Browsing by Author ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 9 to 17 of 17 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
27THE LEARNING MANAGEMENT USING CREATIVE PROBLEM SOLVING PROCESS TOGETHER WITH THINK-PAIR-SHARE TECHNIQUE ON MATHEMATICAL CREATIVE PROBLEM SOLVING ABILITY OF SEVENTH GRADE STUDENTSTHIPWAN JUNKIAW; ทิพย์วรรณ จันทร์เขียว; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
8THE LEARNING MANAGEMENT USING PROJECT-BASED LEARNING TO ENHANCE STUDENTS' INNOVATIVE ABILITYPUTTACHART SRIPRAPAI; พุทธชาติ ศรีประไพ; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
27THE LEARNING MANAGEMENT USING ACTIVITY BASED LEARNING WITH COOPERATIVE LEARNING ON MATHEMATICAL PROBLEM SOLVING ABILITY AND LEARNING  ACHIEVEMENT IN LINEAR EQUATIONS IN ONE VARIABLE OF SEVENTH GRADE STUDENTS JUTHAMANEE IN-U-RIS; จุฑามณี อินทร์อุริศ; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
18MATHEMATICAL PROBLEM-SOLVING ABILITY DEVELOPMENT OF PRATHOMSUKSA FIVE STUDENTS THROUGH ACTIVE LEARNING MANAGEMENTNAPAPRON SAWANGARROM; นภาพร สว่างอารมณ์; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
17THE STUDY OF MATHEMATICAL PROBLEM SOLVING ABILITY AND STUDENT ENGAGEMENT OF ELEVENTH GRADE STUDENTS THROUGH LEARNING MANAGEMENT BY USING COGNITIVELY GUIDED INSTRUCTION AND PROVIDING FEEDBACK TO ENHANCE LEARNINGWIMONPHAN SAITHONG; วิมลพันธ์ ทรายทอง; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
8A STUDY OF MATHEMATICAL PROBLEM SOLVING ABILITY ANDMATHEMATICAL REASONING ABILITY OF NINTH GRADE STUDENTSIN SURFACE AREAS AND VOLUMES USING COGNITIVE GUIDEDINSTRUCTION WITH VISUALIZATION AND THE CONVENTIONAL METHODKAMOLTHIP KADSRI; กมลทิพย์ เกตุศรี; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
17STUDY OF MATHEMATICAL ANALYTICAL THINKING ABILITY AND LEARNING ACHIEVEMENT STATISTICS AMONG NINTH GRADE STUDENTS THROUGH THE INQUIRY CYCLE LEARNING MANAGEMENTKANTAPORN KHAOPRAE; กันตพร ขาวแพร; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
8A STUDY OF MATHEMATICS ACHIEVEMENT AND ATTITUDESOF GRADE 8 STUDENTS THROUGH LEARNING MANAGEMENTBY USING THE COOPERATIVE LEARNING TECHNIQUE OF JIGSAWWITH THE SERIES OF INDUCTIVE INSTRUCTIONPAWARISA KOTIWONG; ปวริศา โคติวงศ์; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
19A STUDY OF MATHEMATICS ACHIEVEMENT AND GROUP WORKING BEHAVIOR OF MATTHAYOMSUKSA FOUR STUDENTS THROUGH COOPERATIVE LEARNING BY TAI TECHNIQUE WITH USING MULTIMEDIAS SUPPAKITTI CHOUSAWAI; ศุภกิตติ ช่อไสว; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th