Browsing by Author ลัดดา หวังภาษิต

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
24THE CURRICULUM DEVELOPMENT OF ENGLISH ENRICHMENT COURSE ENHANCING INTERCULTURAL CULTURAL AND CREATIVE COMMUNICATION SKILLS FOR UPPER-SECONDARY STUDENTSPRACHYA KANA; ปรัชญา คณา; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; laddaw@swu.ac.th; laddaw@swu.ac.th
24DEVELOPING ENGLISH SPEAKING COMPETENCY USING PHENOMENON BASED LEARNING IN MATTHAYOMSUKSA 5 BANGMOD WITTAYA SCHOOLSAMUTCHAYA PINTA; สมัชญา ปินตา; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; laddaw@swu.ac.th; laddaw@swu.ac.th
19THE DEVELOPMENT OF A LEARNING ACTIVITIES HANDBOOK BASED ON THE 7 HABITS OF HIGHLY EFFECTIVE PEOPLE FOR IMPROVING PRATHOM 3 STUDENTS' LEADERSHIP, PRASARNMIT DEMONSTRATION SCHOOL (ELEMENTARY), SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY.TANATORN PRASITTIKATE; ธนธรณ์ ประสิทธิเกตุ; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; laddaw@swu.ac.th; laddaw@swu.ac.th
16A DEVELOPMENT OF STUDENTS COMPREHENSIVE READING ABILITYBY USING ACTIVE LEARNING WITH SQ4RPORNPAN PHUNKHAOLAN; พรพรรณ พูลเขาล้าน; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
18DEVELOPMENT APPROACH TO INTERCULTURAL COMMUNICATIVE LANGUAGE LEARNING COMPETENCIES FOR STUDENTS ​IN AN INTERNATIONAL UNDERGRADUATE PROGRAM AT SRINAKHARINWIROT UNIVERSITYTHANAKORN THONGPRAYOON; ธนากร ทองประยูร; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
21THE EFFECT OF COLLABORATIVE STRATEGIC READING (CSR) WITH MIND MAPPING TECHNIQUE ON READING COMPREHENSION OF MATTHAYOMSUKSA 5 STUDENTS AT RAJADAMRI SCHOOLASHIRA CHAIWONG; อชิระ ไชยวงศ์; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; laddaw@swu.ac.th; laddaw@swu.ac.th
14THE EFFECTIVE OF REFLECTION ACTIVITIES ON ENGLISH PRESENTATION SKILLS OF GRADE 8TH THAI STUDENTSSAWITTREE SEEBUDSRI; สาวิตรี สีบุดศรี; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
14THE EFFECTS OF TEAM-BASED LEARNING ON READING  COMPREHENSION ABILITY AND ATTITUDES TO ENGLISH READING  OF MATTAYOMSUKSA FOUR STUDENTSBUSARA KHOMPHAT; บุศรา โขมพัตร; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
14THE STUDY OF ENGLISH SPEAKING ABILITY FOR GRADE 9THTHAI STUDENTS BY SITUATION-BASED LEARNING NAVAPORN KULCHANAJIRA; นวพร กุลชนะจิระ; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
14THE DEVELOPMENT OF ACTIVE READIND ABILITY AND SATISFACTION BASED ON CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING APPROACHPORNPRAPA CHAINA; พรประภา ชัยนา; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
17USING THE QAR STRATEGY TO DEVELOP ENGLISH READING COMPREHENSION SKILLS AND ATTITUDE AMONG MATHAYOMSUKSA 6 STUDENTS OF THE PHRAPARIYATTIDHAMMA SCHOOL GENERAL EDUCATION SECTION DISTRICT 1NATTAWUT NATTHIKO (SAMPAO); นัทวุธ ณฏฺฐิโก (สำเภา); Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University. Faculty of Education