสริฐ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
21MOTIVATION AFFECTING TO DECISION OF FORMER EMPLOYEE TO RETAIN WORKING AT TMBTHANACHART BANK PUBLIC COMPANY LIMITED AFTER MIGRATION A CASE STUDY HEADQUARTER PHAHOLYOTHINPRAPHATSON KAEWSRINUAN; ประภัสสร แก้วศรีนวล; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
27MOTIVATION AND HYGIENE FACTORS AFFECTING PERFORMANCE THE EMPLOYEES OPERATIONAL LEVEL OF CENTRAL DEPARTMENT STORE CHIDLOM BRANCH BANGKOKBANTITA LAPAPAN; บัณทิตา ลาภาพันธ์; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18MOTIVATION AND PERCEIVED RISK RELATING TO BUYING BEHAVIOR ON SECOND HAND CLOTHES OF WOMEN ON ONLINE IN BANGKOK METROPOLISPORNPEN NGAMWAT; พรเพ็ญ งามวัฒน์; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27MOTIVATION FOR WORK INFLUENCES THE PERFORMANCE OF CIVIL SERVICE CODE OF ETHICS, THE SECRETARIAT OF THE CABINET PIMCHANOK FEANGFU; พิมพ์ชนก เฟื่องฟู; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
21PERSONALITY TRAITS OF CONSUMERS AND BRAND EQUITY THAT RELATE TO CUSTOMER BEHAVIOR FOR 7-ELEVEN IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARUJIRA PANKLAD; รุจิรา ปานกลัด; SEDTAWAT PROMMASIT; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21PRODUCT FACTORS OF BRAND NAME LUGGAGE AND THE BRAND LOYALTY OF CUSTMERS AMONG WORKING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAVATCHAREE YIPRUCKTHONG; วัชรี หยิบพฤกษ์ทอง; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
18RELATIONSHIP BETWEEN DRINKING NON-ALCOHOLIC BEER AND THE LIFESTYLE AND BEHAVIOR OF CUSTOMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATHANYARAK SAENGWATOE; ธัญญารักษ์ แสงวาโท; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27A RELATIONSHIP BETWEEN IMPORTANCE OF RETAIL MANAGEMENT AND CONSUMER BEHAVIOUR AT PET FOOD SHOP IN BANGKOK AREASASIPA YOHSOONGNERN; ศศิภา เยาะสูงเนิน; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
17THE RELATIONSHIP BETWEEN THE LEARNING ORGANIZATION AND THE TEAM PERFORMANCE AT THE HEAD OFFICE OF THE GOVERNMENT SAVINGS BANKPARAMEE SUKLIM; ปารมี สุขลิ้ม; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17RELATIONSHIP BETWEEN THE TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND ORGANIZATION CLIMATE AMONG INNOVATIVE SALES WORK BEHAVIOR OF EMPLOYEES IN FINANACIAL INSTITUTIONS PROVIDING AUTO LOANS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARUTSARUN YIPPRUCKTONG; รัฐศรัณย์ หยิบพฤกษ์ทอง; SEDTAWAT PROMMASIT; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19RELATIONSHIPS BETWEEN CONSUMER ATTITUDES TOWARDS INFLUENCER ON SOCIA MEDIA AND INTENTIONS TO USE THE RESTAURANT SERVICE AFTER VIEW THAI CONSUMER REVIEWSCHANISARA BUAKONG; ชนิสรา บัวคง; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND PERCEIVED RISK AFFECTING THE CONSUMER DECISION-MAKING PROCESS ON PAYING FOR GOODS AND SERVICES USING THE QR PAYMENT SYSTEM IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPINYA KLINTHONGKUM; ภิญญา กลิ่นทองคำ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences