Browsing by Author วรินทรา ศิริสุทธิกุล

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 5 to 13 of 13 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
27INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND TRUST INFLUENCINGCONSUMER BEHAVIOR IN SELECTING RESTAURANT DURINGTHE NEW NORMAL ERA IN BANGKOKPATIMA KERDNOO; ปฏิมา เกิดหนู; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; varintra@swu.ac.th; varintra@swu.ac.th
18LIFESTYLE AND SERVICE QUALITY AFFECTING THE BRAND LOYALTY OF CUSTOMERS OF TRAIN NIGHT MARKET RATCHADATASAWAN TANCHAROEN; ทสวรรณ ตันเจริญ; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16MARKETING MIX FROM A CUSTOMER PERSPECTIVE AND TRUST RELATING TO PURCHASING BEHAVIOR OF POMELO CLOTHING BRAND THROUGH ONLINE WEBSITES IN BANGKOK METROPOLITAN AREASUTHASINEE ONTO; สุธาสินีย์ อ้นโต; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18MARKETING MIX IN CONSUMER PERSPECTIVE AND SATISFACTION TOWARDS QUALITY OF SERVICE RELATED TO MINISO BRAND EQUITY OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREANUCHRAWIN PHUMIRAT; นุชระวินท์ ภูมิรัตน; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27PERCEIVED QUALITY AND SATISFACTION AFFECTING LOYALTYOF KRUNGTHAI NEXT APPLICATION USERS IN BANGKOKCHIRAPHAT MANEECHOT; จีรภัทร มณีโชติ; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; varintra@swu.ac.th; varintra@swu.ac.th
19THE RELATIONSHIP BETWEEN MARKETING MIX 4C'S AND BRAND EQUITYON CONSUMER BUYING BEHAVIOR OF MALEE 100% FRUIT JUICEIN BANGKOK METROPOLITAN AREA.MANUSSANUN BOODPROM; มนัสนันท์ บุตรพรม; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19SERVICE MARKETING MIX AND LOYALTY THAT ARE RELATED TO THE TREND OF BUYING BEHAVIOR OF HONDA CIVIC CARS OF HONDA CAR USERS IN BANGKOKJULADIS SURABOTSOPON; จุลดิศ สุรบถโสภณ; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16SERVICE QUALITY,BRAND IMAGE AND SWITCHING COSTS INFLUENCING CUSTOMER SATISFACTION AND CUSTOMER LOYALTY OF EXPATRIATESON HEALTH INSURANCE SERVICES IN THAILAND  PATCHARIN AUTAYANSUTI; พัชรินทร์ อุทยานสุทธิ; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18SOCIAL NETWORK USAGE BEHAVIOR AND PRESENTATION STYLE OF TOURIST INFORMATION ON DECISIONS TO TRAVEL IN THAILAND BY FOLLOWING UNSEEN TOUR THAILAND FAN PAGE KANCHALITA TANCHAROEN; กัญชลิตา ตันเจริญ; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society